Maciej Piotr Synak


Od mniej więcej dwóch lat zauważam, że ktoś bez mojej wiedzy usuwa z bloga zdjęcia, całe posty lub ingeruje w tekst, może to prowadzić do wypaczenia sensu tego co napisałem lub uniemożliwiać zrozumienie treści, uwagę zamieszczam w styczniu 2024 roku.

piątek, 5 kwietnia 2013

A całujcie mnie wszyscy w dupę!







Kryzys koreański i zaślinione mordy banksterów




Jak donoszą media:



Tym czasem południwokoreańskie władze wojskowe wysłały na wyspę Yeonpyeong swoich przedstawicieli, aby tam przesłuchać 28-letniego północnokoreańskiego dezertera, który w pław dopłynął do wybrzeży tej wyspy.
"Przesłuchania dezertera są obecnie w toku. Po tym co od niego się dowiemy, będziemy wiedzieli jakie bedą potrzebne dodatkowe kroki w celu obrony przed agresją"- powiedział rzecznik ministrestwa obrony narodowej Południowej Korei."


A ja myślę, że nie ma żadnego dezertera.

W dodatku na każde pytanie odpowie im:
"A całujcie mnie wszyscy w dupę!

Wasz kurewski świat, wasze bagno, wasz problem."





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz