Maciej Piotr Synak


Od mniej więcej dwóch lat zauważam, że ktoś bez mojej wiedzy usuwa z bloga zdjęcia, całe posty lub ingeruje w tekst, może to prowadzić do wypaczenia sensu tego co napisałem lub uniemożliwiać zrozumienie treści, uwagę zamieszczam w styczniu 2024 roku.

sobota, 13 stycznia 2024

Sam

 



zadziwienie



jakbym był na tym świecie zupełnie sam


od lat walczysz 

od lat odkrywasz


i inni o tym wiedzą


wie o tym wielu ludzi

i jedyne, co ci mówią to


"czy ty uważasz się za boga??"


oni nie mówią


"wiesz, z tym wrogiem to może być tak i tak"


albo


"ja sądzę, że z tą sztuczną inteligencją, to może być tak i tak - brałeś te opcje pod uwagę?"


ludzkość ma potężnego wroga


i jakby nikogo to nie obchodzi

jedyne co ich obchodzi:


"ale fajnie... ale cuda... zupełnie jak w gwiezdnych wojnach..."

albo

"mnie to nie dotyczy"


dotyczy


dotyczy wszystkich


bo każdego to może uderzyć


a mimo to


jestem z tym zupełnie sam



jakbym był na tym świecie zupełnie sam




jak na początku








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz