Strony wciąż aktualne...
- Kraków trzecim Rzymem
- OPÓR
- WERWOLF
- upr.kartuzy.pl
- Pomorski UPR
- Wciąż aktualne
- Germanofilia
- Hydra
- FOTO
- Pochodzenie nazwy Tatry
- Zakazana książka
- 50 pytań
- Dokugyodo
- 1945. Raport do Londynu
- Eksperyment Calhouna
- Manipulacja i indoktrynacja młodzieży szkolnej lat...
- Lista postów
- Bertrand Russell - Myśli
- Pięć eksperymentów
- Manipulacja - metody
- Pliki
- WSPARCIE bloga
Maciej Piotr Synak
Od mniej więcej dwóch lat zauważam, że ktoś bez mojej wiedzy usuwa z bloga zdjęcia, całe posty lub ingeruje w tekst, może to prowadzić do wypaczenia sensu tego co napisałem lub uniemożliwiać zrozumienie treści, uwagę zamieszczam w styczniu 2024 roku.
sobota, 25 października 2014
"Wszystko, co ważne, dzieje się w Polsce" - tzw. logo Polski
Czy nowym godłem Polski ma być wąż?
Od dłuższego czasu można zaobserwować, że niemiecka mniejszość w polskiej administracji państwowej stopniowo zmienia wizerunek naszego godła - robiąc z niego LOGO.
Na większości stron ministerialnych z godła usunięto kolor czerwony, a biały orzeł rysowany jest czarną linią na białym tle.
Czyż nie jest to niezgodne z prawem?
Teraz chcą z nas zrobić co? Biblijne plemię żmijowe?
Wszystko zgodnie z metodą na tzw. "kłamstwo niemieckie".
I zgodne z tzw. "przepowiedniami"?
O tym kłamstwie przeczytaj tutaj:
http://maciejsynak.blogspot.com/2014/09/suzby-znowu-w-akcji.html
http://maciejsynak.blogspot.com/2014/09/zakamywanie-historii-polski-w.html
http://maciejsynak.blogspot.com/2014/08/anatomia-kamstwa.html
http://argo.ne.3lab.info/post/109432,bunt-wojta-alberta
i inne
Wirtualna Polska wystartowała z kampanią wizerunkową, nowym logo i nową stroną główną.
Zmieniamy się, by być dla Was inspirującym, innowacyjnym medium, partnerem pierwszego wyboru, dostarczającym najważniejsze informacje w optymalny, dynamiczny i przyjazny sposób.
W kampanii zestawiliśmy mocne, odważne hasła z interesującą formą graficzną. Chcemy podkreślić, że korzystając z WP możecie w pełni uczestniczyć w tym, co dzieje się w kraju i na świecie. Możecie dowiedzieć się, co myśli większość Polaków, czym żyją, co ich porusza. Spot reklamowy idealnie obrazuje nasz cel: jako internetowe, nowoczesne i prężne medium będziemy prezentować wszystko, co ważne, w nowoczesnej i atrakcyjnej formie. Pomysłodawcą kampanii jest jedna z najlepszych agencji reklamowych - Scholz and Friends Warszawa.
Zachęcamy Was do obejrzenia spotu.
Zmieniliśmy logo WP. Jest ono teraz nowoczesne i pełne ekspresji,a zarazem odwołuje się do naszych korzeni, do polskości. Podkreśla dynamizm WP i naszą pozycję lidera. Różne kształty, które może przyjąć, wskazują na energię i wszechstronność Wirtualnej Polski. Tacy właśnie jesteśmy:)
Naszym znakiem graficznym mówimy: WP to odważna, innowacyjna marka. To także polska marka- wyjaśnia Marta Czartoryska-Żak, VP ds. Marketingu i PR Grupy WP. - Zmieniając logo, produkt, język komunikacji realizujemy naszą misję. Chcemy być partnerem pierwszego wyboru dla Polaków, dostarczając im angażujące informacje, rozrywkę, usługi oraz inspirując w podejmowaniu codziennych decyzji.
"wszystko co ważne, dzieje się w Polsce" - identyfikowanie czerwonego węża z Polską
Prezentujemy Wam również nową stronę główną, która całkowicie zmienia sposób myślenia o mediach internetowych. Mówimy głównie obrazem, stawiamy na multimedia, dzielimy stronę na wyraźne bloki tematyczne. Dzięki temu każdy łatwo i szybko odnajdzie na niej swoje miejsce. Strona główna jest przejrzysta i użyteczna, a bogactwo wyrazistych zdjęć i multimediów sprzyja scrollowaniu - jak w ulubionych serwisach społecznościowych.
WP ma teraz swój charakter. To był nasz cel. Złamaliśmy stereotypy, bo chcieliśmy zmienić myślenie o portalu. Prezentować treści w nowy, mocny sposób, bez kompleksów. Z rozmachem, nasyconymi kolorami, dużymi zdjęciami - podkreśla Adam Plona, Dyrektor Departamentu Rozwoju Produktu w Grupie WP. - Jeśli coś się stało, nasi użytkownicy będą o tym wiedzieć i będą czuli, że są w centrum wydarzeń. Chcemy sprawiać, by codziennie byli ciekawi tego, co znajduje się za kolejnym przesunięciem myszki.
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Wszystko-co-wazne-dzieje-sie-w-Polsce-W-Wirtualnej-Polsce,wid,16846395,wiadomosc.html?
Od dłuższego czasu można zaobserwować, że niemiecka mniejszość w polskiej administracji państwowej stopniowo zmienia wizerunek naszego godła - robiąc z niego LOGO.
Na większości stron ministerialnych z godła usunięto kolor czerwony, a biały orzeł rysowany jest czarną linią na białym tle.
Czyż nie jest to niezgodne z prawem?
Teraz chcą z nas zrobić co? Biblijne plemię żmijowe?
Wszystko zgodnie z metodą na tzw. "kłamstwo niemieckie".
I zgodne z tzw. "przepowiedniami"?
O tym kłamstwie przeczytaj tutaj:
http://maciejsynak.blogspot.com/2014/09/suzby-znowu-w-akcji.html
http://maciejsynak.blogspot.com/2014/09/zakamywanie-historii-polski-w.html
http://maciejsynak.blogspot.com/2014/08/anatomia-kamstwa.html
http://argo.ne.3lab.info/post/109432,bunt-wojta-alberta
i inne
Wirtualna Polska wystartowała z kampanią wizerunkową, nowym logo i nową stroną główną.
Zmieniamy się, by być dla Was inspirującym, innowacyjnym medium, partnerem pierwszego wyboru, dostarczającym najważniejsze informacje w optymalny, dynamiczny i przyjazny sposób.
W kampanii zestawiliśmy mocne, odważne hasła z interesującą formą graficzną. Chcemy podkreślić, że korzystając z WP możecie w pełni uczestniczyć w tym, co dzieje się w kraju i na świecie. Możecie dowiedzieć się, co myśli większość Polaków, czym żyją, co ich porusza. Spot reklamowy idealnie obrazuje nasz cel: jako internetowe, nowoczesne i prężne medium będziemy prezentować wszystko, co ważne, w nowoczesnej i atrakcyjnej formie. Pomysłodawcą kampanii jest jedna z najlepszych agencji reklamowych - Scholz and Friends Warszawa.
Zachęcamy Was do obejrzenia spotu.
Zmieniliśmy logo WP. Jest ono teraz nowoczesne i pełne ekspresji,a zarazem odwołuje się do naszych korzeni, do polskości. Podkreśla dynamizm WP i naszą pozycję lidera. Różne kształty, które może przyjąć, wskazują na energię i wszechstronność Wirtualnej Polski. Tacy właśnie jesteśmy:)
Naszym znakiem graficznym mówimy: WP to odważna, innowacyjna marka. To także polska marka- wyjaśnia Marta Czartoryska-Żak, VP ds. Marketingu i PR Grupy WP. - Zmieniając logo, produkt, język komunikacji realizujemy naszą misję. Chcemy być partnerem pierwszego wyboru dla Polaków, dostarczając im angażujące informacje, rozrywkę, usługi oraz inspirując w podejmowaniu codziennych decyzji.
"wszystko co ważne, dzieje się w Polsce" - identyfikowanie czerwonego węża z Polską
Prezentujemy Wam również nową stronę główną, która całkowicie zmienia sposób myślenia o mediach internetowych. Mówimy głównie obrazem, stawiamy na multimedia, dzielimy stronę na wyraźne bloki tematyczne. Dzięki temu każdy łatwo i szybko odnajdzie na niej swoje miejsce. Strona główna jest przejrzysta i użyteczna, a bogactwo wyrazistych zdjęć i multimediów sprzyja scrollowaniu - jak w ulubionych serwisach społecznościowych.
WP ma teraz swój charakter. To był nasz cel. Złamaliśmy stereotypy, bo chcieliśmy zmienić myślenie o portalu. Prezentować treści w nowy, mocny sposób, bez kompleksów. Z rozmachem, nasyconymi kolorami, dużymi zdjęciami - podkreśla Adam Plona, Dyrektor Departamentu Rozwoju Produktu w Grupie WP. - Jeśli coś się stało, nasi użytkownicy będą o tym wiedzieć i będą czuli, że są w centrum wydarzeń. Chcemy sprawiać, by codziennie byli ciekawi tego, co znajduje się za kolejnym przesunięciem myszki.
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Wszystko-co-wazne-dzieje-sie-w-Polsce-W-Wirtualnej-Polsce,wid,16846395,wiadomosc.html?
KOMENTARZE
Autor:
Maciej Piotr Synak
o
23:56
niedziela, 19 października 2014
Zamachowiec Putin
reblogged
W minionym tygodniu, w środę Władimir Putin podpisał ustawę,
a informacja o tym odbiła się w naszych mediach niezbyt hucznym echem.
Ustawa ustala, iż zachodni inwestorzy medialni będą musieli się zadowolić jedynie dwudziestoprocentowym udziałem w spółkach medialnych działających na terenie Rosji, a mało tego, to nie wolno będzie obcokrajowcom zakładać, a nawet współzakładać żadnych mediów na terenie Federacji.
Nikt u nas nie rozpisywał się na ten temat i nikt nie wrzeszczał
zwykłym tonem, że Putin dokonuje kolejnego zamachu na demokrację i
liberalizm.
Wszyscy wsadzili mordy w kubeł, bulgocząc coś o sprężynkach.
Moim skromnym zdaniem, to Putin nie dokonał zamachu na media i na
demokrację, a jedynie uchronił Rosję przed medialnym zamachem na ten
kraj i należy tu wskazać na Polskę, gdzie media skutecznie zdegenerowały
polskie społeczeństwo tym, że owo zostało odcięte zupełnie od
rzetelnych informacji i obiektywnych analiz obecnej sytuacji zarówno w
Polsce, jak i na świecie.
Oto przykłady, o czym mówią nam “rodzime" media:
Skazano mamę Madzi - cała Polska żyje tym faktem.
Należy kochać Ukrainę - kto nie skacze ten ruski agent, banderowiec i pożyteczny idiota.
Pozbawienie Polski znakomitego rynku zbytu, jakim jest rynek rosyjski -
jedzmy polskie jabłka, tak jakby problem dotyczył tylko jabłek.
Złapano szpiega w Polsce - huzia na Putina, co może świadczyć o tym, że
Polska nie posiada swoich agentów w żadnym kraju, a to z kolei mówi o
jej słabości. Takie niusy nie powinny ujrzeć medialnego światła
dziennego, ale u nas stanowi to temat do publicznej dyskusji.
Przykładów manipulacji można by tu mnożyć bez liku, ale po co? Zawsze z
tego wynika tylko jedno - Polak został ogłupiony, a medialni
hochsztaplerzy znajdują satysfakcję w tym, że wszyscy zapatrzeni są w
logo ze sprężynką.
Kreatorem dzisiejszej rzeczywistości są media i nawet głupiec zdążył
się zorientować, że to właśnie te media kreują światopogląd w danym
kraju.
W jaki sposób media zdezelowały świadomość Polaków, to zaiste strach w
to wnikać, bo chyba w żadnym z państw na świecie lokalne media nie
należą do obcego kapitału w ilości 90%, a tak właśnie sprawa przedstawia
się w Polsce, gdzie mienione 90% lokalnych mediów należy do spółek
niemieckich, a gdyby ktoś zapomniał, to przypomnę, że do kraju, który w
historii dopuszczał się straszliwych zbrodni na Polakach.
Wystawiono na sprzedaż pakiet 51% akcji TVN i nasze media donoszą, że
zainteresowanie jest bardzo duże, a wśród potencjalnych nabywców są
najwięksi potentaci medialni świata.
Do kogo należą największe koncerny medialne? Do Polaków?
Właśnie, może warto by było wskazać, co jeszcze do Polaków w Polsce należy, ale uważam to za zbyt trudne zadanie.
Powracając do Putina, to zdaje on sobie sprawę z wpływu mediów na
świadomość społeczeństwa i zdaje sobie także sprawę z potęgi żydowsko -
amerykańskiej propagandy. W jego ocenie, ograniczenia, które zostaną
wprowadzone wiadomą ustawą, ochronią Rosję przed tym, przed czym Polska
już się niestety chronić nie może, a polskie media, którymi w istocie są
Radio Maryja i Telewizja Trwam, po prostu nie są w stanie zapobiec
procesowi dehumanizacji i wynarodowienia polskiego społeczeństwa.
Może warto na koniec zapytać, czego boją się "nasze" media, bądź co
jest dla nich niewygodnym, uznając, że nadanie informacji o kroku Putina
statusu medialnej bomby jest niezasadnym?
KOMENTARZE
-
Wszystko pięknietylko to moim zdaniem jest zbyt mało.
Co tzn. "obcokrajowiec"? Czy tylko ktoś nie posiadający rosyjskiego paszportu?
Czy osobnik posiadający co prawda jeden, rosyjski paszport i drugi, który na niego czeka w pewnym bliskowschodnim państewku jest też jedynie Rosjaninem i nie powinien zostać uznany za "obcokrajowca"?
To należałoby doprecyzować.Jarek Ruszkiewicz SL 19.10.2014 11:49:10 -
@Jarek Ruszkiewicz SL 11:49:10Witam!
Gdyby to w Polsce miało miejsce wprowadzenie takiej ustawy, to Twoje obawy byłyby uzasadnione, natomiast w przypadku Rosji i Putina, to uważam, że Putin poradzi sobie z tym problemem. Jak trzeba będzie, to znowelizuje ustawę odpowiednim aneksem.
Putin kroczy do przodu w realizacji planu utworzenia potężnej Eurazji, jako geopolitycznego tworu, a ustawa, o której mowa jest koniecznym czynnikiem do urzeczywistnienia jego planów.
Jednym słowem, Putin wie, co robi.
Pozdrawiam!
PS Jakie szanse są na to, aby uchronić Polskę przed żydo - komuszą propagandą?
Wg mnie nie ma żadnych i na to właśnie chciałem wskazać w swojej notce.Jinks 19.10.2014 11:58:46 -
@Jinks 11:58:46Propaganda ma się dobrze
http://www.kresy.pl/wydarzenia,wojskowosc?zobacz/niemiecki-wywiad-to-separatysci-zestrzelili-malezyjski-samolotTalbot 19.10.2014 13:14:32 -
@Talbot 13:14:32Taka forma propagandy, może być stosowana w społeczeństwach już urobionych przez media. Potencjalny czytelnik bez zająknięcia przyjmuje to za pewnik, za prawdę objawioną.
Mnie od razu po przeczytaniu zalinkowanej przez Ciebie informacji, nachodzi pytanie: dlaczego BND nigdy nie odniosło się z takim "profesjonalizmem" do tego, co wydarzyło się 10 kwietnia 2010 roku pod Smoleńskiem? Ktoś może powie, że niemiecki wywiad nie wie, co się tam stało? A może niemiecki wywiad uznał opracowania MAKu za rzetelne?
metody stosowane przez media są tak prymitywne, że aż trudno jest dzisiaj uwierzyć, iż ludzie kupują te bzdety. Świadczy to niestety o poziomie intelektualnym tych ludzi i nie wiem, czy pocieszające jest to, że nie dotyczy to tylko Polaków.Jinks 19.10.2014 13:31:28http://jinks.neon24.pl.neon24.pl/post/114072,zamachowiec-putin
Autor:
Maciej Piotr Synak
o
20:25
piątek, 17 października 2014
Motyw historyczny krzyża.
Motyw krzyża i pala
Schronisko Lapa do Santo znajduje się 60 km od Belo Horizonte, jednego z największych miast Brazylii. W lipcu 2009 r. podczas badań archeologicznych na głębokości 4 m ukazała się wyryta w skalnym podłożu postać człowieka. Prowadzone analizy radiowęglowe i datowanie metodą optycznie stymulowanej luminiscencji wskazały, że mężczyznę wyryto ponad 11-10,5 tys z uwydatnionym fallusem.
Kiedy przyjrzymy się pewnym szczegółom, to ich motywy są zbieżne z niektórymi motywami obecnych krzyży. Z lewej strony widzimy ślad wykopaliska. W środku odwzorowana rycina, która przedstawia postać rozkrzyżowanego człowieka, tworząc zarazem szkic skrzyżowanych belek. Można domniemać na religijny charakter, kiedy uwzględnimy współczesną symbolikę, będącą być może echem tego starożytnego odkrycia.
Teraz zwróćmy uwagę na dłonie, które zamiast pięciu palców, są trzy. Obecnie można ten motyw zauważyć na krzyżu zwanym liliowym. Krzyż symbolizuje jedność Chrystusa w Trójcy. Inne interpretacje dopatrują się w sumie płatków, jako Jezusa wśród dwunastu apostołów. W archeologicznym rycie można się doliczyć dwunastkę w palcach nóg.
Na ilustracji z lewej strony, materiał na biodrach jest tak podwinięty na części intymnej, że stwarza wrażenie męskiego narządu we wzwodzie, gotowym do zapłodnienia.Cechą charakterystyczną wykopaliskowej ryciny jest fallus. Ten motyw jest uwypuklony na ikonie Chrystusa namalowana przez mnicha syryjskiego z San Damiano w XII wieku. Ta ikona znajduje się nad ołtarzem głównym w kościele p.w.. św. Barbary w Łęcznej (powiększenie).
Przedstawiciel greckiej mitologi Asklepios, doszedł do takiej wprawy, że posiadł umiejętność wskrzeszania umarłych. Z tego względu Asklepios nazywany był Zbawicielem (gr. Soter).
Podobną myśl przedstawiono w Biblii, gdzie odcięte ręce i głowa węża zamiast ludzkiej z wkomponowanym palem, powodują taki sam obraz, jaki opisano w Biblii.
Wtedy Jahwe-Bóg rzekł do węża: – Ponieważ to uczyniłeś, jesteś przeklęty wśród wszystkich zwierząt domowych i dzikich stworzeń. Czołgać się będziesz na brzuchu i prochem karmić po wszystkie dni twego życia (Rdz 3:14 bp).
Wygląda, że pierwotnie miał odnóża, ale uległ ewolucji jak przedstawiono
ryciny wykopaliska, w dodanej rekonstrukcji prawej strony.
Lb 21:8 BT Wtedy rzekł Pan do Mojżesza: Sporządź węża i umieść go na wysokim palu; wtedy każdy ukąszony, jeśli tylko spojrzy na niego, zostanie przy życiu. 9. Sporządził więc Mojżesz węża miedzianego i umieścił go na wysokim palu. I rzeczywiście, jeśli kogo wąż ukąsił, a ukąszony spojrzał na węża miedzianego, zostawał przy życiu.
Lb 21:8 BT Wtedy rzekł Pan do Mojżesza: Sporządź węża i umieść go na wysokim palu; wtedy każdy ukąszony, jeśli tylko spojrzy na niego, zostanie przy życiu. 9. Sporządził więc Mojżesz węża miedzianego i umieścił go na wysokim palu. I rzeczywiście, jeśli kogo wąż ukąsił, a ukąszony spojrzał na węża miedzianego, zostawał przy życiu.
Ja 3:14 A jak Mojżesz wywyższył węża na pustyni, tak trzeba, by wywyższono Syna Człowieczego.
W książce Wnikliwe Poznawanie Pism (wyd. ŚJ) dano wyjaśnienie.
Tom 2 str. 918
Ta pobieżna analiza rodzi pytanie. Dlaczego Wszechwiedzący Bóg z jednej strony stawia za proroczy obraz węża, jako zbawienie oraz posiadający zalecane cechy? Mt 10:16 bt … Bądźcie więc roztropni jak węże, a nieskazitelni jak gołębie. Z drugiej zaś strony wąż przedstawiany jest jako czynnik zła utożsamiany ze stworzeniem duchowym.
Mat 23:33 Węże, plemię żmijowe, jak wy możecie ujść potępienia w piekle? Ja 8:44 Wy macie diabła za ojca i chcecie spełniać pożądania waszego ojca. Od początku był on zabójcą i nie wytrwał w prawdzie, bo prawdy w nim nie ma. Kiedy mówi kłamstwo, od siebie mówi, bo jest kłamcą i ojcem kłamstwa. Ap 12:9 I został strącony wielki Smok, Wąż starodawny, który się zwie diabeł i szatan, zwodzący całą zamieszkałą ziemię; …Tom 2 str. 919
Wygląda na to, że przed biblijnej symboliki węża, jak i okres pisarzy narodu staro-testamentowego, aż po dziś, oddziałuje synkretycznie i wywiera kontrowersyjne kultywowanie symbolu krzyża, który ma związek z tym wężem.
Dodane przez gambit
dnia styczeń 14 2013 11:13:37
0 Komentarzy · 1067 Czytań ·
0 Komentarzy · 1067 Czytań ·
http://www.bibliokrety.vgh.pl/readarticle.php?article_id=54
Autor:
Maciej Piotr Synak
o
21:47
Czy mamy już III wojnę światową?
Dla nas jak i zresztą dla wszystkich Europejczyków to pytanie można odnieść do sytuacji na Ukrainie, ale Amerykanie mogą uważać, że groźniejszym zarzewiem tej wojny jest sytuacja na Bliskim Wschodzie.
Tak czy owak możliwości rozwoju obecnego stanu we wszystkich ogniskach zapalnych są niewątpliwie duże, tylko czy na skalę wojny światowej?
W tej chwili na świecie są tylko trzy kraje posiadające takie możliwości: – Stany Zjednoczone AP, Chiny i Rosja, ale żeby wywołać wojnę światową musiałyby wymienione kraje wystąpić bezpośrednio przeciwko sobie. Jak na razie ich starcia przypominają pojedynki dorożkarskie polegające na laniu batem pasażerów przeciwnika.
Trzeba przyznać, że Rosjanie zarówno w ZSRS jak i obecnej Rosji wykazują się większym sprytem, nie dali się wciągnąć bezpośrednio w wojnę koreańską wystawiając Koreę północną i Chiny, podobnie w wojnie wietnamskiej. Z wyprawy węgierskiej wyszli zwycięsko, w Czechosłowacji wystarczyło samo pojawienie się, natomiast w Afganistanie wpadli w pułapkę podobnie jak Amerykanie w Wietnamie, Iraku czy choćby w tym samym Afganistanie, a nie wykluczone, że i w Syrii.
W sumie jednak po obu stronach
osiągnięto dostateczny zasób doświadczeń nakazujący zwiększenie
ostrożności, jednakże Amerykanie osiągnęli przewagę w możliwości
zaangażowania innych krajów dla realizacji swoich celów, Rosjanie już
nie mogą dysponować krajami satelickimi tak jak to czyniły Sowiety,
muszą się sami angażować w różnego rodzaju akcje militarne zmierzające do utrzymania wpływów choćby na obszarze dawnego Związku Sowieckiego.
Ponadto w Europie uzależnione są od
zgody Niemiec na wszelkie działania agresywne. Wprawdzie współcześnie
nie ma czegoś w rodzaju paktu Ribbentrop – Mołotow, ale fakty wskazują
wyraźnie na niemiecki udział w tych przedsięwzięciach.
Rząd niemiecki rzekomo wrażliwy na
własną opinię publiczną w przypadku rosyjskiej agresji na Ukrainie nie
wykazuje chęci reagowania na dość intensywne odgłosy własnego
społeczeństwa domagające się zajęcia
zdecydowanego stanowiska wobec Rosji. Od dawna nie reaguje na odgłosy z
UE, ale to jest efekt traktowania przez Niemcy całej Unii jak własnego
folwarku mającego drugorzędne znaczenie w zestawieniu z perspektywami,
jakie ma Niemcom otworzyć sojusz z Rosją.
Ostatnio żeby postawić wszystkich wobec faktów dokonanych oddają w ręce Gazpromu zbiorniki gazu na terenie Niemiec.
W tej grze oczywiście Niemcy są liderem, ale zawsze istnieje ryzyko utraty kontroli nad biegiem wypadków.
Przypomina to rozmowy Becka z Niemcami
namawiającymi Polskę do wspólnego wystąpienia przeciw Sowietom, użyli
wówczas argumentu, że mogą zawsze dogadać się z Sowietami kosztem
sąsiedzkich krajów. Na to Beck miał odpowiedzieć, że w takim wypadku
mogą spodziewać się sowieckich czołgów w Berlinie.
No i sprawdziło się.
Współczesna niemiecka gra Rosją może też przynieść im przykre niespodzianki.
Na pytanie: – czy istnieje ryzyko III
wojny światowej? Można rzeczywiście odpowiedzieć, że ta wojna toczy się
już od kilkudziesięciu lat, począwszy od blokady Berlina, przez wojnę
koreańską, wietnamską, arabską i wiele innych. Ich sumaryczne koszty i
ofiary nie ustępują II wojnie, a czas trwania jest nieograniczony.
Wszystkie one są rezultatem ciężkiego
przestępstwa dokonanego przez Roosevelta i Churchilla -dopuszczenia do
zbudowania potęgi stalinowskiej bolszewii kosztem ofiar milionów ludzi
na całym świecie.
Bez tej potęgi nie byłoby żadnej z
wymienionych wojen, ani też terrorystycznych reżimów, a także obecnej
agresywności Rosji, której korzenie tkwią w stalinowskim imperium.
My w Polsce musimy mieć to stale w
pamięci, żyjemy, bowiem ciągle w świecie stworzonym przez Stalina i to
nie tylko w postaci granic państwowych, jakie nam wyznaczył, ale też w
formach władania będących odzwierciedleniem podstawowej zasady
ustrojowej stalinowskiego imperium: – wzajemnej wrogości, nieufności i
bezwzględnej walki o władzę. Władza, bowiem jest nie tylko źródłem
wszelkiej pomyślności osobistej, ale stwarza możliwość pognębienia
potencjalnego konkurenta, którego nie można dopuścić do władzy gdyż
stanowi to zagrożenie osobiste. Nie na darmo krąży po Polsce notoryczny
samobójca.
Społeczeństwo karmione ogłupiającą papką informacyjną na poziomie
magla może tylko od czasu do czasu przez przypadek, lub rozmyślne
przecieki stanowiące odprysk wewnętrznej walki o władzę, dowiedzieć się,
z jakiego pokroju władzą ma do czynienia.
Tego rodzaju ustroje stanowią
niebezpieczeństwo przez swoją zależność od czynników zewnętrznych, które
nie bez kozery utrzymują ten stan, stwarza on bowiem możliwość
wszelkiej manipulacji, w tym także wplątania nas w konflikty zbrojne
prowadzone w cudzym interesie.
Jeżeli ktoś miałby wątpliwości to może
zastanowić się chociażby nad takim drobnym faktem jak pogrzeb z
honorami wojskowymi stalinowskiego zbrodniarza. Taki fakt odznacza
tylko, że mamy do czynienia z ciągle obecną mentalnością z tamtego
reżimu.
Jest ona obecna w kolejnych pokoleniach i świadczy najdobitniej o charakterze obecnego ustroju w Polsce.
Nienaruszone przywileje, nieosądzone
zbrodnie i zadbanie o ciągłość pokoleniową agenturalnych środowisk to
wszystko stanowi dowód, że ciągle żyjemy w państwie zależnym od sił
zewnętrznych decydujących o naszym losie. Dotyczy to zresztą nie tylko
Polski.
W tych okolicznościach ktoś faktycznie
sterujący władzą w Polsce może spowodować każde dogodne dla siebie
posunięcie, tak jak to ma miejsce obecnie z postępującym procesem
degradacji naszej pozycji narodowej i państwowej.
Nie z naszego wyboru uczestniczymy w
kontynuacji stanu zależności od układu, jaki powstał w wyniku likwidacji
podziału Europy na strefę sowiecką i amerykańską.
To, co powstało na ich miejsce jest
niczym innym jak tylko wywołaniem III wojny, która toczy się różnymi
środkami na terenie Europy nie wykluczając konfliktów zbrojnych.
Jak to się dalej potoczy nie jesteśmy w
stanie przewidzieć, ale dopóki będzie istniał obecny stan dziedzictwa
możliwe jest wszystko, co najgorsze i dlatego walka z tym układem jest
najważniejszym zadaniem nie tylko naszym, ale też i całej Europy.
Napisane przez: Andrzej Owsinski
http://3obieg.pl/czy-mamy-juz-iii-wojne-swiatowa
Autor:
Maciej Piotr Synak
o
21:42
Kodeks Boturini
by namiot
Kodeks Boturini to
średniowieczny dokument dotyczący historii Azteków sprzed przybycia
hiszpańskich konkwistadorów. Prawdopodobnie powstał w pobliżu
Tenochtitlan, stolicy państwa Azteków. Niektórzy twierdzą, że dokument
utworzono po roku 1521 (wtedy Hiszpanie zajęli stolicę) — dowód miałoby
stanowić drzewo namalowane w sposób „europejski” (widać je powyżej).
Kodeks należał na początku do Włocha, który się nazywał Lorenzo
Boturini Benaducci. Stąd nazwa. Chociaż jest też inna — „Tira de la
Peregrinación” (po hiszpańsku: „Wstęga Wędrówki”).
Zarys przedstawionej historii: pewnego
dnia Aztekowie natknęli się na kamienną głowę boga Huitzilopochtli,
która wydawała zagadkowe świszczące dźwięki. Huitzilopochtli obiecał, że
uczyni znalazców panami Meksyku, jeśli zabiorą głowę ze sobą i osiedlą
się w miejscu, które wskaże. Aztekowie posłuchali i wyruszyli w drogę.
Punktem wyjścia była mityczna kraina Aztlán (Miejsce Czapli). Po wielu,
wielu latach poszukiwań Aztekowie dotarli wreszcie do celu, czyli
niewielkiej wyspy ze strumieniem. Na ciernistej opuncji ujrzeli orła
pożerającego węża. Uznano to za znak. Na wyspie powstało więc miasto
Tenochtitlan. W języku nahuatl nazwa oznacza „Miejsce Owocu Kaktusa” lub
„Kaktusową Skałę”. (Dziś to Meksyk).
Jak w innych kodeksach — postacie, znaki
miejsc i symbole przedstawiono w sposób uproszczony. Co natomiast
odróżnia ten dokument od innych? Dużo wolnej przestrzeni na stronach.
Badacze oczywiście pokusili się o wysnucie wniosku: mógł on służyć jako
podręcznik dla uczniów, nie obznajomionych jeszcze z systemem symboli
ani nie władających dobrze… czym? Chciałam napisać „piórem”, ale czy to
mogło być pióro? W każdym razie wiadomo, że manuskrypt został zapisany
na paskach kory drzewa figowego i liczy 24 strony. Warto też wspomnieć o
odciskach stóp prowadzących przez poszczególne karty. Ślady stóp nadają
kodeksowi ciągłość, a wędrówce Azteków kierunek, a przy tym — uwaga,
niespodzianka! — stanowią symbol. Kogóż to? Otóż boga Huitzilopochtli.
Kodeks można prześledzić tam. Polecam.
Mam jeszcze w
zanadrzu dwie ciekawostki. A że Aztekowie poczynali sobie dość krwawo,
obie związane są z wojną. Ciekawostka pierwsza: Aztekowie wierzyli, że
jeśli polegną na polu bitwy, ich dusza zamieni się w kolibra i uleci
prosto do nieba. Ciekawostka druga: wojownicy nie mogli ścinać włosów,
dopóki nie pojmali przynajmniej jednego wroga podczas bitwy. Młodzieńcy
musieli nosić kilka dłuższych kosmyków na znak, że są jeszcze…
nieopierzeni.
https://namiot.wordpress.com/2013/03/07/kodeks-boturini/#more-6107
Autor:
Maciej Piotr Synak
o
21:38
Kolejny etap i znowu maksymalizacja "zysków"
Niemiecka mniejszość rządząca Polską odbiera młodzieży tożsamość narodową.
Wystartowało głosowanie na nowe logo Polski
Można już głosować na logo, które ma stać się symbolem Polski za
granicą. Do wyboru są trzy znaki, symbolizujące sprężynę wpisaną w
kontury granicy Polski.
Zagłosuj - logodlapolski.pl
Według organizatorów projektu, sprężyna ma symbolizować charakter i
energię Polaków, "nasze niepokorne, ale jednocześnie konstruktywne
podejście do świata". - Im bardziej jako naród byliśmy ograniczani, tym
większą energię i twórcze napięcie generowaliśmy. Odradzaliśmy się
silniejsi i jeszcze dynamiczniej działaliśmy - wyjaśniają na swojej
stronie internetowej organizatorzy.
Linia graficzna znaku została zatwierdzona przez Radę Promocji Polski.
Radosław Sikorski (jeszcze jako szef MSZ) wskazał, że wybór znaku ma
odbyć się na drodze głosowania i przy społecznej akceptacji. - Nie
chcemy pozwolić, aby stało się jak z latawcem, który zawisł na stronie
MSW i już tam został - mówi Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
Wybory rozpoczęły się 14 października br. o godzinie 11:00 i potrwają do
28 października do 24:00. Głosować można na stronie internetowej logodlapolski.pl.
Organizatorami akcji są SKM SAR,
Krajowa Izba Gospodarcza, Konfederacja Lewiatan oraz Pracodawcy RP.
Organizacje wspólnie powołają Fundację "Marka dla Polski", która będzie
zajmowała się promowaniem nowego znaku. Logo zostanie przekazane bezpłatnie Skarbowi Państwa, dzięki temu instytucje publiczne będą mogły korzystać z niego nieodpłatnie.
Twórcą logo jest Brytyjczyk Wally Olins,
jeden z najlepszych na świecie specjalistów od brandingu. Jest to jego
ostatni projekt. Olins zmarł 14 kwietnia 2014 r. w wieku 83 lat.
Koszt projektu to 220 tys. euro (924 tys. zł według kursu z 14
października). Środki mają pochodzić od prywatnych przedsiębiorców,
którzy chcą zaangażować się w promowanie Polski na arenie
międzynarodowej.
Podobnie jak Michałkowicza.
"- Jaki znak Twój? - Orzeł Biały!"
Jak mówi Grzegorz Braun, Polska ma stać się
niemiecko-rosyjskim kondominium pod protektoratem żydomasonerii.
Poczynania w tym kierunku są zaawansowane.
Fundacja zamierza zajmować się działalnością popularyzatorska i edukacyjną w zakresie promocji marki Polska.
Celami Fundacji będą :
1. propagowanie jednolitej identyfikacji wizualnej Polski;
2. skupianie wokół idei fundacji podmiotów gospodarczych, organizacji pozarządowych, organizacji publicznych;
3. wsparcie polskich przedsiębiorców w działaniach wizerunkowych w Polsce i za granicą;
4. działalność na rzecz pozytywnego kształtowania wizerunku Polski w kraju i za granicą;
5. wzbudzanie zaufania do Polski jako partnera gospodarczego;
6. kreowanie pozytywnych postaw dotyczących Polski – w tym polskiej gospodarki i kultury
WYBIERZ
Wariant z największą liczbą głosów będzie miał szansę zostać logo naszego kraju
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zostało założone w 1997 r. Organizacja zrzesza firmy, które tworzą efektywną komunikację marketingową. Jednym z głównych zadań SKM SAR jest promocja oraz animacja środowiska reklamowego w Polsce oraz tworzenie warunków do wymiany doświadczeń i pomysłów pomiędzy podmiotami działającymi na rynku. Ponadto działalność SKM SAR koncentruje się na tworzeniu, wdrażaniu i popularyzowaniu standardów przetargowych, dobrych praktyk biznesowych, prowadzeniu szkoleń, seminariów i edukowaniu kadr, a także na badaniach rynkowych.
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR jest organizatorem wyznaczających standardy w komunikacji marketingowej konkursów i związanych z nimi konferencji oraz gal: Effie Awards, Innovation Award i Konkurs Twórców Reklamy KTR. www.skmsar.org.pl
Konfederacja Lewiatan to najbardziej wpływowa organizacja biznesowa, reprezentująca interesy pracodawców w Polsce i Unii Europejskiej. Zabiega o konkurencyjne warunki prowadzenia biznesu. Dba o trwały wzrost gospodarczy, lepsze prawo, zdrową konkurencję, wzrost zatrudnienia i wzmocnienie kapitału społecznego. Skupia w związkach branżowych i regionalnych ponad 3900 firm zatrudniających w sumie 750 tys. osób. Jako jedyna polska organizacja ma swoje biuro w Brukseli. Jest członkiem Komisji Trójstronnej ds. Społeczno-Gospodarczych oraz BUSINESSEUROPE – największej organizacji biznesu w Europie. Zapraszamy na www.konfederacjalewiatan.pl
Krajowa Izba Gospodarcza powstała w 1990 roku i jest największą niezależną organizacją biznesu w Polsce, łączy ponad 150 organizacji biznesowych. Wspiera polskich przedsiębiorców na arenie międzynarodowej, działa na rzecz poprawy wizerunku Polski na świecie, jak również na rzecz poprawy konkurencyjności i innowacyjności polskich przedsiębiorstw. www.kig.pl
Pracodawcy Rzeczypospolitej Polskiej (wcześniej Konfederacja Pracodawców Polskich) są najstarszą organizacją pracodawców w Polsce działającą od 1989 roku i reprezentującą 10 000 firm. Przedsiębiorstwa zrzeszone w Pracodawcach RP zatrudniają około 5 mln pracowników. Zdecydowana większość z nich – 85 proc. – to firmy prywatne. www.pracodawcyrp.pl
Fundacja "Marka dla Polski"
Fundacja „Marka dla Polski”, powołana zostanie przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Konfederację Lewiatan, Krajową Izbę Gospodarczą i PracodawcówRzeczypospolitej Polskiej. Fundacja „Marka dla Polski”, będąca obecnie w trakcie rejestracji, po otrzymaniu od SKM SAR prawa do znaku przekaże je następnie na rzecz Skarbu Państwa. Fundacja zamierza zajmować się działalnością popularyzatorska i edukacyjną w zakresie promocji marki Polska.
Najważniejszym celem i intencją Fundacji „Marka dla Polski”, jest działanie w kierunku powszechnego używania jednolitego Logotypu w komunikacji Polski i polskich produktów za granicą. Przyjęcie spójnej polityki i strategii marketingowej w wymiarze globalnym, co wzmocni konkurencyjność naszej gospodarki i zapewni jej należyty, pozytywny wizerunek.
Partnerzy strategiczni
"Gazeta Wyborcza" to największy i najczęściej cytowany polski dziennik. Rówieśnik polskiej demokracji, istnieje od 1989 r. Punkt odniesienia dla polityków, społeczeństwa obywatelskiego i rynku medialnego. Ceniony za aktualne newsy, ale też za inspiracje, zaangażowane dyskusje i etyczne dziennikarstwo. Uważany za najbardziej demokratyczne i proeuropejskie medium w Polsce. Ma też zaciętych wrogów.
TVN S.A. jest wiodącym nadawcą telewizyjnym w Polsce. W ofercie TVN znajduje się jedenaście kanałów telewizyjnych: TVN, TVN 7, TTV, TVN24, TVN Meteo, TVN Style, TVN Turbo, iTVN, TVN24 Biznes i Świat, Telezakupy Mango i NTL Radomsko. TVN posiada również bogatą ofertę produktów online, w tym m.in. Player.pl oraz Veedo.pl. Do TVN należy też agencja Agencja TVN oraz TVN Media – największe biuro sprzedaży reklam w Polsce.
Radio ZET to ogólnopolska stacja radiowa należąca do Grupy Eurozet. Została założona przez Andrzeja Woyciechowskiego w 1990 roku jako pierwsza rozgłośnia komercyjna w Warszawie. Codziennie dostarcza milionom słuchaczy rzetelnych informacji, starannie dobraną muzykę (format AC) oraz rozrywkę na wysokim poziomie. Swój program adresuje do dorosłych Polaków w wieku 28-49 lat. Od początku istnienia stacja stawia na profesjonalizm i osobowości. Dziś na antenie można usłyszeć m.in. Monikę Olejnik, Marzenę Chełminiak, Marka Starybrata, Rafała Bryndala, Agnieszkę Kołodziejską, czy Beatę Pawlikowską. Od 2005 roku z inicjatywy rozgłośni wręczana jest Nagroda Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego za najlepszy materiał dziennikarski łamiący stereotypy, wykraczający poza schematy i zaglądający za kulisy otaczającej nas rzeczywistości.
Grupa Wirtualna Polska – partner pierwszego wyboru Polaków, dostarczający angażujące informacje, rozrywkę, usługi i inspirujący w codziennych decyzjach. Niekwestionowany lider kategorii mobile oraz poczta e-mail. Skuteczny reklamodawca. W portfolio Grupy WP znajduje się kilkadziesiąt silnych marek i serwisów internetowych, portale WP i o2, telewizja WP.TV, SportoweFakty.pl, BizTok.pl, Kafeteria.pl.
Partnerzy wspierający
Partnerzy komunikacyjni
Copyrights © 2014 Polska. Spring into new.
Strona przygotowana przez
http://logodlapolski.pl/
http://static.logodlapolski.pl/media/files/LOGO_DLA_POLSKI_NA_LP.pdf
zdjęcie:
http://x3.cdn03.imgwykop.pl/c3201142/comment_mIJNJ7ENZPicrK1eiXtyFfbbYL3fOb9I,w400.jpg
http://x3.cdn03.imgwykop.pl/c3201142/comment_HNdVPXnk8pnNv465dy1umdP7wWa65uel,w400.jpg
Powołana została prywatna fundacja pod nazwą „Marka dla Polski”, która będzie się zajmować logo polskiego kondominium i jego promowaniem, a konkretnie, według ich własnych słów:
Czym zajmować się będzie Fundacja „Marka dla Polski”?Fundacja zamierza zajmować się działalnością popularyzatorska i edukacyjną w zakresie promocji marki Polska.
Celami Fundacji będą :
1. propagowanie jednolitej identyfikacji wizualnej Polski;
2. skupianie wokół idei fundacji podmiotów gospodarczych, organizacji pozarządowych, organizacji publicznych;
3. wsparcie polskich przedsiębiorców w działaniach wizerunkowych w Polsce i za granicą;
4. działalność na rzecz pozytywnego kształtowania wizerunku Polski w kraju i za granicą;
5. wzbudzanie zaufania do Polski jako partnera gospodarczego;
6. kreowanie pozytywnych postaw dotyczących Polski – w tym polskiej gospodarki i kultury
www.logodlapolski.pl/faq
Wielu z nas doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że nasz kraj jest śmiertelnie zagrożony. W tej chwili jednak, zagrożenie to jawi się w całej swojej podstępnej podłości i bezczelności.
Polska, z mozołem odbudowywana po II wojnie światowej, w ciągu ostatniego ćwierćwiecza została jawnie i oficjalnie ograbiona, zgodnie z na tę okoliczność dostosowanym „prawem”, pod pozorem przywrócenia kapitalizmu i wolnego rynku.
Polska w PRL-u Bis została okradziona z zakładów przemysłowych wykupionych za grosze, zakładów, które straszą dziś swoim zniszczeniem, albo prosperują w rękach obcych, u których Polacy pracują za marne wynagrodzenie.
Rodzinne gospodarstwa rolne, ostoja polskiego rolnictwa, zostały doprowadzone do bankructwa. Polska ziemia jest wykupowana przez obcych, często za grosze, często nielegalnie, bez reakcji polskiego rządu i bez protestu opozycji.
Polscy przedsiębiorcy, klasa średnia, bankrutują pod brzemieniem podatków i opłat sprawiających, że nie stać ich na zatrudnianie pracowników i na rozwój, podczas gdy obce koncerny są z podatków zwolnione, płacąc zatudnionym u nich, nieubezpieczonym Polakom niewolnicze stawki.
Miliony Polaków opuściło Polskę w poszukiwaniu nie dobrobytu, ale możliwości przetrwania w obliczu bezrobocia.
Dzieci i wnuki morderców polskich elit pretendują do ich miana i rządzą Polską od czasów II wojny światowej. Jesteśmy świadkami politycznego teatru groteski z rządem wiernym żydomasońskiej ideologii i pseudo-opozycją podtrzymującą istniejący system i iluzję demokracji.
Polska, zwabiona obietnicą wolności i dobrobytu została wepchnięta do socjalistycznego obozu europejskiego, którego samozwańczy przywódcy Polskę okradają, a Polakom narzucają totalitaryzm. „Polska” polityka zagraniczna jest prowadzona z wielką szkodą dla Polski i polskiego Narodu przez naszych najzatwardzialszych wrogów.
Polskie szkolnictwo po każdej „reformie” zbliżało się do poziomu oferowanego w państwowych szkołach na Zachodzie, których absolwenci nie umieją poprawnie pisać i nie mają podstawowych wiadomości o świecie, a są indoktrynowani „oświeceniowymi” komunistycznymi ideologiami, obcymi polskiej kulturze i tradycji.
Historia Polski i Polaków, jak również historia Polaków- Słowian została sfałszowana; proceder, który odbywa się na naszych oczach, do dnia dzisiejszego. Media polskojęzyczne skupione w obcych rękach rozpowszechniają historyczne kłamstwa.
Polacy nie mają praw we własnym kraju i nie mają niezawisłych sądów, które by tych praw broniły. Mnożą się za to służby i straże, na każdym kroku nadzorujące Polaków jak niebezpiecznych przestępców. Dzieci są odbierane rodzicom, wiara przodków wyśmiewana i opluwana, bohaterstwo naszych przodków wyszydzane, a nasz patriotyzm określany mianem faszyzmu. Język polski jest zaśmiecany makaronizmami i wulgaryzmami do takiego stopnia, że staje się niezrozumiały dla rodowitych Polaków.
Obcy mają w Polsce większe prawa niż Polacy: reaktywowane są loże masońskie, gminy żydowskie, budowane meczety i kościoły innych wyznań. Polska ziemia i polskie majątki są im rozdawane za bezcen. Obchodzone są żydowskie święta religijne, podczas gdy wiara katolicka jest traktowana jak zabobon.
Polska na wszystkich frontach została zaatakowana przez obcych, wysługujących się „Polakami”, którzy Polakami nie są, takich jak na filmikach poniżej, agitujących za logo polskiego kondominium. Zostaliśmy okradzeni z ziemi, z własności wspólnej i prywatnej, z historii, wolności, samostanowienia i samowystarczalności.
Teraz sięgnęli po naszą Biało-Czerwoną i po Białego Orła, po polską Flagę i po poskie Godło, za które cierpieli, walczyli i umierali nasi przodkowie. Polska ma przestać być Polską, a ma stać się regionem utożsamianym z produkcją uprawianą przez zamieszkujące tam osoby prowadzące przedsiębiorstwa, oraz przez masę pracowniczą ich tanich wyrobników.
Każdy kraj, każde państwo jest utożsamiane z jego flagą, rzadziej z godłem. Brakuje mi słów na wyrażenie oburzenia z powodu bezczelności, podłości, perfidii, zła i głupoty ludzi, którzy chcą polską Flagę i polskie Godło wyrzucić ze świadomości międzynarodowej, którzy spiskują, aby naszą ukochaną Biało-Czerwoną i naszego dumnego, pięknego i nieposkromionego Białego Orła wyrzucić ze świadomości Polaków. Ludzi, którzy na dodatek mają czelność zachwalać swoją krecią robotę jako projekt korzystny dla Polski!
Polacy - Polska, wyhodowała na swom łonie obrzydliwego jadowitego węża, który teraz podnosi swój obmierzły łeb, aby skonsumować żywiciela. Nie dajmy się oszukać!
Nasza Flaga i nasze Godło są własnością każdej Polki i każdego Polaka, są częścią każdego z nas, jak wstążki DNA łączące nas ze wszystkimi Polakami rozrzuconymi po całym świecie, ze wszystkimi Polakami żyjącymi w dobie obecnej i ze wszystkimi, którzy kiedykolwiek istnieli i kochali Polskę, którzy dla Niej żyli, dla Niej pracowali, uprawiali Jej ziemie i którzy za Jej wolność umierali. To właśnie polski Orzeł Biały i polskie biało-czerwone barwy reprezentują Polskę na świecie. Nie żadne kretyńskie logo, czy marka, wymyślone przez naszych wrogów!
Protestuję przeciwko próbom utożsamiania Polski z jakimkolwiek logo czy marką zamiast Biało-Czerwonej polskiej Flagi i polskiego Godła!
Tym razem nie dajmy się okraść! Nie dajmy Ich sobie odebrać! Bo następny pójdzie pod topór nasz język, nasza piękna i prastara polska mowa, a wtedy już nawet ani Mazurka Dąbrowskiego, ani „Boże, coś Polskę” nie będzie komu zaśpiewać!
Poniżej jest część kopii strony promującej logo polskiego kondominium, które na arenie międzynarodowej ma zastąpić polską Flagę i polskie Godło. Są tam też rzekomi Polacy – przedsiębiorcy agitujący na temat polskiego logo. Warto zobaczyć, kim są ci „Polacy” i jakie to „polskie” zakłady i instytucje agitują za likwidacją Polski, kim są ci wszyscy fundatorzy, mecenasi, opiekunowie i partnerzy z tak wielką troską pochylający się nad dobrem ich polskiegio kondominium.
Podobno "Polska jest gotowa na logo".
A Ty, Polaku? Czy jesteś gotowy na zamieszkiwanie regionu polskiego kondominium pod znakiem sprężyny?
POLSKA.SPRING INTO NEW.
WYBIERZ
LOGO
DLA POLSKI
Liczba głosów 00057578
Zagłosuj na jedną z trzech propozycji.Wariant z największą liczbą głosów będzie miał szansę zostać logo naszego kraju
DLACZEGO SPRĘŻYNA?
Symbolika sprężyny w pełni wyraża charakter i energię Polaków.
Nasze niepokorne, ale jednocześnie konstruktywne podejście do świata. Im
bardziej, jako naród, byliśmy ograniczani, tym większą energię,
i twórcze napięcie generowaliśmy. Odradzaliśmy się silniejsi i jeszcze
dynamiczniej działaliśmy. Okres 25 lat wolności udowodnił, że uwolniona
energia pobudza nas do konstruktywnego i innowacyjnego działania. Polacy
zawsze próbowali osiągać to, co wydawałoby się niemożliwe, nie
akceptując zastanego status quo. Polska zasila, nową energią, świeżymi
pomysłami, przeżyciami i zaangażowaniem.
Creative Tension – idea, z której zrodziło się logo dla Polski
Przeszło 10 lat temu Wally Olins, jeden z najwybitniejszych światowych specjalistów w zakresie opracowywania marek państw i miast, zbudował koncepcję idei Marki Polski, wyrażaną określeniem Creative Tension. Prezentuje ona „Twórczą przekorę / Twórcze napięcie” Polaków zdolnych do kreatywnych zrywów, wytrwałej pracy i wielkich osiągnięć. Założenie to stanowiło punkt wyjścia do opracowania kompleksowej strategii komunikacji marki Polska, a także linii graficznej logotypu dla Polski.
Twórca Logo
Twórcą logo Polski jest Wally Olins – światowej sławy brytyjski specjalista od brandingu, właściciel agencji reklamowej Saffron Brand Consultants i autor wielu książek, m.in. „O marce”, „Podręcznik brandingu”. Doradzał światowym organizacjom i krajom w zakresie ich tożsamości, komunikacji i budowania marki. Zajmował się m.in. promocją Hiszpanii, Portugalii, Nowego Jorku i Londynu. Wykładał gościnnie w Saïd Business School na Uniwersytecie Oksfordzkim, Lancaster University i Copenhagen Business School. Zmarł w wieku 83 lat, 14 kwietnia 2014r. Przygotowany projekt logotypu Polski, był ostatnim dziełem Olinsa.
Creative Tension – idea, z której zrodziło się logo dla Polski
Przeszło 10 lat temu Wally Olins, jeden z najwybitniejszych światowych specjalistów w zakresie opracowywania marek państw i miast, zbudował koncepcję idei Marki Polski, wyrażaną określeniem Creative Tension. Prezentuje ona „Twórczą przekorę / Twórcze napięcie” Polaków zdolnych do kreatywnych zrywów, wytrwałej pracy i wielkich osiągnięć. Założenie to stanowiło punkt wyjścia do opracowania kompleksowej strategii komunikacji marki Polska, a także linii graficznej logotypu dla Polski.
Twórca Logo
Twórcą logo Polski jest Wally Olins – światowej sławy brytyjski specjalista od brandingu, właściciel agencji reklamowej Saffron Brand Consultants i autor wielu książek, m.in. „O marce”, „Podręcznik brandingu”. Doradzał światowym organizacjom i krajom w zakresie ich tożsamości, komunikacji i budowania marki. Zajmował się m.in. promocją Hiszpanii, Portugalii, Nowego Jorku i Londynu. Wykładał gościnnie w Saïd Business School na Uniwersytecie Oksfordzkim, Lancaster University i Copenhagen Business School. Zmarł w wieku 83 lat, 14 kwietnia 2014r. Przygotowany projekt logotypu Polski, był ostatnim dziełem Olinsa.
Historyczna szansa
Historia powstania sprężyny
Już od połowy lat dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku prowadzone były pierwsze próby opracowania oficjalnego logotypu naszego kraju. Od tamtego czasu wszystkie rządy zgadzały się z taką potrzebą, jednak nigdy w pełni nie została ona zrealizowana i nadal pozostajemy jednym z nielicznych państw na mapie Europy bez swojego logo.
25 października 2013 roku Rada Promocji Polski działająca pod przewodnictwem Ministra Spraw Zagranicznych, zatwierdziła dokument „Zasady promocji marki POLSKA”, w którym precyzyjnie określone zostały pożądane kierunki działań mających na celu budowanie pozytywnego i spójnego wizerunku naszego kraju w szerokim kontekście: gospodarczym, turystycznym czy też kulturalnym. Następnie podczas posiedzenia 5-go czerwca 2014 r. , Członkowie Rady Promocji Polski przyjęli zaproponowaną linię znaku do dalszych prac, mających na celu uspójnienie komunikacji marki Polska za granicą poprzez wypracowanie wspólnego logotypu Marki Parasolowej. Ostateczny wybór pozostawiono nam, obywatelom Rzeczypospolitej Polskiej. Dzięki temu mamy okazję zdecydować jak będzie mógł wyglądać logotyp naszego kraju.
FAQ
Dlaczego w 2014 roku zdecydowano się na opracowanie Logo dla Polski?
Kto był inicjatorem pomysłu Logo Polski i jaki jest cel wprowadzenia jednego logo?
Kto może korzystać z wybranego logotypu?
Odpowiedzi na powyższe i wiele innych pytań znajduja się na www.logodlapolski.pl/faq
Już od połowy lat dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku prowadzone były pierwsze próby opracowania oficjalnego logotypu naszego kraju. Od tamtego czasu wszystkie rządy zgadzały się z taką potrzebą, jednak nigdy w pełni nie została ona zrealizowana i nadal pozostajemy jednym z nielicznych państw na mapie Europy bez swojego logo.
25 października 2013 roku Rada Promocji Polski działająca pod przewodnictwem Ministra Spraw Zagranicznych, zatwierdziła dokument „Zasady promocji marki POLSKA”, w którym precyzyjnie określone zostały pożądane kierunki działań mających na celu budowanie pozytywnego i spójnego wizerunku naszego kraju w szerokim kontekście: gospodarczym, turystycznym czy też kulturalnym. Następnie podczas posiedzenia 5-go czerwca 2014 r. , Członkowie Rady Promocji Polski przyjęli zaproponowaną linię znaku do dalszych prac, mających na celu uspójnienie komunikacji marki Polska za granicą poprzez wypracowanie wspólnego logotypu Marki Parasolowej. Ostateczny wybór pozostawiono nam, obywatelom Rzeczypospolitej Polskiej. Dzięki temu mamy okazję zdecydować jak będzie mógł wyglądać logotyp naszego kraju.
FAQ
Dlaczego w 2014 roku zdecydowano się na opracowanie Logo dla Polski?
Kto był inicjatorem pomysłu Logo Polski i jaki jest cel wprowadzenia jednego logo?
Kto może korzystać z wybranego logotypu?
Odpowiedzi na powyższe i wiele innych pytań znajduja się na www.logodlapolski.pl/faq
IDEA
Ambasadorzy Kampanii
O GŁOSOWANIU
Zapraszamy wszystkich Polaków, mieszkających w kraju a także za
granicą, do wzięcia udziału w wyborach Logo dla Polski! Sami
zadecydujmy, która sprężyna najbardziej do nas pasuje i oddaje nasz
narodowy charakter!
Wybory rozpoczynają się o godzinie 11:00 14 października i potrwają do 28 października do godziny 24:00. Wyniki zostaną ogłoszone 3.11.2014 r., tak aby wszystkie głosy przesłane pocztą mogły by być wzięte pod uwagę.
Cel wyborów
Polacy nigdy nie akceptowali zastanej i narzuconej im rzeczywistości. Dlatego w zgodzie z naszymi narodowymi cechami (twórczym napięciem), pierwszy raz w historii, to społeczeństwo wybierze oficjalny logotyp dla kraju, który po przekazaniu Skarbowi Państwa będzie miał szansę stać się znakiem oficjalnym. Chcemy by obywatele dostrzegli w sobie te cechy, które stanowią o naszej wyjątkowości i zapewniają Polsce stabilny stały rozwój. Uwierzmy w swoje możliwości!
Wybory rozpoczynają się o godzinie 11:00 14 października i potrwają do 28 października do godziny 24:00. Wyniki zostaną ogłoszone 3.11.2014 r., tak aby wszystkie głosy przesłane pocztą mogły by być wzięte pod uwagę.
Cel wyborów
Polacy nigdy nie akceptowali zastanej i narzuconej im rzeczywistości. Dlatego w zgodzie z naszymi narodowymi cechami (twórczym napięciem), pierwszy raz w historii, to społeczeństwo wybierze oficjalny logotyp dla kraju, który po przekazaniu Skarbowi Państwa będzie miał szansę stać się znakiem oficjalnym. Chcemy by obywatele dostrzegli w sobie te cechy, które stanowią o naszej wyjątkowości i zapewniają Polsce stabilny stały rozwój. Uwierzmy w swoje możliwości!
Chcemy, aby Polacy zaczęli identyfikować się z tym znakiemi z
ideą w nim zawartą. Powodzenie Polski w przyszłości jest w dużej mierze
uwarunkowane rozwojem gospodarczym. Rozwój ten zakłada realizację
wyznaczonych celów politycznych i biznesowych, zarówno wśród instytucji
publicznych, prywatnych przedsiębiorstw jak i samych obywateli. Może się
on stać jeszcze bardziej dynamiczny dzięki posiadaniu przez Polskę
silnej marki zbudowanej w oparciu o jednolitą identyfikację wizualną.
Potrzebny nam jest silny, integrujący działania promocyjne znak (który nie zastąpi GODŁA czy FLAGI będących oficjalnymi symbolami naszego państwa). Stanowić będzie wizytówkę polskich produktów, usług i naszej zdolności do zmian,kreatywnych poszukiwań i innowacyjnych rozwiązań. Posiadanie silnej, definiującej Polskę marki - to mocny fundament na drodze budowania nowoczesnego i silnego wizerunku Polski i Polaków w XXI wieku.
Regulamin
Potrzebny nam jest silny, integrujący działania promocyjne znak (który nie zastąpi GODŁA czy FLAGI będących oficjalnymi symbolami naszego państwa). Stanowić będzie wizytówkę polskich produktów, usług i naszej zdolności do zmian,kreatywnych poszukiwań i innowacyjnych rozwiązań. Posiadanie silnej, definiującej Polskę marki - to mocny fundament na drodze budowania nowoczesnego i silnego wizerunku Polski i Polaków w XXI wieku.
Regulamin
Dlaczego jednolita identyfikacja wizualna jest ważna dla promowania Polski zagranicą?
„Widzimy dużą potrzebę wzmocnienia wizerunku Polski i polskich przedsiębiorstw zagranicą. Opracowanie jednego znaku zwiększy dynamikę rozwoju gospodarczego naszego kraju oraz siłę eksportowanych marek. Już od połowy lat dziewięćdziesiątych próbowano opracować i wdrożyć oficjalne logo Polski, jednak nigdy nie udało się dokończyć tego procesu. Teraz mamy realną szansa na stworzenie jednolitej identyfikacji dla naszego kraju”.
Henryka Bochniarz, prezydent Konfederacji Lewiatan
> Zobacz prezentację <
„Widzimy dużą potrzebę wzmocnienia wizerunku Polski i polskich przedsiębiorstw zagranicą. Opracowanie jednego znaku zwiększy dynamikę rozwoju gospodarczego naszego kraju oraz siłę eksportowanych marek. Już od połowy lat dziewięćdziesiątych próbowano opracować i wdrożyć oficjalne logo Polski, jednak nigdy nie udało się dokończyć tego procesu. Teraz mamy realną szansa na stworzenie jednolitej identyfikacji dla naszego kraju”.
Henryka Bochniarz, prezydent Konfederacji Lewiatan
> Zobacz prezentację <
ORGANIZATORZY
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zostało założone w 1997 r. Organizacja zrzesza firmy, które tworzą efektywną komunikację marketingową. Jednym z głównych zadań SKM SAR jest promocja oraz animacja środowiska reklamowego w Polsce oraz tworzenie warunków do wymiany doświadczeń i pomysłów pomiędzy podmiotami działającymi na rynku. Ponadto działalność SKM SAR koncentruje się na tworzeniu, wdrażaniu i popularyzowaniu standardów przetargowych, dobrych praktyk biznesowych, prowadzeniu szkoleń, seminariów i edukowaniu kadr, a także na badaniach rynkowych.
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR jest organizatorem wyznaczających standardy w komunikacji marketingowej konkursów i związanych z nimi konferencji oraz gal: Effie Awards, Innovation Award i Konkurs Twórców Reklamy KTR. www.skmsar.org.pl
Konfederacja Lewiatan to najbardziej wpływowa organizacja biznesowa, reprezentująca interesy pracodawców w Polsce i Unii Europejskiej. Zabiega o konkurencyjne warunki prowadzenia biznesu. Dba o trwały wzrost gospodarczy, lepsze prawo, zdrową konkurencję, wzrost zatrudnienia i wzmocnienie kapitału społecznego. Skupia w związkach branżowych i regionalnych ponad 3900 firm zatrudniających w sumie 750 tys. osób. Jako jedyna polska organizacja ma swoje biuro w Brukseli. Jest członkiem Komisji Trójstronnej ds. Społeczno-Gospodarczych oraz BUSINESSEUROPE – największej organizacji biznesu w Europie. Zapraszamy na www.konfederacjalewiatan.pl
Krajowa Izba Gospodarcza powstała w 1990 roku i jest największą niezależną organizacją biznesu w Polsce, łączy ponad 150 organizacji biznesowych. Wspiera polskich przedsiębiorców na arenie międzynarodowej, działa na rzecz poprawy wizerunku Polski na świecie, jak również na rzecz poprawy konkurencyjności i innowacyjności polskich przedsiębiorstw. www.kig.pl
Pracodawcy Rzeczypospolitej Polskiej (wcześniej Konfederacja Pracodawców Polskich) są najstarszą organizacją pracodawców w Polsce działającą od 1989 roku i reprezentującą 10 000 firm. Przedsiębiorstwa zrzeszone w Pracodawcach RP zatrudniają około 5 mln pracowników. Zdecydowana większość z nich – 85 proc. – to firmy prywatne. www.pracodawcyrp.pl
Fundacja "Marka dla Polski"
Fundacja „Marka dla Polski”, powołana zostanie przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Konfederację Lewiatan, Krajową Izbę Gospodarczą i PracodawcówRzeczypospolitej Polskiej. Fundacja „Marka dla Polski”, będąca obecnie w trakcie rejestracji, po otrzymaniu od SKM SAR prawa do znaku przekaże je następnie na rzecz Skarbu Państwa. Fundacja zamierza zajmować się działalnością popularyzatorska i edukacyjną w zakresie promocji marki Polska.
Najważniejszym celem i intencją Fundacji „Marka dla Polski”, jest działanie w kierunku powszechnego używania jednolitego Logotypu w komunikacji Polski i polskich produktów za granicą. Przyjęcie spójnej polityki i strategii marketingowej w wymiarze globalnym, co wzmocni konkurencyjność naszej gospodarki i zapewni jej należyty, pozytywny wizerunek.
Fundatorzy
Powiernicy znaku
Od 95 lat marka PKO Banku Polskiego pozostaje dla Polaków symbolem wiarygodności, siły, stabilności i bezpieczeństwa. Bank ceniony jest za nowoczesność oferty oraz odwagę inicjowania ambitnych przedsięwzięć zmieniających sektor finansowy, które wpływają na całą krajową gospodarkę. PKO Bank Polski to lider polskiego sektora bankowego i jedna z największych instytucji finansowych w regionie. Jego siła oparta jest na trzech filarach: segmencie detalicznym, korporacyjnym i inwestycyjnym. W ostatnich latach w Grupie PKO Banku Polskiego dokonała się jakościowa zmiana w zakresie atrakcyjności i konkurencyjności oferty oraz doskonalenia obsługi w odpowiedzi na rosnące oczekiwania klientów. Była ona wsparta projektem kompleksowej rewitalizacji marki Banku i nową komunikacją marketingową.
Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO, od 58 lat działa nieprzerwanie na rynku gier liczbowych i loterii pieniężnych. Dysponuje siecią ponad 13,5 tysiąca punktów sprzedaży pracujących w systemie online. Jest firmą odpowiedzialną społecznie, która stale się rozwija by wyprzedzać potrzeby rynku i klientów, dbając jednocześnie o pełne bezpieczeństwo oferowanych produktów. Dzięki Totalizatorowi Sportowemu rzesze Polaków mogły i nadal mogą cieszyć się z wygranych, setki, jeśli nie tysiące, mogły zrealizować nawet najśmielsze marzenia, a miliony korzystały z obiektów sportowych, które powstały dzięki funduszom przekazywanym przez spółkę.
Mecenasi znaku
Grupa Adamed to polska firma farmaceutyczno–biotechnologiczna, która jest producentem ponad 250 produktów, oferowanych zarówno polskim jak i zagranicznym pacjentom z ponad 40 krajów świata. Posiada swoje przedstawicielstwa: w Rosji, Hiszpanii, Kazachstanie i na Ukrainie. Obecnie zatrudnia ok. 1600 osób. Od ponad 10 lat firma prowadzi własną innowacyjną działalność badawczo-rozwojową, w ciągu ostatnich 5 lat przeznaczając na ten cel ponad 200 mln zł. Tworzy konsorcja naukowo-badawcze z wiodącymi uniwersytetami oraz instytutami naukowymi, w kraju i za granicą. Własność intelektualna firmy chroniona jest kilkudziesięcioma patentami.
Grupa Dentsu Aegis Network jest pierwszą prawdziwie globalną siecią komunikacji marketingowej odpowiadającą swoją ofertą na potrzeby ery cyfrowej. W jej skład wchodzi sześć globalnych marek: Carat, iProspect, Isobar, Posterscope, Vizeum oraz Dentsu, a także działające na wielu rynkach rozwijające się marki: Amplifi, Amnet Data2Decisions, Mcgarrybowen, Mitchell Communications Group, psLive i 360i. Dentsu Aegis Network dąży do tego, aby być siecią wybieraną na całym świecie przez klientów poszukujących najwyższej klasy ekspertyzy, wiedzy i największych możliwości w zakresie usług związanych z marką, mediami i komunikacją cyfrową. Dentsu Aegis Network z siedzibą w Londynie działa w 110 krajach na całym świecie zatrudniając ponad 22 000 specjalistów.
Opiekunowie znaku
Przyjaciele znaku
Zostań fundatorem
Inicjatywa Logo dla Polski ma charakter otwarty. Do projektu cały czas dołączają nowe przedsiębiorstwa, które chcą stać się częścią tego historycznego wydarzenia. Jeśli chcesz dołączyć do grupy FUNDATORÓW znaku wystarczy, że skontaktujesz się z Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR, gdzie otrzymasz więcej informacji na temat tej inicjatywy. Skontaktuj się
Od 95 lat marka PKO Banku Polskiego pozostaje dla Polaków symbolem wiarygodności, siły, stabilności i bezpieczeństwa. Bank ceniony jest za nowoczesność oferty oraz odwagę inicjowania ambitnych przedsięwzięć zmieniających sektor finansowy, które wpływają na całą krajową gospodarkę. PKO Bank Polski to lider polskiego sektora bankowego i jedna z największych instytucji finansowych w regionie. Jego siła oparta jest na trzech filarach: segmencie detalicznym, korporacyjnym i inwestycyjnym. W ostatnich latach w Grupie PKO Banku Polskiego dokonała się jakościowa zmiana w zakresie atrakcyjności i konkurencyjności oferty oraz doskonalenia obsługi w odpowiedzi na rosnące oczekiwania klientów. Była ona wsparta projektem kompleksowej rewitalizacji marki Banku i nową komunikacją marketingową.
Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO, od 58 lat działa nieprzerwanie na rynku gier liczbowych i loterii pieniężnych. Dysponuje siecią ponad 13,5 tysiąca punktów sprzedaży pracujących w systemie online. Jest firmą odpowiedzialną społecznie, która stale się rozwija by wyprzedzać potrzeby rynku i klientów, dbając jednocześnie o pełne bezpieczeństwo oferowanych produktów. Dzięki Totalizatorowi Sportowemu rzesze Polaków mogły i nadal mogą cieszyć się z wygranych, setki, jeśli nie tysiące, mogły zrealizować nawet najśmielsze marzenia, a miliony korzystały z obiektów sportowych, które powstały dzięki funduszom przekazywanym przez spółkę.
Grupa Adamed to polska firma farmaceutyczno–biotechnologiczna, która jest producentem ponad 250 produktów, oferowanych zarówno polskim jak i zagranicznym pacjentom z ponad 40 krajów świata. Posiada swoje przedstawicielstwa: w Rosji, Hiszpanii, Kazachstanie i na Ukrainie. Obecnie zatrudnia ok. 1600 osób. Od ponad 10 lat firma prowadzi własną innowacyjną działalność badawczo-rozwojową, w ciągu ostatnich 5 lat przeznaczając na ten cel ponad 200 mln zł. Tworzy konsorcja naukowo-badawcze z wiodącymi uniwersytetami oraz instytutami naukowymi, w kraju i za granicą. Własność intelektualna firmy chroniona jest kilkudziesięcioma patentami.
Grupa Dentsu Aegis Network jest pierwszą prawdziwie globalną siecią komunikacji marketingowej odpowiadającą swoją ofertą na potrzeby ery cyfrowej. W jej skład wchodzi sześć globalnych marek: Carat, iProspect, Isobar, Posterscope, Vizeum oraz Dentsu, a także działające na wielu rynkach rozwijające się marki: Amplifi, Amnet Data2Decisions, Mcgarrybowen, Mitchell Communications Group, psLive i 360i. Dentsu Aegis Network dąży do tego, aby być siecią wybieraną na całym świecie przez klientów poszukujących najwyższej klasy ekspertyzy, wiedzy i największych możliwości w zakresie usług związanych z marką, mediami i komunikacją cyfrową. Dentsu Aegis Network z siedzibą w Londynie działa w 110 krajach na całym świecie zatrudniając ponad 22 000 specjalistów.
Przyjaciele znaku
Zostań fundatorem
Inicjatywa Logo dla Polski ma charakter otwarty. Do projektu cały czas dołączają nowe przedsiębiorstwa, które chcą stać się częścią tego historycznego wydarzenia. Jeśli chcesz dołączyć do grupy FUNDATORÓW znaku wystarczy, że skontaktujesz się z Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR, gdzie otrzymasz więcej informacji na temat tej inicjatywy. Skontaktuj się
Partnerzy i patroni
HONOROWY PATRONAT MINISTRA SPRAW ZAGRANICZNYCH
Ministerstwem Spraw Zagranicznych kieruje Minister Spraw
Zagranicznych Grzegorz Schetyna przy wsparciu sekretarzy, podsekretarzy
stanu oraz dyrektora generalnego służby zagranicznej. Misją Ministerstwa
Spraw Zagranicznych jest realizowanie interesów Rzeczypospolitej
Polskiej poprzez współpracę w Europie i świecie na rzecz bezpieczeństwa,
demokracji i rozwoju. „Polsce – służyć, Europę – tworzyć, Świat –
rozumieć”
"Gazeta Wyborcza" to największy i najczęściej cytowany polski dziennik. Rówieśnik polskiej demokracji, istnieje od 1989 r. Punkt odniesienia dla polityków, społeczeństwa obywatelskiego i rynku medialnego. Ceniony za aktualne newsy, ale też za inspiracje, zaangażowane dyskusje i etyczne dziennikarstwo. Uważany za najbardziej demokratyczne i proeuropejskie medium w Polsce. Ma też zaciętych wrogów.
TVN S.A. jest wiodącym nadawcą telewizyjnym w Polsce. W ofercie TVN znajduje się jedenaście kanałów telewizyjnych: TVN, TVN 7, TTV, TVN24, TVN Meteo, TVN Style, TVN Turbo, iTVN, TVN24 Biznes i Świat, Telezakupy Mango i NTL Radomsko. TVN posiada również bogatą ofertę produktów online, w tym m.in. Player.pl oraz Veedo.pl. Do TVN należy też agencja Agencja TVN oraz TVN Media – największe biuro sprzedaży reklam w Polsce.
Radio ZET to ogólnopolska stacja radiowa należąca do Grupy Eurozet. Została założona przez Andrzeja Woyciechowskiego w 1990 roku jako pierwsza rozgłośnia komercyjna w Warszawie. Codziennie dostarcza milionom słuchaczy rzetelnych informacji, starannie dobraną muzykę (format AC) oraz rozrywkę na wysokim poziomie. Swój program adresuje do dorosłych Polaków w wieku 28-49 lat. Od początku istnienia stacja stawia na profesjonalizm i osobowości. Dziś na antenie można usłyszeć m.in. Monikę Olejnik, Marzenę Chełminiak, Marka Starybrata, Rafała Bryndala, Agnieszkę Kołodziejską, czy Beatę Pawlikowską. Od 2005 roku z inicjatywy rozgłośni wręczana jest Nagroda Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego za najlepszy materiał dziennikarski łamiący stereotypy, wykraczający poza schematy i zaglądający za kulisy otaczającej nas rzeczywistości.
Grupa Wirtualna Polska – partner pierwszego wyboru Polaków, dostarczający angażujące informacje, rozrywkę, usługi i inspirujący w codziennych decyzjach. Niekwestionowany lider kategorii mobile oraz poczta e-mail. Skuteczny reklamodawca. W portfolio Grupy WP znajduje się kilkadziesiąt silnych marek i serwisów internetowych, portale WP i o2, telewizja WP.TV, SportoweFakty.pl, BizTok.pl, Kafeteria.pl.
Partnerzy komunikacyjni
Strona przygotowana przez
http://logodlapolski.pl/
http://static.logodlapolski.pl/media/files/LOGO_DLA_POLSKI_NA_LP.pdf
zdjęcie:
http://x3.cdn03.imgwykop.pl/c3201142/comment_mIJNJ7ENZPicrK1eiXtyFfbbYL3fOb9I,w400.jpg
http://x3.cdn03.imgwykop.pl/c3201142/comment_HNdVPXnk8pnNv465dy1umdP7wWa65uel,w400.jpg
KOMENTARZE
-
znowu nowe? kasiorę targająmasa rózniastych znaków, marek, nagród i konkursów już była
już wypromowane:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Teraz_Polska
http://pl.wikipedia.org/wiki/Etnocentryzm_konsumencki
i pewnie wiele innych, również z PRL i IIRP
cała akcja wygląda jak koszmarna ściema, na głownej 3 sprezyny do wyboru z fałszywym licznikiem głosów
Lotna, nie pękaj, z durnego logo marki nie ukręcą- i to Polski a tym bardziej nic dalej.wyciagną kasę, zrobią konkursy, poreklamują itp. i się sypnie badziewie.
ja już przyznaję nagrodę:
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS1TLYsoAW7DrZuoMYuXE-Lci1YbbvQs50bwxPonqFjc4BlRJZR8Qnight rat 17.10.2014 08:04:42 -
@night rat 08:04:42Dziękuję za pocieszenie. Obyś miał rację, choć wątpię, że to tak szybko upadnie - chyba że będzie dużo protestów.
Jeóli GW i Tv są "strategicznymi partnerami", to znaczy, że socjotechnika będzie uprawiana do nudności, tak długo, aż ludzie się przyzwyczają. Potem faktycznie zaczną się z tym znakiem utożsamiać, a potem zapomną o barwach narodowych.
A przecież o to chodzi w unii jewropejskiej - i nie tylko, aby nie było państw i narodów, a tylko regionalna ludność pracująca dla korporacji.Lotna 17.10.2014 15:05:31 -
Logo już wybrane!Regulamin mówi, że ma być wybierane do 28 października, ale GW już reklamuje nowe logo.
Jest tam też ankieta "Czy podoba ci się nowe logo?"
Jak to wielkodusznie z ich strony, że raczyli się Polaków zapytać, nieprawdaż? Biorąc pod uwagę, kto czytuje GW, można się spodziewać pozytywnych odpowiedzi. Jak na razie Tak 46%, Nie 48%.
http://wyborcza.pl/1,75248,16089548,Jest_nowe_logo_Polski__Jak_reklamujemy_sie_za_granica_.htmlLotna 17.10.2014 16:20:59 -
@Lotna 16:20:59Następna ankieta: 65% głosów: żaden z przedstawionych projektów nie powinien być logo Polski.
http://www.tvp.info/17242030/nowe-logo-polski-to-sprezyna-zaglosuj-na-najlepszy-projektLotna 17.10.2014 16:37:42 -
PRL-bis????Co to za cholerna chora parchata demagogia???
III parchata RP czyli Polin, to PRL-bis???
Kogoś tu do reszty pogięło, albo uprawia agenturalną robotę...
Jeśliby Polin było PRL-Bis, to Polska byłaby krainą mlekiem i miodem płynącą, z własnym przemysłem wszelkich dziecin życia, szkolnictwem na wysokim poziomie, również na wszystkich szczeblach, ludzie nie umieraliby z nędzy, chorób, rozpaczy.
Przyrost naturalny byłby dodatni, a emigracja zarobkowa prawie by nie istniała. To co obecnie nazywa się emigracją zarobkową jest w zasadzie emigracja nędzarzy, emigracją z głodu, i braku perspektyw.
Kolejny blog zidentyfikowany jako parchata agenturalna kontrolowana opozycja...Forged 17.10.2014 19:38:25 -
Czy naprawde w Polsce nie ma potrzeby...wspomożenia finansowego np, dokarmiania głodujących dzieci, słuzby zdrowia itd!?.
Takich idiotyzmów to nawet za komuny nie było.Jan Paweł 17.10.2014 19:57:28
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Wystartowalo-glosowanie-na-nowe-logo-Polski,wid,16957581,wiadomosc.html?ticaid=113a3b
http://lotna.ne.3lab.info/post/113977,jaki-znak-twoj-orzel-bialy
Autor:
Maciej Piotr Synak
o
20:44
Subskrybuj:
Posty (Atom)
Wszystko zgodnie z metodą na tzw. "kłamstwo niemieckie"."
Tak. Tak to wlasnie wygląda jak Pan odkryl i nam pokazal.
Do tego czerwie na bialym tle to jest trochę tak jakby byla sama czerwien, bo istotna jest ta niby spręzyna.
Tlo może być różne.
Czerwie to kolor rotszyldów, jak wiemy flagi komunistycznej rewolucji francuskiej, inaczej masonerii\, zydomasonerii, judeosatanistów.
No wiec takie logo proponuje się Polsce.
Pozdrawiam
////////////////////
P.S. Ja pamiętam caly czas Pana wpis o Topolowie i problem czytelników z odniesieniem się do tego tekstu. Chcę dać na ten temat wpis już od kilku tygodni ale ciągle brakuje mi czasu, możliwości.
To na pewno najlepszy material jaki na temat nowego "godla" znalazl się i znajdzie w nabliższym czasie..
Jeśli jesteście tacy marni jak Roman Bratny to lepiej dajcie sobie spokój z zajmowaniem się tym czym 'lud prosty" się nie zajmuje i dociekaniem.
Czy do tej kategorii mam tez zaliczyć obu adminów.
Synaka na stronie coraz mniej i coraz rzadziej.
Dlaczego taki artykul nie jest wyróżniony?!!!