Maciej Piotr Synak


Od mniej więcej dwóch lat zauważam, że ktoś bez mojej wiedzy usuwa z bloga zdjęcia, całe posty lub ingeruje w tekst, może to prowadzić do wypaczenia sensu tego co napisałem lub uniemożliwiać zrozumienie treści, uwagę zamieszczam w styczniu 2024 roku.

sobota, 10 maja 2014

W wywiadzie niemieckim może pracować każdy






Kolejne fragmenty z książki "5 kolumna na Pomorzu Gdańskim" S. Osińskiego potwierdzają moje obserwacje i zapiski zawarte min. w opracowaniu Werwolf.

Kolejne szokujące kulisy niemieckiej polityki.

Każdy niemiec może być szpiegiem i dywersantem.

To już nie jest moja tylko obserwacja, ale fakt obserwowany i skrupulatnie przeanalizowany i zbadany przez Autora książki.

Jeden mój kolega, na pytanie, co myślisz o moim tekście, odparł, że nie może uwierzyć w to, że takie coś funkcjonuje i nikt o tym nie wie.

Jak widać - dało się przed wojną, da się i teraz.

Powiem więcej - dało się przez ostatnie 1400 lat, to dlaczego nie teraz?

To stąd bierze się olbrzymia pewność siebie służb - i ich głupie postępowanie. Z ponad tysiącletniej tradycji okłamywania i sabotowania Słowian.























































Poniżej: poparcie dla nazistowskiej NSDAP w 1933 roku.






Źródło:  http://pl.wikipedia.org/wiki/Narodowosocjalistyczna_Niemiecka_Partia_Robotnik%C3%B3w



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz