Maciej Piotr Synak


Od mniej więcej dwóch lat zauważam, że ktoś bez mojej wiedzy usuwa z bloga zdjęcia, całe posty lub ingeruje w tekst, może to prowadzić do wypaczenia sensu tego co napisałem lub uniemożliwiać zrozumienie treści, uwagę zamieszczam w styczniu 2024 roku.

środa, 9 listopada 2011

Wytrzymamy, wygramy...


Nawet jeśli jest ich 3 miliony – nas jest 33 miliony.


Kiedy przeczytałem kilka ostatnich notatek naszych blogerów,

Czy rządzi nami „nowa” mafia ?

Ilu jest agentów wśród dziennikarzy

Kłamstwo marszałkiem Sejmu RP

Full, wypas...

Spełniło się wielowiekowe marzenie Niemiec i Kremla... smutne...

Czy kraje strefy euro za trzy lata przejmą władzę nad Polską?

Jan Pietrzak - "kto nienawidzi naszej niepodległości"

ILE JESZCZE WYTRZYMAMY? - jestem załamana....


przypomniało mi się zdanie jakie wypowiedział pruski polakożerca Bismark: „Bijcie Polaków tak, aby im się żyć odechciało”.

Widać więc wyraźnie, że zdanie to jest wciąż aktualne, a bydło z niemiec bije nas nieludzko.


Ilość tych notek pokazuje też, jak wielu z nas spotkało się dopiero tutaj, na tym wielkim blogowisku.


Nowy Ekran to bardzo pożądana inicjatywa.
Mam nadzieję, że wyjdzie z tego coś więcej.



Bardzo proszę wszystkich o aktywne zwracanie rodakom uwagi na antypolskie treści zamieszczane w sieci i związane z tym implikacje. Na szkodliwe, w gruncie rzeczy - antypolskie przekonania, często nieuświadomione, wypowiadane na zasadzie „bo wszyscy tak mówią, więc i to moja prawda”.
Nie! Nie i jeszcze raz NIE!!


W naszym kraju werwolf od lat, pod płaszczykiem „głupoty”, prowadzi intensywną antypolską propagandę. Wiem jak ciężko wyczuć w swoim otoczeniu Złego, ale przecież wystarczy nam, że będziemy sami cenzurować, sekować z języka otoczenia treści defetystyczne i pesymistyczne zwroty. Wystarczy się nad tym zastanowić, które to...

Nie trzeba kogoś uważać za Złego – tylko uprzeć się: niech przestanie odmawiać nam prawa do zmiany myślenia.

Bo narzekanie, powtarzanie frazesów: „ nie uda się” , „oni mają władzę”, „co można zrobić?” na samym starcie zamyka nam drogę do ZMIANY.


Nawet jeśli jest ich 3 miliony – nas jest 33 miliony.



Nie poddawać się! Nie oddawać ani piędzi SŁOWA....


KOMENTARZE


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz