Maciej Piotr Synak


Od mniej więcej dwóch lat zauważam, że ktoś bez mojej wiedzy usuwa z bloga zdjęcia, całe posty lub ingeruje w tekst, może to prowadzić do wypaczenia sensu tego co napisałem lub uniemożliwiać zrozumienie treści, uwagę zamieszczam w styczniu 2024 roku.

piątek, 12 września 2014

Konferencja Striełkowa 11.09.2014


za:
http://interesariusz.neon24.pl/post/112779,konferencja-strielkowa-11-09-2014



tłumaczenie z angielskich przypisów
www.youtube.com/watch

Igor Strelkov odprawa 14-09-11 [przetłumaczone]

Jak już stwierdził Anatolij Zacznę recytując pewien tekst ...

Zdecydowałem się nie nauczyć się go na pamięć, przepraszam

Ale mogę zapewnić, że wszystko to są rzeczywiście moje myśli, moje słowa, od pierwszego do ostatniego słowa

Więc zaczynam

Minął miesiąc od chwili, kiedy musiałem opuścić stanowisko Ministra Obrony Donieckiej Republiki Ludowej i dowódcy milicji

Nie mogę powiedzieć, że to było dla mnie łatwa decyzja
W tych trudnych okolicznościach, w których musiałem to zrobić
01:02
Donieck i cała grupa sił zbrojnych DPR były w stanie operacyjnego okrążenia
01:06
I z ogromnymi trudnościami udawało się odpierać ciągłe ataki wroga
01:11
tylko kilka osób spośród przywódców republiki wiedziało, że sytuacja wkrótce się zmieni
i wróg poważne ucierpi, dozna porażki w nadchodzących dniach
01:23
Byłem wśród wąskiego grona tych osób, ale nie mogłem zdradzić moim podwładnym nawet cienia informacji, że zaczniemy od operacji zaczepnej, aby wkrótce uwolnić stanowiska przechwycone przez wroga
01:33
Jeszcze trudniejsze dla mnie było uświadomienie sobie, że dowodzenie wyzwoleniem wcześniej opuszczonych (według moich bezpośrednich rozkazów, wśród innych przyczyn) miast i osiedli Donbasu nie będzie wykonywane przeze mnie
01:43
Moralnie trudno było rozstać się z moimi towarzyszami w ciągu ostatniej godziny przed świtem, gdy ciemność jest najgęstsza, że tak powiem, gdy niepowodzenie naszej sprawy dla wielu wydawało się nieuniknione,

nie będę skupiać się na okolicznościach, które zmusiły mnie do rezygnacji, mogę tylko powiedzieć, że moja decyzja sama się uzasadniła, pozwalając na zjednoczenie dowodzenia milicji DPR tuż przed ofensywą, uniknięcie wielu konfliktów, które jak trąd zżerały republiki od wewnątrz, a także zapewniając pewne dostawy wszystkiego, co jest niezbędne dla naszych jednostek i grup
02:12
W ciągu ostatnich kilku tygodni sytuacja na Novorosyjskim froncie zmieniła się radykalnie
02:17
na większości kierunków represyjne siły zostały odepchnięte i zmuszone do obrony
02:21
zostały stworzone warunki dla pełnego wyzwolenia terytorium Donbasu z tych oddziałów i oddziałów karnych kontrolowanych przez rząd w Kijowie
02:28
Pod uderzeniami DPR, warczący wróg rozpoczął wycofywanie się na Zachód, a jego żołnierzy i przywódców ogarnęła panika
02:33
Ale co działo się dalej?
02:35
Na naszych oczach siły, które już niemal zlikwidowały "Rosyjską Wiosnę" i cały czas usiłują wyeliminować Ludowy Ruch Wyzwolenia rosyjskiego ludu Noworosji, znowu mieszają
02:45
Nie ma takiej podłości, jakiej by nie popełniły te siły, które już wiele razy w najnowszej historii naszej Ojczyzny pokazały się z najbardziej łajdackiej strony.
02:52
Dokładnie one, sterowane z zagranicy, odegrały kluczową rolę w zniszczeniu ZSRR w 1991 roku
02:59
A potem jawnie torturowały narody Rosji, organizując bachanalia polegające na grabieży ogromnego radzieckiego kulturowego i ekonomicznego dziedzictwa
03:07
Prowadziły (te siły) liberalne eksperymenty, straszne przez ich konsekwencje dla resztek naszej Ojczyzny, które nazywali (i wciąż nazywają) pogardliwym epitetem "to"
03:19
Po bachanaliach zniszczenia nastąpiły krwawe wojny, dzika przestępczość, amoralny szał, upadek moralny, propagowanie wszystkich możliwych do pomyślenia obrzydliwych dewiacji, eliminacja ekonomicznej niezależności i suwerenności polityki zagranicznej.
03:33
Nawet po nieudanej próbie całkowitego zniszczenia Rosji na początku 2000 roku, siły te nigdy nie zaniechały działań, potajemnie kontynuując swoje destrukcję, mając nadzieję, że nadejdzie ich godzina, a one dokończą swoje dzieło
03:46
Jednakże, gdy zaświtała na horyzoncie "Rosyjska Wiosna", kiedy nasz kraj zaczął wstawać z kolan, nie w słowach, ale w rzeczywistości, próbując zrewidować dla samego siebie rezultaty kapitulacji Gorbaczowa, przywracając prawdziwą niezależność ziemiom, historycznie własnym terenom, piąta kolumna natychmiast zmobilizowała wszystkie swoje siły
04:05
Powrót Krymu nie tylko wywołał u nich szok, a powstanie w Noworosji spowodowało prawdziwą panikę, ale także wymusiło ujawnienie ich prawdziwych kolorów.
04:13
Wszyscy ich liczni agenci zostali zaalarmowani i rzuceni do boju
04:16
Agenci, którzy z powodzeniem poprzebierali się za patriotów i mężów stanu, osiągając najwyższe szczeble władzy, a nawet znajdując się pod tym przebraniem w otoczeniu prezydenta Rosji
04:24
W rzeczywistości działając przeciwko interesom ludzi i kraju, nadal publicznie utrzymywali, że są przyjaciółmi prezydenta
04:31
I nazywają swoje oczywiście szkodliwe działania wywrotowe jedynym właściwym sposobem obrony rosyjskiej państwowości
04:38
Można by zapytać: "Skąd się bierze takie zuchwalstwo i przekonanie o własnej nietykalności?"
04:42
Wyjaśnienie jest bardzo proste:
04:43
Cały majątek tych członków piątej kolumny: pieniądze i inne dobra materialne, jak również rodziny i potomstwo
zostały dawno temu ewakuowane za granicę, i jego bezpieczeństwo całkowicie zależy od woli ich zachodnich mocodawców.
04:56
Po pięciu miesiącach walki rosyjska ludność Noworosji w pełni poznała owoce tego rodzaju działań wywrotowych
05:02
Gdy rosyjska pomoc wojskowa była istotnie niezbędna dla milicji będącej praktycznie niemal bez broni
05:06
i kiedy można było doprowadzić do praktycznie bezkrwawego wyzwolenia wszystkich rosyjskojęzycznych regionów
05:11
agenci wpływu zawyli unisono o niemożliwości i niedopuszczalności bezpośredniej pomocy wojskowej dla rebeliantów
05:17
Egzekutorzy moralności żywcem spalili ludzi w Odessie, ostrzelali kartaczami z ciężkiej artylerii  Słowiańsk, i szybko stworzyli bojowo skuteczną armię
05:23
A ich wspólnicy, którzy przeniknęli kierownictwo rosyjskiej polityki zagranicznej,  nie tylko sabotowali jakąkolwiek pomoc wojskową lub polityczną dla rebeliantów, ale również w pełnej współpracy z Poroszenko, Achmetowem, Turczynowem, Tarutą i innymi figurami ukraińskiej oligarchii podzielili szeregi i dowodzenie milicji, nie dopuszczając do stworzenia zjednoczonego centrum dowodzenia i wspólnym wysiłkiem próbowali schwytać prezydenta Rosji w pułapkę

jak ktoś będzie zainteresowany, pociągnę tłumacznie dalej.
05:44
Tylko wytrwałość i poświęcenie milicji nie pozwoliło represyjnym siłom na stłumienie buntu przed momentem otrzymania i dotarcia na miejsce przeznaczenia prawdziwej pomocy rosyjskiej
05:52
Milicja przeszła do ofensywy
05:54
Ale również w tym momencie w pełni ujawnili się ponownie zdrajcy
05:57
wyciągając natychmiast pomocną dłoń do represyjnych wojsk, które były na krawędzi zapaści
06:01
poprzez zorganizowanie zawieszenia broni, które podczas negocjacji poddaje wszystkie osiągnięcia ofensywy milicji, pozostawiając milicję na pastwę kijowskiej junty
06:08
Nie można było wyjść z bardziej kompromitującymi warunkami, jak te omówione na negocjacjach w Mińsku
06:13
Tymczasem Kijów szybko uzupełnia, dozbraja i szkoli swoją armię
06:17
przygotowując się do kontynuacji eksterminacji (ludobójstwa) rosyjskiego narodu Noworosji
06:20
W wyniku mamy zupełnie taką samą sytuację, jaką mieliśmy na samym początku naszego ruchu,  a na dodatek  trudnniejsze pozycje początkowe
06:26
Podczas gdy w kwietniu-maju Kijów nie miał ani skutecznego wojska, ani wsparcia ze strony ludności
06:31
teraz represjoniści są zmobilizowani i uzbrojeni po zęby
06:33
a ludność Ukrainy poddana zmasowanej propagandzie
06:37
wykorzystującej szeroko metody programowania neuro-lingwistycznego
06:40
jest w znacznym stopniu zzombifikowana, i nie jest w stanie odróżnić prawdy od fałszu
06:43
czy czarnego od białego
06:45
W tych samych miesiącach zostało nałożone na Rosję kilka pakietów sankcji
06:49
A zachodni generałowie i dyplomaci znów zaczęli napomykać o nieco już zapomnianych pretensjach odnośnie  Osetii Południowej i Abhazji
06:55
również bezpośrednie pogróżki ze strony kontrolowanych przez USA islamskich terrorystów
07:00
Oni przygotowują się do długiej i ciężkiej wojny z Rosją
07:03
Zachód i jego piąta kolumna tutaj, praktycznie nawet nie ukrywają swoich planów obalenia prezydenta Putina
07:07
z następującym całkowitym demontażem Rosji
07:10
A ich agenci wpływu
07:11
ze wszystkich swoich sił próbują przekonać przywództwo kraju, że postępowanie pojednawcze jest nie tylko dopuszczalne,
07:14
ale jest jedynym możliwym
07:17
Fakt, że wrogowie Rosji nie będę tolerować niczego innego, niż całkowita kapitulacja
07:20
jest starannie ukrywany przed opinią publiczną
07:22
oraz, nie wykluczam takiej możliwości, przed samym prezydentem
07:25
Tym sposobem, wszystkie stosunkowo korzystne możliwości, jakie Rosja miała na wiosnę, pozostały niezrealizowane
07:30
I na przekór, stoimy przed stale narastającym zagrożeniem militarnym
07:34
Rola piątej kolumny w doprowadzeniu do tej sytuacji jest niezaprzeczalna
07:38
Dlaczego nasi liberałowie przeciwstawiali się polityce prezydenta tak nieprzejednanie i być może nieco samobójczo ?
07:44
Co sprawiło, że z taką odwagą otwarcie kontestowali prezydenta i jego politykę?
07:48
Moim zdaniem odegrały rolę dwa główne czynniki:
07:50
Pierwszy z nich jest to, że piąta kolumna nie ma innego wyjścia niż buntowanie
07:54
póki co skrycie, ale insurekcja
07:57
od góry, którą rozpoczął Władimir Władimirowicz Putin
07:59
nie pozostawia im żadnych szans na polityczne przetrwanie
08:02
ich zagraniczni panowie nie pozwalają im uciec z kraju do swoich "uczciwie zarobionych" pałaców za granicą
08:09
Drugi czynnik jest nawet bardziej oczywisty:
08:11
zajmując poważne stanowiska w rządzie i posiadając znaczne finansowe i materialne zasoby
08:15
Zdrajcy mają nadzieję, że zachowają swoją siłę
08:17
i na tym nowym etapie entuzjastycznie kontynuują proces grabieży pozostałości po wielkim kraju
08:22
i wykorzystują zamieszkujące go narody
08:25
Ale do realizacji tego planu muszą jeszcze przeprowadzić wiele przygotowań
08:29
Przede wszystkim, pozbawić prezydenta Putina tego wielkiego poparcia u ludności
08:33
które zdobył w wyniku jego zewnętrznych i wewnętrznych pozytywnych dokonań w polityce ostatnich lat
08:37
A co może być bardziej opłacalne dla tej sprawy, niż zdrada Rosjan w Noworosji, i późniejsze zrzucenie odpowiedzialności za to na prezydenta?
08:45
Jako że postaci piątej kolumny, jak hieny, starannie kryją się w jego cieniu, unikając rozgłosu
08:52
Wypunktowany przez wroga plan jest teraz dla nas zupełnie jasny,
08:55
Ich zadaniem jest maksymalne przedłużenie wojny z możliwie maksymalną ilością ofiar wśród Rosjan po obu stronach granicy,
09:02
Nie pozostawienie milicji żadnej szansy na zwycięstwo
09:04
stworzenie narastających krwawych wrzodów u rosyjskich granic
09:07
do leczenia których Rosja będzie zmuszona stracić swoje zasoby kropla po kropli
09:10
gdy w wyniku polityki "krok do przodu, dwa kroki w tył" nie zostanie osiągnięty żaden decydujący sukces
09:15
W tym samym czasie obciąży się Federację Rosyjską obecnością setek tysięcy, a następnie milionów uchodźców
09:21
a sankcje zachodnie ostatecznie podminują społeczno-gospodarcze „zdrowie” państwa
09:25
zwłaszcza, że oligarchia spróbuje zrekompensować swoje straty na koszt ogółu ludności
09:31
W rezultacie, zdrajcy mają nadzieję doprowadzić do najbardziej haniebnego traktatu pokojowego i upokarzającej zdrady rosyjskiej ludności Ukrainy
09:38
Spowodować dodatkową falę protestów wewnątrz Rosji
09:42
A potem, zgodnie z technikami uprzednio dobrze przetestowanymi na początku 20 wieku
09:46
"Moskiewski Majdan", na którym połączą się w wyrażaniu usprawiedliwionego oburzenia "prawacy" i "lewacy", "patrioci" i "liberałowie",
09:52
Sprawdzony scenariusz lat 1905-1917 uruchomiony po raz kolejny
09:55
przez "upokarzającą porażkę - kryzys gospodarczy – dyskredytację rządu - niepokoje wśród ludności - pałacowy przewrót",
10:04
Z tej perspektywy obrona Noworosji i wsparcie jej ludności, jest bardzo ważne, aby ocalić Rosję, i przekreślić  plany piątej kolumny
10:11
Jeśli uda nam się osiągnąć zwycięstwo tu, uda nam się uratować Rosję
10:15
jeżeli nie - stracimy resztki naszej Ojczyzny
10:19
Żadne kompromisy nie są teraz możliwe
10:21
I ci, którzy będą próbować twierdzić coś przeciwnego
10:23
świadomie lub nie
10:24
będą pracować według planów wroga
10:26
To jest albo-albo
10:27
Albo Rosja w pełni przywróci prawdziwą suwerenność
10:30
albo zostanie zniszczona przez koalicję zewnętrznych i wewnętrznych klanów oligarchii
10:35
Oceniając moją rolę w walce z planami sił wywrotowych, chciałbym powiedzieć,
10:39
Że wybrałem
10:40
Główny front mojej walki jest teraz tutaj
10:43
Mam nadzieję, że właśnie w Rosji moja działalność będzie najbardziej przydatna
10:46
W tym samym czasie chciałbym ponownie podkreślić:
10:48
ci, którzy mają nadzieję, lub mieli nadzieję, aby wykorzystać mnie osobiście, czy moje nazwisko w celach destrukcyjnych, będą poważnie rozczarowani
  10:56
Bez względu na to, jak bardzo jestem krytyczny względem pewnych politycznych decyzji prezydenta w sprawach wewnętrznych lub zewnętrznych
11:00
W warunkach wojny rozpoczętej przeciwko nam, uważam, że należy go wspierać
11:05
jako jedynego prawowitego nadrzędnego dowódcę
11:07
głównego gwaranta wolności i niepodległości państwa
11:10
W mojej opinii, aby naprawdę uchronić Noworosję, która cierpi od nazistowskiego ludobójstwa, w pierwszej kolejności muszą zostać odsłonięci i pozbawieni swoich stanowisk ci jej działacze, którzy doprowadzili na skraj upadku wojskowego,
11:23
I również ci, którzy rozpoczęli tworzenie wizerunku "płk Striełkow, przywódca protestu ludzi"
----- dokończenie zostanie dopisane
11:28
Informuję, że nie mogą oni mieć nadziei, aby kupić mnie fałszywymi pochwałami
11:33
Sensem oficerskich obowiązków jest służenie swojemu krajowi i jego ludności
11:36
przehandlowanie często niewynagradzanej, ale wiernej służby za fałszywą chwałę i ulotną popularność
11:41
dla korzyści wrogów mojego kraju jest dla mnie największą hańbą
11:45
Niech w końcu oni zdadzą sobie sprawę, że wciąż istnieją ludzie (nie mówię tylko o sobie), którzy cenią własne obowiązki i uczciwość ponad osobiste zyski i próżność
11:52
I jak wydarzenia w Noworosji pokazały, nadal istnieje wiele takich osób
11:55
i nie pozwolimy, aby po raz kolejny rozerwali na strzępy i zrabowali Rosję, tak jak zniszczyli Imperium Rosyjskie w 1917 roku
12:01
a tak jak zniszczyli w 1991 roku ZSRR
12:03
to wszystko



12:05
- Andery Afanasjew
12:07
Chwileczkę ...
12:08
* oklaski *
12:09
Nie ma takiej potrzeby
12:15
- Teraz ...
12:17
- Aby uniknąć ..
12:19
- Chaos ... Proszę podnieść najpierw rękę, aby odpowiedzieć na pytania po jednym na raz
12:23
- Każdy będzie miał możliwość zapytać
12:26
... Jedno pytanie na raz?
12:27
- Jedno pytanie
12:28
- Jeśli jest to możliwe, bez dodatkowych pytań i takie ...
12:31
- Rzeczy, jak "Mam dwa pytania ..."
12:34
-  uniknijmy tego dzisiaj
12:36
- Zacznijmy od ciebie
  12:37
- Igor Iwanowicz, Andrey Afanasjew "Tsargrad" kanał
12:40
- Jakie jest twoje przesłanie do narodu rosyjskiego na Ukrainie
12:45
- W Noworosji, w Rosji
12:48
- Co mamy teraz robić, aby ratować kraj?
12:51
- w szczególności każdy,
12:54
To jest bardzo trudne pytanie
12:58
w zasadzie
13:00
W pewnym momencie, ja, z moimi towarzyszami, zaoferujemy ...
13:05
pewne ..
13:07
rozwiązania, pewne działania, w których ludzie będą mogli uczestniczyć
13:13
a także ...
13:14
różne organizacje publiczne, które miałyby dokładnie na celu pomóc Noworosji
13:20
aby pomóc w obronie Rosji
13:22
Na razie mogę tylko powiedzieć, że trzeba bezwzględnie powstrzymać się od wszelkich działań opozycyjnych, żadnych *destrukcyjnych działań opozycyjnych*
13:31
i uświadomić sobie, że wojna toczy się przeciwko nam, w warunkach wojny, każdy bunt na tyłach
13:36
tylko pomaga wrogowi
13:39
- Aleksander Juliszyn, "Komsomolskaja Prawda"
13:41
- Igor Iwanowicz proszę powiedzieć, czy twoje słowa
13:44
- "Moje miejsce jest tutaj, w Rosji", jeśli zrozumiałem poprawnie
13:48
- Oznacza, że nie wróci Pan na ...
13:51
- jakieś stanowisko dowodzenia, w Novorosji
13:55
- Do Donbasu, Ługańska
13:57
- Może inne miejsce ...

13:59
Jeśli ... Jeśli
14:01
będzie to konieczne, jeśli będę zmobilizowany i wysłany
14:05
do każdego regionu, jestem gotów pójść na każde zawołanie
14:08
jednak w tej chwili, nie rozważam takiej możliwości


14:12
- Aleksander Lugunow "Novorossia" Agencja
14:16
- Igor Iwanowicz, masz zamiar angażować się w działalność polityczną tutaj, w Rosji, na przykład kandydować na prezydenta, czy na inne stanowisko?
14:21
Nie, nie mam. Generalnie nie wierzę w wybory jako takie
14:25
Zobacz, kogo wybrali na Ukrainie?

14:30
- Maxim Surupov, RBC
14:33
- Powiedz nam, co powiedział Pan o radykalnej zmianie w działalności bojowej
14:38
proszę potwierdzić lub obalić oświadczenie strony ukraińskiej, że zmiana ta była spowodowana interwencją rosyjskiego batalionu grupy taktycznej
14:48
- W połowie sierpnia, gdy wyjechałem z Noworosji
14:52
nie było żadnych wojsk rosyjskich na terytorium
14:57
Nie przeczę, że są wolontariusze, którzy są żołnierzami armii rosyjskiej
15:02
Miałem kilku oficerów w mojej brygadzie, którzy przybyli całkowicie dobrowolnie podczas wakacji
15:08
Nikt ich nie wysłał
15:10
przybyli bronić Noworosji, walczyć w naszych jednostkach
15:14
To wszystko, co mogę powiedzieć,
15:16
Naturalnie, mniej lub bardziej, wiem, co teraz się tam dzieje
15:21
ale nie mam żadnych informacji na temat bezpośredniej interwencji wojsk rosyjskich

15:30
- Natalia
15:32
- Chciałbym wiedzieć,
15:33
mamy teraz zadeklarowane zawieszenie broni, jaka jest pana opinia: dlaczego zawieszenie broni nie jest korzystne dla tak zwanej partii wojny (Tymoszenko, Laszko, Kołomojski),
15:42
dlaczego muszą kontynuować wojnę
15:44
Cóż, w rzeczywistości jest to wyjątkowo trudno nazwać to "zawieszenie broni", ponieważ według mojej informacji
15:48
średnio, co 2-3 godziny są przeprowadzane pojedynki artyleryjskie na linii frontu
15:53
i zwykle strona ukraińska je zaczyna
15:56
nawet więcej: wykorzystując "zawieszeniu broni" wróg zdobył szereg miejscowości, które uprzednio został zmuszony porzucić
16:04
i umacnia w nich swoje pozycje
16:05
ściągnęli swoje wojska z tak zwanych "kotłów"
16:12
kopią w Debalcewie
16:15
według moich informacji, są przygotowywane 3 (ale najprawdopodobniej 4) grupy uderzeniowe
16:20
które mają być wykorzystane w ofensywie
16:22
Więc ...
16:23
Zawieszenie broni jest uważane przez ukraińską armię wyłącznie jako okazja do uzupełnienia sił
16:30
wymiany sprzętu
16:32
wykorzystania rezerw i przygotowania do ataku
16:35
Więc oczekiwanie pokoju w takiej sytuacji ...
16:38
że to zawieszenie broni będzie miało pewne pozytywne ...
16:42
konsekwencje jest po prostu naiwne

16:51
- RenTV, pytanie o "Boeing"
16:53
- Dlaczego zestrzelenie "Boeinga" jest tak często łączone w mediach z milicją, co to znaczy?
16:57
- Kto zestrzelił "Boeinga"?
16:58
Zestrzelony "Boeing" jest łączony z milicją tylko dlatego, że spadł na terytorium, które było * częściowo * kontrolowane przez bojówki w tym czasie
17:09
Szczerze mówiąc, nie wiem, kto zestrzelił "Boeinga", jak byłem zajęty dowodzeniem wojskiem
17:14
Ja po prostu nie miałem czasu na przeprowadzenie śledztwa


KOMENTARZE

  • Jestem zainteresowany
    Niech kolega Szanowny Pan proceduje :))
  • @ Autor
    Brawo i 5*.Pzdr.
  • Proszę o dalsze
    tłumaczenie. *5 na zachętę już poleciało :))
  • Wydaje się, że polskie społeczeństwo, jest tak samo...
    metodami neurolingwistycznymi zzombizowane. Jeżeli ludzi nie powyłączają całkowicie telewizorów i nie przestaną kupowac gazet (prawie w całości niepolskich) to wydaje się, że pójdą jak na pasku na rzeź. Zresztą już idą
  • @Jan Paweł 16:05:10
    Ze wstydem się przyznam, że żadnego telewizora nie będę wyłączał.

    Od ponad 20 lat nie mam...
    Może dlatego jeszcze normalnie funkcjonuję?...
  • Dzięki
    5* dla ciebie.

    Pozdrawiam.

    --------
    08:22
    i wykorzystują zamieszkujących go narody

    Nie lepiej

    08:22
    i wykorzystują zamieszkujące go narody
  • Wielki Igor
  • @szczurobronny 16:41:26
    niestety, jak się tłumaczy na gorąco między kęsami,
    przekształcając zdania na brzmiące bardziej po polsku,
    to czasem się pewnych końcówek nie zauważa.
  • @interesariusz z PL 17:28:09
    Normalne przecież a tekst jest długi, dobra robota

    Dzięki ponownie.
  • Aleksandr Dugin: Igor Striełkow – imię rosyjskiego mitu


    Od Redakcji: Prezentujemy tłumaczenie najnowszego eseju prof. A. Dugina, poświęconego postaci noworosyjskiego przywódcy, Igora Striełkowa, który w rosyjskich kręgach patriotycznych urósł do rangi żywej legendy. Abstrahując od noworosyjskiego kontekstu, warto zwrócić uwagę na to, jak trafnie diagnozuje Dugin współczesną niemożność przejścia od idei do czynu – niemożność przełamywaną przez te nieliczne jednostki, które „idą i czynią”. Wyrażamy nadzieję, iż również polski naród wyda w końcu kolejnego Bohatera, którego pojawienie się będzie zwiastowało punkt zwrotny w jego dziejach.

    Musimy zrozumieć, że rola Igora Striełkowa jest fundamentalna. Jest to typ rosyjskiego idealisty, konserwatysty i prawdziwego patrioty, który pokonał otchłań ziejącą pomiędzy ideałami a czynem; ta otchłań jest paraliżującym przekleństwem naszego patriotyzmu. Kiedy Rosjanie rozumieją wyraźnie, że ich wartości są wyśmiewane, ich interesy sprzedawane a ich rząd składa się nie z najlepszych, lecz najbardziej nikczemnych, cóż czynią? Narzekają, jęczą, obwiniają elity intelektualne, oczywiście piją, i tworzą marginalne ruchy które System szybko niszczy. Najbardziej pasjonarni z nich rzucają się w wir walki, agresji, bezsensownej przemocy i poświęcenia. Niektórzy zostają przekupieni dla technicznych celów opozycji, inni dostają się pod kuratelę policji i służb specjalnych. To błędne koło. Nikt nie uderza w prawdziwego wroga, nikt nie osiąga właściwego celu, nikt nie dochodzi do samego końca z wysoko uniesioną głową. A przecież poświęcają się ludzie młodzi: rosyjscy nacjonaliści, narodowi bolszewicy, „partyzanci Dalekiego Wschodu”, ginący w bójkach albo kończący w więzieniu, bez celu i sensu. Nie wpływa to na nikogo. Rosjanie ciągną swe sny o codzienności. Inni spędzają dekady na bezsensownej paplaninie i popisach. Żałosny widok.

    I wtedy właśnie pojawia się Striełkow. Rosyjski. Srogi. Naiwny i nieśmiały. Idealista. Z zasadami. W czasach pokoju zapewne nikt go nie potrzebuje i jest nieco niewygodny. Ale wyrusza na linie frontowe Ludowej (narod – po rosyjsku, Volk – po niemiecku) Wojny. Na własną rękę. Tym samym zrywa kajdany niemocy, rozprasza mgłę strachu, desperacji i depresji, wynikających z niemożności przekucia ideału w czyn. Gdyby zatrzymał się na Krymie lub zginął w pierwszych dniach obrony Słowiańska, nigdy byśmy się o nim nie dowiedzieli. To wtedy inni wielcy ludzie upadli: oni też, tak jak on, byli bohaterami, Rosjanami, którzy zrzucili okowy ciemności. Niektórzy z nich byli moimi przyjaciółmi. Ale Striełkow przetrwał i stworzył armię. Stał się ogniskową naszych nadziei, naszej woli i naszej przemiany. Inni są nie mniej dobrzy, odważni i trochę niezręczni, jak wszyscy Rosjanie, ale to Striełkow poruszył coś w naszej duszy, wewnątrz naszego narodowego sentymentu. Oświetlił go rosyjski mit, nasz głód bohaterów. Po prostu wypełniał swój obowiązek. Tak. Ale nie był to obowiązek zawodowy lub człowieka, który znalazł się w trudnej sytuacji ze względu na przeznaczenie. To jest JEGO obowiązek. To jego ROSYJSKA powinność, która przeważyła apatię, strach, obojętność i wątpliwości. To jest sedno: Striełkow zrobił to SAM. To jest najważniejsze: to był on OSOBIŚCIE. I poprzez niego zbliżyliśmy się do NAS SAMYCH. Zobaczyliśmy, na co nas stać. Żołnierze walczący w Afganistanie i Czeczeni też byli bohaterami. Ale nie znaleźli się tam na własne życzenie. Wypełniali inny rodzaj służby, której na imię Państwo. Striełkow natomiast wypełniał służbę, która zwie się Ideą. Rosyjską Ideą. Przełamał tamy w naszej duszy. Wyzwolił nas. Striełkow coś w nas poprawił, uleczył. Sądziliśmy, że nie jest to już możliwe: nieustraszony prawosławny wojownik wyruszający na Świętą Wojnę na własne życzenie. Ale zrobił to. I zaczął zwyciężać. I z każdym jego triumfem, z każdym podsumowaniem płynącym z linii frontu, to my byliśmy zwycięzcami. Rosja triumfowała.

    To nie jest kwestia jego politycznych przekonań czy nawet talentów dowódczych. To coś o wiele głębszego. Stał się naszym mitem. Nie należy już dłużej do siebie, do służby wojskowej czy Państwa, ale tylko do tego mitu – rosyjskiego mitu o tym, jacy byliśmy kiedyś, i jak się okazuje, możemy być znowu w każdej chwili.

    Nienawiść do Striełkowa jest motywowana wrogością rasową, ale nie w biologicznym, a duchowym sensie. Nienawidzi go rasa technokratów, szwindlarzy, biurokratów, manipulatów i kupców. Werner Sombart zwykł mawiać, że są tylko dwa rodzaje ludzi: rasa handlarzy i rasa herosów. Europa moderny to efekty triumfu kupców (kapitalizm) nad bohaterami (Średniowiecze). Striełkow to rosyjskie Średniowiecze. Ostatecznie, samo prawosławie nie może być „współczesne”: to byłaby parodia, symulakra. Może być albo starożytne, albo średniowiecze. „Współczesność” to dziedzictwo Antychrysta. Dlatego Striełkow przynależy do tego, co już minęło. Ale nie tego, co minęło i już nie istnieje, ale raczej tego co istniało prawdziwie i nadal jest, w rdzeniu naszych dusz, jako tajemne centrum rosyjskiej tożsamości.

    Pełne zrozumienie tego, co dla nas naprawdę oznacza Striełkow jest jeszcze przed nami. Ale typ gniewu jaki wzbudza we wszystkich złych duchach, typ zazdrości jakie wszystkie płytkie osobowości odczuwają względem niego, nienawiść jaką prowokuje w Zachodzie i kijowskim rządzie, wskazują na to, że nie jest przypadkowy. Ale znów, nie jako osoba, na poziomie indywidualnym, ale jako nośnik rosyjskiego typu. Prawdziwy Rosjanin rozumie wszystko w Striełkowie. On jest nami. Jeden narod. Narod, który się budzi.

    Chciałbym prosić wszystkich którzy słuchają moich słów o traktowanie tej postaci delikatnie. On jest naszym kulturowym dziedzictwem o niesamowitej wartości. To dlatego tak wielu chce go zabić, pozbyć się go, zminimalizować jego znaczenie i zohydzić go, teraz nawet bardziej niż wcześniej. Jeśli na to pozwolimy, jesteśmy bezwartościowi.

    Mitów należy bronić, tak jak Striełkow walczył i wciąż walczy dla Noworosji, Wielkiej Rosji i każdego z nas.

    Niech Chrystus będzie z tobą, Igorze…

    Aleksandr Dugin

    http://xportal.pl/?p=15939

czwartek, 11 września 2014

Służby znowu w akcji


I znowu w Trójmieście, mateczniku 5-tej kolumny.

Jak to się robi dziś na terenie wroga, ale terenie kontrolowanym, zagarniętym.

Amerykańscy psychologowie przeprowadzili taki oto eksperyment. Na jednej z ulic dzielnicy slumsów jednego z wielkich miast wschodniego wybrzeża zaparkowano dwa identyczne samochody. Pierwszy z nich wyglądał tak, jakby dopiero co zjechał z taśmy montażowej, drugi zaś różnił się tylko tym, że miał częściowo zbitą przednią szybę. Na oczekiwane przez naukowców wyniki nie trzeba było długo czekać. Już bowiem po tygodniu okazało się, że samochód ze zbitą szybą został całkowicie rozkradziony, a to, co po nim pozostało nadawało się tylko do ponownego przetopienia na blachę, podczas gdy ten drugi pozostał nietknięty. W ten oto sposób zdefiniowany został syndrom zbitej szyby.




Syndrom rozbitych okien, nazywany też teorią rozbitej szyby, jest koncepcją znaną w kryminologii i socjologii miasta – jednej z podstawowych socjologicznych dyscyplin, która zajmuje się urbanizacją, problematyką lokalnych społeczności oraz zagadnieniami społecznej przestrzeni.
Koncepcję syndromu rozbitych okien opracowali w 1982 roku George Kelling oraz Katherine Coles.




Prawdziwość teorii rozbitej szyby była początkowo kwestionowana, jednak w roku 2008 seria eksperymentów potwierdziła jej realność. Udowodniono, że w sytuacji, kiedy na ścianach budynków znajdowały się graffiti, lub otoczenie było hałaśliwe, zwiększała się tendencja do zachowań łamiących normy społeczne (kradzieże, napaście, zaśmiecanie itp.). W efekcie tego podjęto alarm, by likwidować wszelkie oznaki wandalizmu, gdyż są one zaraźliwe i szybko obejmują kolejne jednostki.
Jeżeli bowiem ktoś zamieszkuje w dzielnicy zniszczonej, noszącej ślady wandalizmu, na widok jednej zbitej w budynku szyby nie będzie miał przeciwwskazań, by rozbić kolejną.


Dziewiętnaście samochodów osobowych spłonęło w nocy w trzech dzielnicach Gdańska. Policja zatrzymała 33-letniego mieszkańca Gdańska. Według wstępnych informacji przyznał się do winy. Na razie nie oszacowano jeszcze strat, ale z pewnością będą duże, bo większość aut spłonęła doszczętnie.
Policjanci zatrzymali mężczyznę 4 godziny od ostatniego pożaru. Około godziny 7:00 weszli do mieszkania 33-latka. Mężczyzna nie spodziewał się policjantów. - Zatrzymany w momencie aresztowania nie stawiał oporu, był bardzo zaskoczony widokiem policjantów, którzy od razu przewieźli go do komisariatu. Mężczyzna wstępnie przyznał się do winy, powiedziała w rozmowie z reporterem Radia Gdańsk Aleksandra Siewert z gdańskiej policji.

Mężczyznę kręcącego się w pobliżu samochodów zarejestrowały kamery monitoringu. Jak nieoficjalnie ustalił reporter Radia Gdańsk, policja w sobotę złoży wniosek o tymczasowy areszt dla podpalacza.

Sam się podłożył?





Wszystko wskazuje na to, że Michał L. (32 l.) z Redy – który rozjeżdżał ludzi na głównym deptaku Sopotu – urządził sobie głupią zabawę! Jak ustaliliśmy, chwilę przed wjazdem na molo kierowca czerwonej osobówki zatrzymał się, by przybić z kimś z tłumu tzw. żółwika. Później z uśmiechem na ustach ruszył przed siebie. Czy ten szaleniec założył się właśnie o to, że na pełnym gazie przejedzie samochodem przez Monciak?!
– Posiadamy informacje świadczące o tym, że kierowca mógł się przywitać w ten sposób z kimś z tłumu – potwierdza sierż. sztab. Karina Kamińska, rzeczniczka sopockiej policji. Mundurowi nie zaprzeczają, że przyczyną zajścia był zakład.
Jak to możliwe, że psycholog z wykształcenia, pasjonat podróży i ratownik WOPR dopuścił się tak nieodpowiedzialnego czynu?

Czy tak mocno zamroczyły go narkotyki? Ostatnia niedziela była w Sopocie ciepła, po niej przyszedł przyjemny wieczór. Po centrum kurortu spacerują tłumy. Ludzie się śmieją, jedzą i piją, siedzą w kawiarenkach na Monciaku. Nagle sielski nastrój przerywa ryk samochodu. To czerwona honda civic. Pędzi nią 32-letni mieszkaniec Redy Michał L. Rozpędzony wjeżdża na deptak, taranując kolejnych ludzi! Leje się krew, tłum w popłochu ucieka. Wariat wjeżdża na molo, gdzie dziesiątki mieszkańców i turystów wciąż odpoczywa na kocach i leżakach.

Uznany za wariata w 3 dni. W innych wypadkach potrzeba kilku miesięcy.

Syndrom zbitej szyby to zasada mówiąca o tym, że dany teren zwykle jest bezpieczny i czysty do momentu pojawienia się w nim pierwszego aktu wandalizmu, który nie spotka się z reakcją. Następne sypią się już lawinowo. Co gorsza, patologie mają tendencje do wzajemnego przyciągania się i kumulowania. Dlatego tak ważna jest szybka reakcja na każdy, nawet najmniejszy akt wandalizmu, co jest w stanie zapewnić tylko najbliższe otoczenie.




Jak to robiło się kiedyś na terenie wroga, na terenie podlegającym jego kontroli.

Dywersja na kolei:
Trzecia co do wielkości katastrofa kolejowa w Polsce wydarzyła się w 1925 roku – katastrofa kolejowa w okolicach Starogardu Gdańskiego do której doszło najprawdopodobniej na skutek zamachu terrorystycznego,* a w której zginęło kilkudziesięciu podróżnych. Rozmiary katastrofy mogły być większe, gdyby nie przytomność umysłu kierownika pociągu i jego zastępcy. Według zeznań zastępcy kierownika pociągu, Franciszka Wintera, w momencie szarpnięcia parowozem kierownik pociągu Gierkicki (Gielicki vel Galicki) doskoczył do hamulca, po czym pociąg wykoleił się i przewrócił. Winter został wyrzucony z parowozu, jednak szybko doskoczył do parowozu spuścił parę i zapuścił pompę wodną, żeby zapobiec eksplozji kotła.Podejrzewa się, że zamachowcy pochodzili z Hakaty - nacjonalistycznej organizacji niemieckiej, która nie mogła się pogodzić z odzyskaniem przez Polskę niepodległości.

* "kłamstwo niemieckie" polega na nieznacznym zmienianiu informacji, aby po kilkudzisięciu latach zmienić ją całkowicie. Internet informację o ww. zamachu pokazuje prawie wyłącznie z dopiskiem "najprawdopodobniej na skutek zamachu terrorystycznego."
porównaj: Anatomia kłamstwahttp://argo.neon24.pl/post/110904,anatomia-klamstwa ]

Poniżej fragment profesjonalnego opracowania nt. zamachu pod Starogardem.









Źródło:

Dla porównania zobacz "kłamstwo niemieckie" w wikipedii:


informacja brzmi:
1925 – katastrofa kolejowa w okolicach Starogardu Gdańskiego do której doszło najprawdopodobniej na skutek zamachu terrorystycznego[1], a w której zginęło kilkudziesięciu podróżnych


odwołanie do[1] brzmi: "Sąd mieszany wydał wyrok, mocą którego katastrofę uznano za zamach. Uznano, że tor był utrzymany w porządku i że żądanej winy ze strony władz kolejowych nie było (Ziemia Sieradzka nr 32/1926)."

Czyli zgodnie z zasadami "kłamstwa niemieckiego" - najpierw sugestia, a potem odwołanie do mętnej informacji, w tym wypadku uznano, że sugestia wystarczy, aby Czytelnik juz nie zastanawiał się nad rozbieżnością : "uznano za zamach" to nie to samo co "najprawdopodobniej".

Krakowski sąd aresztował na trzy miesiące czterech mężczyzn podejrzanych o brutalny atak maczetą na spacerującą parę. Jak dowiedziała się WP.PL zatrzymani to 18-letni Arkadiusz K., 20-letni Rafał P. , 23-letni Michał M. oraz 27-letni Łukasz B. Według ustaleń była to napaść pseudokibiców na osiedle, na którym mieszkają kibice innej drużyny.

Do zdarzenia doszło 14 czerwca późnym wieczorem. Kilkunastu zwolenników jednego z krakowskich klubów piłkarskich z os. Złocień dokonało tzw. wjazdu na os. Prokocim, gdzie mieszkają kibice innej drużyny. Z maczetami i nożami zaatakowali spacerującą ul. Teligi parę. Napadnięci zaczęli uciekać, jednak napastnicy zranili mężczyznę - maczetą przecięli mu skórę na plecach.

13 tzw. złotych zasad Sun Tzu pozwalających na pokonanie przeciwnika bez walki zbrojnej – czyli na czym polega działalność agentury... 
 
 

1. Dyskredytujcie wszystko, co dobre w kraju przeciwnika.

2. Wciągajcie przedstawicieli warstw rządzących przeciwnika w przestępcze przedsięwzięcia.

3. Podrywajcie ich dobre imię. I w odpowiednim momencie rzućcie ich na pastwę pogardy rodaków.

4. Korzystajcie ze współpracy istot najpodlejszych i najbardziej odrażających.

5. Dezorganizujcie wszelkimi sposobami działalność rządu przeciwnika.

6. Zasiewajcie waśnie i niezgodę między obywatelami wrogiego kraju.

7. Buntujcie młodych przeciwko starym.

8. Ośmieszajcie tradycje waszych przeciwników.

9. Wszelkimi siłami wprowadzajcie zamieszaniew każdym aspekcie państwa wroga.

10. Osłabiajcie i niszczcie wolęnieprzyjaciela za pomocąmediów

11. Podeślijcie im medialnych pasożytów, celebrytów, żeby dokończyły dzieła zniszczenia.

12. Nie szczędźcie obietnic i podarunków, żeby zdobyć  wiadomości.

Nie żałujcie pieniędzy, bo pieniądz w ten sposób wydany,  zwróci się stukrotnie.

13. Infiltrujcie wszędzie  swoich szpiegów.


Upowszechnianie zachowań kryminalnych, zastraszanie społeczeństwa, zaciskanie kontroli nad społeczeństwem, wprowadzanie restrykcyjnych przepisów,

ograniczanie wolności obywatelskiej -

                          w celu ochrony obywatela przed pozorowanym bandytyzmem.





http://spec.pl/zdrowie/psychologia/na-czym-polega-syndrom-rozbitych-okien
http://komunitaryzm.blogspot.com/2012/03/bezpieczenstwo-we-wspolnotach.html
http://radiogdansk.pl/index.php/wydarzenia/item/16231-podpalacz-samochodow-w-gdansku-w-nocy-zniszczyl-kilkanascie-aut-foto.html
http://werwolfcompl.blogspot.com/p/x.html
http://nakolei.pl/kolejoweabsurdypl/item/4480-smierc-na-torach





KOMENTARZE

  • Myślę, że jest to bardzo trafna analiza, pasująca do...
    tych -nazwijmy to - układanych obecnie w Polsce "klocków lego". Chyba nie ma wątpliwości, że należy stanowczo na to reagowac. Jeżeli Polacy, sami, nie zoraganizują się w organizacje pozarządowe, wspierające się wzajemnie, to okupant, dalej będzie robił z Polakami w Polsce, co mu tylko przyjdzie do głowy. Po prostu trzeba wstac od telewizora i zorganizowac się w towarzystwa o profilu religijnym, kulturalnym, historycznym, hobbystycznym itd, itp i byc gotowym do wzajemnego wsparcia także a może przede wszystkim i w takich sprawach, jak opisane powyżej.
    NIkt tego za Polaków nie zrobi, bo okupant jest bardzo dobrze zorganizowany i z całą pewnością nie zrobi niczego w naszej Polskiej Sprawie.
  • Zrobiono podstawowy błąd
    Badają potencjalnego psychopatę - czy nie jest wariatem i stwierdzają że nie jest. No bo nie jest. Psychopata, to istota człekopodobna niezdolna do przeżywania ludzkich i zwierzęcych uczuć: współczucie, miłość, lęk o kogoś itp itd. Oni jedynie nauczeni są że trzeba uczucia markować, bo w przeciwnym razie wpada się w kłopoty.. Poza tym mogą być dość bystrymi, absolutnie nie robiąc wrażenia wariatów..
  • @fan-wolności 10:37:48
    Jednym z prostszych testów na psychopatę, jest zadawanie mu cierpienia (tak aby widział że za chwilę zacznie boleć) i obserwowanie jego napięcia nerwowego - które w tym wypadku nie występuje. Gdy normalny człowiek przeżywa w takim układzie stres.
  • @Jan Paweł 07:59:13
    w czasie niemieckiej okupacji, mimo istnienia policji kryminalnej (KRIPO) w okupowanej Warszawie grasowały bandy, które dzisiaj nazwalibyśmy zorganizowaną przestępczością. Zostało to przez okupanta dopuszczone, w ramach nękania okupowanego narodu. Dopiero akcja AK pozwoliła się pozbyć jednej nocy całego tego towarzystwa, które przed śmiercią wykopało sobie w lesie zbiorową mogiłę..
  • @fan-wolności 10:45:27
    @Jan Paweł 07:59:13
    w czasie niemieckiej okupacji, mimo istnienia policji kryminalnej (KRIPO) w okupowanej Warszawie grasowały bandy, które dzisiaj nazwalibyśmy zorganizowaną przestępczością. Zostało to przez okupanta dopuszczone, w ramach nękania okupowanego narodu. Dopiero akcja AK pozwoliła się pozbyć jednej nocy całego tego towarzystwa, które przed śmiercią wykopało sobie w lesie zbiorową mogiłę..
    nadużycie link skomentuj usuń
    fan-wolności 06.09.2014 10:45:27



    To jest groźba pod moim adresem, czy po prostu oczerniasz AK przypisując im metody niemieckie?
  • @Maciej Piotr Synak 15:16:00
    Zanim pan coś chlapniesz, obadaj pan temat. Widzę że się lubisz stawiać w centrum..
  • @fan-wolności 19:06:12
    Czyli to oczernianie AK?
  • @Maciej Piotr Synak 19:39:59
    Skoro wykonali zaoczny wyrok sądu wojennego, to chyba dobrze się spisali? Czytałem o tym chyba na VVHATFOR była taka strona o PVV, niemal encyklopedia, ale człowiek chyba zmarł, bo nie mogę tego znaleźć.
  • @fan-wolności 21:37:51
    znaczy potwierdzasz, że blogerzy są mordowani?
  • @Maciej Piotr Synak 23:08:11
    Ja nic o tym nie wiem, ale.. niech pan spyta swojego zaufanego doktora.. Ja z panem, widzę, nie mogę porozmawiać na żaden temat, żeby pan nie nasrał w pory i nie pobiegł do prokuratury. Ja proponuję najpierw jakieś zioła na sterane nerwy.. Co to, ja nie jestem, myślisz pan, człowiek który nie czuje na karku oddechu szwabów czy innych sruli? Stawiasz się pan znów w centrum..
  • @fan-wolności 21:37:51
    ach rozumiem, kontekst w którym zadane było pytanie. Nie wiem, ale ,,Whatfor'' to był pseudonim tej osoby. On potem ograniczył swoją (doskonałą) stronę WWW, a treści z niej skomercjalizował Wydając płytę CD czy V ze zbiorami. Niestety, ale ludzie odchodzą też z przyczyn naturalnych (albo z powodu źle lub nieleczonych chorób).

    Było też tam o pani sędzi, która zajmowała się tematyką KL Warschau.
  • @fan-wolności 11:26:51
    http://whatfor.wizytowka.pl/


    adres został przejęty, przez firmę robiącą odbitki wielkoformatowe: http://www.powstanie-warszawskie-1944.pl/
  • @fan-wolności 11:32:23
    Za pomocą tzw wayback machine, udało mi się odtworzyć stronę: http://web.archive.org/web/20111126131643/http://www.powstanie-warszawskie-1944.pl/
  • @fan-wolności 11:21:53
    Ja się nie stawiam w centrum, ja w centrum jestem.

Łoś w kamizelce



Czy zwierzęta też poubieracie w ortaliony??

Niemieckie rządy nad Polakami wchodzą w nowy etap, wprowadzają obowiązek noszenia kamizelki odblaskowej po zmroku w terenie niezabudowanym.

Teraz każdy ma nosić uniform nawet po pracy.

To jest zastraszanie społeczeństwa i przyzwyczajanie go do coraz mocniej zaciśniętej pętli.

Kiedyś jak mówili w telewizji o przestępstwie, to na koniec było: " ...za co grozi od 3 miesięcy do 5 lat więzienia", a teraz już pomijają "od", jest wyłącznie "...za co grozi do 12 lat więzienia" - jak to ostatnio było za nocną bibę na słupskim rynku i zdewastowanie fontanny - 12 lat więzienia!!!


A za mafię, przestępczość zorganizowaną i napady z pistoletem maszynowym w ręku - wyroki po 6 lat więzienia.


Nieszczęśliwy wypadek i kierowca nazywany jest mordercą.


No i te rejzy agentów Antypolskiego Biura Wywiadu po monciaku, albo w centrum Warszawy.

Faceta po kilku dniach zdiagnozowali, że umysłowo chory, a całkiem niedawno jakiś "ekspert" się w tej telewizji wymądrzał ( przy innym przypadku ), że standardowo badania psychiatryczne muszą trwać co najmniej kilka tygodni.
Co najmniej kilka tygodni!!.

A tu proszę, od ręki stwierdzili, że wariat.


Takiego Samira S. oskarżonego o zabójstwo w Gdańsku, na podstawie wątpliwej jakości przesłanek - pisałem o tym kiedyś - do dzisiaj trzymają na obserwacji.

To są właśnie niemieckie rządy w Polsce.
Czysty faszyzm.
Czyż nie będzie to pasować do opinii jaką się wyrabia Polakom w światowych gazetach, a nawet w podręcznikach historii, o Polakach jakoby faszystach?
Czyż nie koresponduje to w pełni z napisami na pomnikach z lat 50-tych - "zginęli w  walce z faszyzmem"?
[odsylam do tekstu werwolf i :

Teraz drogą administracyjną będzie się dostosowywać rzeczywistość do kłamstw.
Stąd przykręcanie śruby i różne zagrania, których nie da się inaczej nazwać jak faszyzmem !!
Drogą administracyjną będzie się dostosowywać rzeczywistość do kłamstw!!


Od wczoraj ludziom każą zakładać odblaski na nocne spacery.

Tak jakby ludzie byli głupi i nie usuwali się z drogi, kiedy samochód jedzie z przeciwka.

Samochód wydaje głośne dźwięki, silnik ryczy, światła omiatają drogę, a ja mam odblaski założyć, żeby mnie kierowca widział.
  

A po co on ma mnie widzieć skoro ja słyszę i widzę go z daleka??
Celowo pomija się oczywistą kwestię, że ludzie są dorośli i rozsądni - unikają niebezpieczeństwa schodząc z drogi, lub zachowując czujność mając się na baczności uważnie obserwują samochód są gotowi do szybkiej ucieczki na pobocze.

Celowo pomija się tę kwiestię, ponieważ niemiaszki w tych swoich małych rozumkach wymyślili sobie, że to dobry sposób na przyzwyczajanie Polaków do uległości, więc tak musi być i nikomu nie wolno pisnąć w sprzeciwie.
Nie jest to trudne, bo mają pełna kontrolę nad telewziją, a w internecie natychmiast reagują odpowiednie służby i próbują torpedować sprzeciw dokładając kolejną żałosną dawkę propagandy.





 zadziwiony pisze mi tak:

@Maciej Piotr Synak 20:23:25
Z tymi odblaskami, to nie końca się zgodzę. Jeżdżę od 20 lat drogą łączącą miasto z najbliższymi wioskami. Od kilku lat jest brukowany chodnik , a i tak ludzie łażą po jezdni. Kilkakrotnie o mały włos uniknąłem przejechania takiego spacerowicza. Krótko po zmroku, w deszczowy dzień taki człowiek jest praktycznie niewidoczny, szczególnie w czasie mijania się z innym autem. Pewnego razu, tylko białe migające w światłach skarpetki ostrzegły mnie w ostatniej chwili przed uderzeniem w człowieka. Przeważnie ludzie w takie dni chodzą ubrani na szaro i czarno, są zupełnie niewidoczni.
Uważam konieczność posiadania elementu odblaskowego przy poruszaniu się pieszego po jezdni , za dobre rozwiązanie. W interesie obydwu stron, bo można iść za kraty , za głupotę innych.
Cóż za wielka ilość "argumentów".
20 lat jeżdżę drogą "łączącą miasto z najbliższymi wioskami." - a nie prościej napisać - od lat jeżdżę po polskich drogach? Nie, bo musi być wyraźna interpretacja - piesi najczęściej poruszają się od wsi do wsi (lub miasta).

"Krótko po zmroku, w deszczowy dzień" - ho, ho, ho, no i te migające skarpetki... cóż za inwencja.



A więc, aby uniknąć pytań o tą kwestię, [ A po co on ma mnie widzieć skoro ja słyszę i widzę go z daleka??] podnosi się, że są też ludzie nierozsądni i że skorzystają na tym obie strony.

A więc tu nie chodzi o bezpieczeństwo pieszego, tylko, żeby kierowca nikogo nie miał na sumieniu?

To po co podnosi się kwestię podniesienia bezpieczeństwa?
Wszystko to słabo zargumentowane i czysta propaganda - jak mówię, chodzi o to, by przyzwyczajać ludzi do posłuszeństwa.



A czy łosie,

czy łosie też będą zakładać kamizelki, żeby kierowca je lepiej widział??



Co na to ustawodwca i jego stróże w internecie??

O co tu chodzi - pieszy na drodze z daleka widzi i słyszy nadjeżdżający samochód, więc schodzi mu zdrogi i kamizelka do niczego nie jest mu potrzebna.

Skoro każdy ma nosić kamizelkę, to czyż nie oznacza to, że ustawodawca każdego Polaka uważa za idiotę i samobójcę??



Co to da, że ktoś ma kamizelkę - to może wprowadzić go w fałszywe poczucie bezpieczeństwa - będzie myślał, że kierowca go widzi, gdy tymczasem kierowca nie skojarzy odblasków z postacią cżlowieka, albo wyjedzie właśnie zza zakrętu i spojrzy się na zegary, a nie na drogę, zaś pieszy, ufając odblaskom, wejdzie prosto na maskę.

Czy kamizelka zwlania kierowcę z uważnego obserowowania drogi?
Oczywiście, że nie, bo łosie i jelenie odblasków nie noszą i zawsze taki może wejść przed auto.

Czy świadomość, że każdy ma obowiązek noszenia odblasków nie uśpi czujności kierowcy [ podobnie jak to jest ze światłami za dnia, ci co nie mają świateł są mniej widoczni, a kierowcy mając obniżony próg czujności, są narażeni na większe niebezpieczeństwo ]?
Nie powinno, bo kierowca musi jeszcze uważać na zwierzęta, ale skoro ustawodawca uważa, że każdy Polak jest głupi, to może przecież się zdażyć, że niektórzy głupi kierowcy zwracając uwagę wyłącznie na odblaski, wpadną na żubra w lesie...

Z kamizelką jest jak z bronią palną - nie wolno jej posiadać w imię bezpieczeństwa obywateli, rząd zakazuje łamiąc moje podstawowe prawa, w tym prawo jednostki do wolnego wyboru.

Od broni palnej ginie rocznie kilka-kilkadziesiąt osób, zaś w wypadkach drogowych ok. 5 tysięcy ludzi. Jakoś rząd nie zakazuje posiadania samochodu - w imię bezpieczeństwa. Dlaczego więc zakazuje posiadania broni palnej?
Żeby bandyta się mnie nie bał??

Wg statystyk, udział pieszych [w terenie niezabudowanym] w wypadkach, to 0,75 % wszystkich wypadków drogowych.


Po co więc obowiązek noszenia odblasków?

Żebyś się przyzwyczajał do posłuszeństwa.






http://zdaniemdocenta.neon24.pl/post/112335,smierc-na-drogach-w-wakacje-jedna-wielka-manipulacja#comment_1008564



 P.S. Ponieważ nie znalazłem zdjęcia łosia w kamizelce, na zdjęciu wprowadzającym pies w kamizelce odblaskowej...

środa, 27 sierpnia 2014

Imperium wg Żyrinowskiego

Imperium wg Żyriego


Czy Żyrinowski to na pewno tylko udawana opozycja i nadworny błazen Kremla? Warto zapoznać się z jego oryginalnym przemówieniem wygłoszonym w obecności Putina w Jałcie na Krymie 14 sierpnia 2014. Co naprawdę wtedy powiedział o Polsce?

Całe przemówienie:

 

 

Zapis:

decydowaliśmy jak w Dumie Państwowej. KPRF, LDPR. Jedinaja Rossija, Sprawiedliwaja (Rossija).

Można wiele mówić o polityce wewnętrznej... Ale wszystko kończy się kiepsko. Kiedy dopuszcza się do błędów w polityce zagranicznej. 100 lat temu Imperium Rosyjskie było jak cukierek. Wszystko było doskonale latem 1914 roku. Nas wciągnięto w wojnę - i czym to się skończyło wiecie.

W '40 roku Związek Radziecki TO był drugi cukierek. Ale nas wciągnęli - i czym to się zakończyło wiecie. Wniosek - my. Przez tysiąc lat Rosja przyjmuje pozycję obronną. Czekamy aż na nas napadną. Nie będę brać tysiąc lat do tyłu. Weźmy Napoleona. On czeka na decydujące starcie w wojnie na Litwie. Młody car mało rozumie i siedzi w Petersburgu. I pozwala Napoleonowi całą Rosję opanować. Spalić Moskwę i dopiero potem. Można trochę pogonić Francuzów i w końcu zwyciężyć.

Rok '41. Wszystko było jasne - zacznie się! Już na pewno zacznie się, ale. Dajcie rozkaz rozpocząć 20 czerwca i rozbić Niemców na terytorium Polski! Nie - czekamy. Strach, bezmyślność, błędy. I to wszystko drogo kosztuje. To jeden moment.

Drugi moment. Rosja powstawała, rozkwitała i stawała się silna tylko w formie Imperium! Każda republika: sowiecka, ludowa, federacyjna, demokratyczna. To jest zgubne. Zgubne! Dlatego dopóki nie określimy formy państwa możemy nawet postawić kwestię o odtworzeniu Imperium! Kto nam przeszkodzi? Przecież jest Hiszpania - ona odtworzyła monarchię! I nic się nie stało. Bo trzeba rozumieć co to format rozwoju.

Prosty przykład - klimat. Mi tu jest źle - mi tu za gorąco. Mój klimat to Archangielsk, obwód leningradzki, nawet Workuta. Tu się duszę - więc co powinienem robić? Mieszkać tam, gdzie najlepiej czuje się mój organizm! Tak samo Rosja - ona źle się czuje w formacie republiki! W formacie przyjaźni narodów. W formacie wariantów... Liberalizm - nie bardzo. Kapitalizm - nie. Socjalizm - kiepsko.

Nie można tak. Nie można tak rozwiązywać kwestie. To jest inny kraj. Nie można nas z nikim porównywać. Dlatego zaczynać powinniśmy pierwsi! I Stalin miał plan. Zacząć wcześniej i rozbić Niemców na terytorium Polski. Ale nie wystarczyło mu zdecydowania. Tak samo jak generałowie proponowali gromić Napoleona w Polsce. Dlatego nie możemy rozwijać się w ramach republiki. Nie można w tych ramach demokracji jak u nas. Wybory, partie, związki zawodowe. Wybory na wiosnę czy na jesieni... A jaka różnica? One w ogóle są nie potrzebne - te wybory! Kto kogo wybiera? Skąd wiecie co to za ludzie? Wybieramy na ślepo. A czy my wiemy kogo wybieramy? Wcześniej przy władzy radzieckiej chociaż w kolektywie wiedzieli co to za jeden. Teraz przychodzi jakiś i gada co chce... Kto go zna? Nikt! Te wybory to profanacja wymyślona na Zachodzie. Żeby NAS wykiwać. Tam jest jedna partia! Tylko pod publikę pokazują, że raz wychodzi z Demokratycznej. Albo z Republikańskiej... I w całej Zachodniej Europie jest jedna partia. I odgrywają spektakl przed swoimi wyborcami. A my po co mamy spektakle odstawiać? My potrzebujemy mocy!

Nasza ekonomika może być tylko zmilitaryzowana! I jeśli zmilitaryzujemy całą ekonomię. Jeśli znowu naszą armię podprowadzimy ku zachodniej granicy. Nie żeby wojować - żeby stała tam. Ona stoi za Uralem, gdzieś tam na południu. A tu trzeba postawić całą armię - milionową! Dwumilionową! Oni są tchórzliwi! Oni boją się! Ich trzeba brać na strach! Knutem! Tak trzeba.

Inaczej z naszym budżetem. Przez 10 lat nasz budżet szedł na Zachód! Trzeba, trzeba - nam wyjaśniali, że tam korzystnie! A teraz co? Po mordzie nas biją! Za nasze pieniądze! Dlatego żadnej korzyści nie ma - tam pieniądze wysyłać! Albo tam zajmować się handlem. A targuje z nimi cały kraj! I teraz dopiero zaczynamy budować fabryki. Dlatego: militaryzacja, mobilizacja, twarda propaganda! Dzień i noc - żeby bali się! Ja kiedyś powiedziałem jedno zdanie - Finom. I za dwa tygodnie budżet wojskowy Finlandii był zwiększony na 30%. Jedna moja fraza! I na 30% zwiększyli budżet!

I zrobimy propagandę taką, że ich rozoramy! Tak, żeby się bali, że czołgi ruszają na Kijów! Że czołgi mogą dojść do Brukseli! Możemy w ciągu doby was okupować! Zająć, zniszczyć! Poinformować, że mamy nową broń. A ich te systemy rakietowe są zupełnie do niczego! One nam nie zagrażają. I trzeba tworzyć nową broń! Bo powinniśmy wiedzieć, że plan Barbarossa II jest podpisany. I co - czekamy 22 czerwca? Nie! Teraz musimy zacząć 20 czerwca. Jak i gdzie to niech decydują. Wojskowi... Sztab Generalny, wszyscy pozostali. No, ale trzeba w końcu zrozumieć na jakim świecie ŻYJEMY. Oni śmieją się z nas! Oni żarty sobie z nas robią! Język rosyjski zakazują po całym świecie!

I co oni teraz robią? Mordują Rosjan! Usiądźcie i Popatrzcie na nich co nam robią - my ich przeganiamy jak uchodźców. I jeszcze nie puścimy do was jako uchodźców! I będziemy rozstrzeliwać ich! Egzekucje im robić! Rodzinne domy będziemy bombardować, szpitale. A wy pomoc humanitarną sobie wysyłajcie. I co to - Rosja? Żeby car wysłał pomoc humanitarną Serbom? 100 lat temu... On armię wysłał! To był błąd... Ale armia tam poszła. Gdyby nie bolszewicy - to nasza armia stałaby w Berlinie w 1918 roku!

Teraz - współczesna Rosja. W końcu wykonujemy prawidłowe kroki! W końcu! Ale dokąd my się pchamy? Do Afganistanu. To są nasi sojusznicy - świat muzułmański! Jeszcze jeden błąd Rosji - my cały czas szliśmy na Zachód. A na zachodzie nie mamy ani przyjaciół. Ani sojuszników! Trzeba iść na południe! Ale trzeba iść z pokojem! Jako sojusznicy. I jedyne prawidłowe co zrobił Lenin. Pierwsze umowy o przyjaźni: Iran, Afganistan, Turcja - i koniec! Wszyscy pozostali - imperialiści. W 2001 roku, Władimirze Władimirowiczu, kiedy był atak na Nowy Jork - pan wezwał nas na Kreml liderów partii i frakcji. Pan spytał - co robić? Wszyscy odpowiedzieli panu: włazić pod Busha - oprócz mnie! Ja panu powiedziałem: Okazać solidarność ze światem muzułmańskim! Powiedzieć im: nie bójcie się - nikt was nie będzie bombardować! Rosja jest z wami! Ja to jako jedyny powiedziałem - i stenogram jest na Kremlu. Dziś obracamy się do świata muzułmańskiego... To Egipt, to Erdogan - Turcja. To umacniamy z Iranem. 14 lat stracone! Kim są ci doradcy w Ministerstwie Spraw Zagranicznych?! Kim są ci doradcy w pańskim otoczeniu, którzy panu. Orientację na Zachód pokazują?! Przychodzę - gdy tam Czubajs był naczelnikiem administracji. Mówię - weźmy z Iranem dobre interesy. Pieniądze... Nie! Nie! Nie! My zarobimy z Amerykanami. My będziemy im pomagać, współpracować w kosmosie. No to sobie współpracujcie w kosmosie! Czubajs to wróg! Do tej pory jest ministrem. To straszne! Jak on może być ministrem?! Jak może być instytut im Gajdara?! Fundacja im. Gajdara?! Fundacja im. Jelcyna?! Ulica Jelcyna. Pomnik Jelcyna... Cały kraj rozdał w ciągu jednej nocy! Sprzedał cały kraj 6 grudnia '91 roku! I jemu pomnik postawili!

Powinniście wiedzieć... My nie możemy żyć pod tą flagą! Biało-czerwono-niebieskim - to flaga sprzedawczyków! To flaga Własowa, Kiereńskiego! Nam jest potrzebna: czarno-żółto-biała flaga Imperium Rosyjskiego! Pod tą flagą osiągnęliśmy maksimum sukcesów! I inna nazwa państwa! Inna nazwa pańskiej funkcji: Najwyższy Przywódca! Nie chce pan - Imperator? Niech będzie: Najwyższy Przywódca! Chociaż: Imperator Władimir I - brzmiałoby dobrze! Wtedy będą pana szanować! I powinniśmy hymn przywrócić: 'Boże chroń cara'! A nie o sojuzie narodów - a te narody plują nam w twarz każdego dnia! To byłby wspaniały hymn! Hymn o tym, że 'chroń swojego przywódcę'! 'Chroń swój kraj' - on jedyny twój jest na świecie! I z tym hymnem rzeczywiście rosyjska armia szła naprzód. I zwyciężała!

Dlatego obecnie... Do Afganistanu weszliśmy z armią - tego nie trzeba było robić. Tzn. zaczęliśmy za Breżniewa politykę ekspansywną - i nas się bali! Ale jeśli już weszliśmy - to nie trzeba było wychodzić! Jeden błąd, że weszliśmy z bronią - drugi, że wychodzimy. Wychodzić nie wolno - okopać się i siedzieć! Strącają wam śmigłowce? Nie trzeba latać na śmigłowcach! Siedźcie w katakumbach...\Zaryjcie się czołgami! Wszędzie zróbcie dywersję - nocą wszystkich trzeba było aresztować! Nocą ich rozstrzeliwujcie! I tak do dzisiaj bylibyśmy w Afganistanie! Do dziś! I wszystko można było robić

jak dziś na Ukrainie. Nie mamy tam środków? Które mogą zniszczyć całą kolumnę czołgów w 15 minut? Całą kolumnę transporterów opancerzonych w 15 minut? Niszczą całe ulice w miastach?! To przecież współczesne uzbrojenie armii rosyjskiej. Dlaczego go nie sprawdzić, wykorzystać... I pokazać co potrafi. Nasza armia... Nie musimy jej wprowadzać. Na całym świecie... Amerykańska armia wojuje? Kto wojuje? Ochotnicy walczą! A my mamy miliony ochotników! Mogliby tam powalczyć. I z więzień wypuścić! Bataliony karne stworzyć! I powiedzieć: ani kroku wstecz! Ługańsk, Donieck, Odessa - i dalej do Naddniestrza! I oni wszędzie pójdą dniem i nocą. Byle nie wracać do naszego więzienia!

Dlatego kierunek: na południe, a nie na zachód! Po co nam tam? Tam mamy tę Polskę przeklętą! I na tej Polsce przewozimy się już tyle lat! A Polska robi Ukrainę tak samo wrogą! Polska zrobiła wrogie państwa nadbałtyckie... Na co nam ta wroga Polska potrzebna? Zwyciężyliśmy Napoleona? Po co wyszliśmy z Paryża? Tam do dziś by stała nasza armia! I nie byłoby więcej żadnej wojny. I z Berlina wyszliśmy. Do dziś by tam armia stała! (Ktoś z sali: Starczy!) Czyli - to wszystko powinno być. Ta polityka, którą prowadziło Imperium Rosyjskie i Związek Radziecki!

I ja niczego sobie nie wymyśliłem! Ja biorę co najlepszego było. W Rosji carskiej i radzieckiej. Kiedy żadna armata nie strzelała w Europie! Dopóki rosyjski car nie dał na to zgody! I kiedy wystawili kiepskie przedstawienie w Paryżu. Car zadzwonił i powiedział: -Potrzebujecie 100 tyś. nowych widzów w waszym paryskim teatrze?! Ci zrozumieli i zamknęli się. Spektakl zdjęli! Kiedy, Władimirze Władimirowiczu... Aleksander III gdy Anglia prowokowała wojnę z Turcją. I mu to doniesiono. A on tak uderzył: Wojna - całą kasę na wojnę! Doszło do Londynu - i wszystko skończyli! Z powodu jednego carskiego zdania! Całą kasę na wojnę! Ręka mocna! Stół o mało nie pęknął! I szybko szpiedzy zameldowali brytyjskiemu ambasadorowi! I Londyn - koniec, koniec! Nic nie robimy! Już wszystko w porządku! Wojny nie będzie.

Oni powinni bać się! Bać się codziennie! I w każdej godzinie! Potrzebujemy innego ministra spraw zagranicznych! Potrzebny minister propagandy! Jest teraz dobry minister - oni tam pracują. Ale są sprawy, do których powinni być ludzie o szczególnych możliwościach. Żeby on powiedział - a pół Europy żeby bało się... Nogi im drżały. Dlatego obróciwszy się do świata muzułmańskiego. Chociaż tam już teraz wielu jest nastrojonych antyrosyjsko. Takich tam reżymów mogliśmy współpracować i Saddamem Husajnem. I z Kadafim, i z islamskim Iranem już dawno się zaprzyjaźnić. W 2000 roku LDPR mówiło: uznać władzę Talibów! 8Wy go uznajcie - i cały świat ich uzna po 15 latach. I gdyby wtedy ich uznalibyście i oni gdyby się zachowali. A nie ich usuwali - to nie byłoby tego potoku narkotyków! Bo oni niszczyli wszystkie narkotyki! A im nie była potrzebna Azja Środkowa - oni chcieli Pusztunistanu!

Musimy cały czas pamiętać o Wschodzie! Nasz Wschód płonie! Nasza przestrzeń Euro-Azjatycka! A o Polsce zapomnieć! A krajom nadbałtyckim powiedzieć, że tam taka ilość czołgów i samolotów NATO, że w przypadku większej wojny nie możemy zagwarantować istnienia tych państw. Ja to im powiedziałem - i oni już tam biegają i trzęsą się! Wszyscy boją się.

Czyli, ja - już na zakończenie - rozumiejąc, że jeszcze Siergiej Michajłowicz chce... (Mironow - Sprawiedliwaja Rossija) Lewi chcą bajki opowiedzieć. I będą pytania. To jest - wielkie znaczenie ma ustrój kraju. I jego otoczka - jak ona funkcjonuje w rzeczywistości. Bo teraz nie jesteśmy sobą - my walczyliśmy z propagandą Homoseksualizmu wśród dzieci. A teraz będziemy walczyć z propagandą tego nieodpowiedniego ustroju własnego kraju. Car by tego nie tolerował... I władza radziecka. Jakie stworzyliśmy państwo? Jaki ustrój? Jaką ekonomię, kulturę itd.... Teraz śmieją się z nas! Tak nigdy nie było! Przy carze nikt by nie śmiał zabijać Rosjan gdziekolwiek! Ani przy władzy radzieckiej! Bo musieli szanować.  Bali się! My musimy nowe bazy stworzyć! Nową flotę Żeby wszystko kipiało! Burzyło się, dymiło! I desantować naszych śledczych. I aresztować wszystkich, tych co zajmują się dokonują przestępstw. Czyli to już moje ostatnie zdanie. Czyż nie mogą nasi dowódcy cudzych poszarpać mundurów o rosyjskie bagnety?!

(potem jeszcze z miejsca: Czemu nie wstaliście LDPR?! Czemu siedzicie?! Wstawajcie! Bo przyszli tu z innych partii? I już się boją! Bo może powiedzą - tak nie trzeba! I będą do Jedinoj Rossiji zapisywać się!)

 

Komentarz Putina na gorąco:Ale, chciałbym bo mamy tu transmisję i zapis. Chciałbym powiedzieć, że wszystko co powiedział Władimir Wolfowicz to jego własne poglądy! I nie zawsze zgadzają się z oficjalną pozycją Federacji Rosyjskiej!

No, ale zapala się pięknie. Wolność słowa! Tak, od dawna wolność... Proszę...

 


KOMENTARZE

  • Żyrinowski nie jest błaznem
    Putin pozamykał całą opozycję i szykuje się na Cara.
    Facet urabia grunt Putinowi.
  • no, niby tak można, ale po co?
    Imperium rosyjskie było sto lat temu. Tak, to było, sto lat temu. Czy wszyscy ludzie w Imperium byli szczęśliwi? Nie, byli nędzarze, biedacy, alkoholicy i bezdomni. I było bogactwo, tzw. kultura i tzw. sztuka. Dlaczego tak zwana? No bo nie można jednoznacznie stwierdzić, co dla kogo miało by być tą prawdziwą kulturą i tą prawdziwą sztuką. Oczywiście, są rzeczy bezsprzecznie piękne, nie podlegające dyskusji. Ale jest ich tak mało, że prawie ich nie ma. I nie chodzi tu wcale o jakość dzieła, lecz o jakość twórcy. To jego wibracje zawarte są w jego dziele. I jeżeli jest on człowiekiem na wysokim ludzkim poziomie, to widz to czuje i odbiera te wibracje płynące z tego dzieła. Wszystko inne to szmira. Ale ilu jest takich ludzi na tym wysokim, ludzkim poziomie? Niewielu.
    Możliwe było pogonić Napoleona i napić się wina w Paryżu, ale nie było możliwości utrzymania tam rosyjskiej armii okupacyjnej. Rosja też miała ograniczoną ilość młodych mężczyzn i ojczyzna ich pozbawiona jest ojczyzną osłabioną.
    Innym aspektem jest, że młodzi mężczyźni nie pozostali by nieczuli na wdzięki młodych Francuzek. I tu już mamy problem gotowy. Facet, mając do wyboru miłość do ojczyzny - i to odległej - i łaskawość młodej, gorącej kobity wybierze kobitę. Nie ma się co oszukiwać.
    I taka kobita ma także wpływ na poglądy polityczne takiego zapatrzonego w jej dekolt faceta. Stara to prawda. Żyrynowski może o niej nie pamiętać, ale ona istnieje i funkcjonuje do dziś.
    Nie było wcale takie jasne, żeby w '41 roku móc wysłać młodzież na stracenie. Wojna ma to do siebie, że umierają na niej ludzie i to po obu stronach. Nawet zwycięstwo tego nie niweluje, bo przy pomocy trupów własnej armii nie daje się w żaden sposób wzmacniać własnego kraju.
    Więc gadanie o tym, ile to można nazdobywać, ile sobie napodporządkowywać może i powinno zostać czystą teorią.
    Głupi dowódca może i nie bierze pod uwagę rodzin żołnierzy, gdy ich wysyła na śmierć. A uczestnictwo w każdej wojnie to wysyłanie młodych, zdrowych i silnych ludzi na śmierć. Ale mądry dowódca wie, że wówczas w kraju zostaną mu same miernoty - te miernoty będą też się rozmnażać przekazując mierne geny potomstwu! - i problem wzmocnienia państwa będzie nie tylko palący, ale też niemożliwy do rozwiązania.
    Z drugiej strony - żadnej wojny nie da się wygrać przy pomocy miernot i idiotów.
    Więc wychodzi na to, że najlepiej jest, gdy w ogóle nie ma żadnej wojny.
    Z tym klimatem i tym, że jeśli tu jest mi źle, to powinnam móc sobie pójść dokąd indziej, gdzie będzie mi dobrze to też ma więcej haków niż zalet.
    Nie każdy jest orłem, człowiekiem z kryształowym charakterem. Człowiek mądry i uczciwy powinien mieć takie możliwości.
    Ale większość ludzkości to egzemplarze niekompletne, zakłócone, niejednolite chrakterowo. I co robić z takimi? Chce sobie taki złodziej pomieszkać gdzie indziej, pokraść tam, gdzie go jeszcze nie znają, to co? Ma to być mu umożliwione? a co z ludźmi, których będzie on okradał? Czy oni praw żadnych nie mają? Nie mają prawa do spokojnego życia?
    A co ze złodziejem? czy jest on faktycznie człowiekiem gorszej jakości i nie może w pełni korzystać z praw ludzkich? - dokładnie tak!
    Nie ma także sensu wysyłać bandytów na bezludną wyspę, by oni tam byli między sobą.
    Nie ma sensu wysyłać złodziei na bezludną wyspę, by także oni byli między sobą.
    Dlaczego?
    otóż, każdy człowiek przynależy do jakiejś biologicznej rodziny. Więzy krwi są najsilniejsze. Nie można ludzi pozbawić ich w żaden sposób, bo jest to fizycznie niemożliwe.
    Nie każdy złodziej być może zechce być złodziejem do końca swoich dni. Musi on i powinien dostać szansę się usocjalnić.
    Nie każdy bandyta chce być bandytą do końca swoich dni. I on też powinien swoją szansę dostać.
    Kto ma im tą szansę dawać? No, dawać ma ja im środowisko, w jakim przyszli na świat. I bandytę i złodzieja czynią nie same geny, czyli osobnicze skłonności, ale także możliwości oferowane przez otaczające ich środowisko. Właściwie zintegrowany człowiek nawet mając złe skłonności jest w stanie je opanować. Złodziej wśród złodziei i bandyta wśród bandytów takich szans mieć nie będą i dlatego jeszcze nigdy żadne więzienie nie uczyniło z przestępcy człowieka uczciwego.
    To, co może człowieka podnieść na wyższy poziom rozwoju to wyłącznie świadomość. Człowiek musi nauczyć się rozumieć siebie samego i musi nauczyć się panować nad własnym postępowaniem. A ono powinno być skierowane na wymianę między nim a społecznością. Jeżeli tego nie ma, wychodzą na światło dzienne najgorsze ludzkie skłonności.
    Socjalizm, kapitalizm, czy nawet monarchia to przecież tylko nazwy. W każdej z tych formacji jest państwo rozumiane jako terytorium, jest ludność zamieszkująca to terytorium i jest przywódca. A wszystko to nazywane raz tak, a raz inaczej. Ale nie zmienia to istoty sprawy.

    Ludzie nawet w sprawach osobistych nie są w swoich wyborach optymalni, a co dopiero w wybieraniu przywódcy! - osoby nieznanej, obiecującej nie wiadomo komu nie wiadomo co.
    Na przywódcę powinien być wybierany człowiek mądry i to powinno być jedyny kryterium jego wyboru.
    Ludzie jednak nie mają możliwości sprawdzić, kto jest mądry. Poza tym mądrość jest obecnie zmienna niczym moda. Za mądrego uznawany jest ten człowiek, który nam samym zapewnia możliwie największe korzyści. Czy więc dziwić może, że wybieramy cwaniaków a nie ludzi naprawdę mądrych?
    Myślę, że poza tym to żaden mądry człowiek nie pozwoli się wybrać na przywódcę bandy głupców. Z tego są wyłącznie kłopoty a i tak nikt nie jest zadowolony.
    Co innego Putin. Jest on człowiekiem ideowym i mądrym. Praca dla idei to coś innego niż praca dla bandy głupców.
    Co do Polski, to Żyrynowski ma całkowitą rację.
    Dlaczego Polacy tacy są? Może przyczyna jest w genach, bo zawsze gdy jakieś wojsko szło z zachodu na Wschód czy z Północy na Południe żołdacy zostawiali w naszych kobietach swoje geny?
    Teoria telegonii mówi, że jej pierwszy mężczyzna programuje całe przyszłe potomstwo kobiety. Czy może dlatego żołdactwo z taką ochotą gwałciło dziewice? Potem te kobiety rodziły te żołdackie dzieci, choć męża miały słowiańskiego. I może dlatego Polacy tak zbezczeszczeni genetycznie nie są w stanie się z nikim utożsamiać i szczególnie ostro gryzą się między sobą?
    Niewykluczone, że Finlandia przestraszyła się Żyrynowskiego. Ale niechże teraz nie straszy on zachodu, bo wymusi to na Rosji niepotrzebne zbrojenia dodatkowe.
    Oczywiście, Rosja powinna mieć doskonałą armię. Powinna ta armia mieć doskonały i najnowocześniejszy sprzęt.
    Oczywiście, Rosja powinna handlować z zachodem mocno umiarkowanie i tylko na swoich, korzystnych dla niej warunkach.
    Szukanie przez Rosję przyjaciół na zachodzie jest błędem i będzie także nim w przyszłości. Może ona mieć z zachodem relacje poprawne i poza nie Rosja nigdy nie powinna wychodzić. Oni tam nie są nic więcej warci.
    Żadne 14 lat nie jest straconych, bo życie nie odbywa się w próżni, a z jednej sytuacji wynika inna, przy czym bez sytuacji początkowej nie byłoby sytuacji wyjściowej. Co jest lepsze, wie się potem, ale nigdy przedtem z racji braki porównania z sytuacją końcową. Można ją sobie co prawda wyobrazić, ale raczej jednopłaszczyznowo. A wszelkie relacje międzypaństwowe są skomplikowane i wielopłaszczyznowe. A także nie może być w stu procentach odgadnięty tzw. czynnik ludzki, to znaczy, odgadnąć decyzję wroga jest niesamowicie trudno, często wręcz niemożliwe, bo jego decyzja wynika z naszego uprzedniego działania.
    Hymn Rosji podoba mi się bardzo i nawet trochę nauczyłam się go na pamięć.
    Myślę ,że Bogu podoba się on bardziej niż taki, w którym naród prosi o wsparcie tylko dla siebie i to w celach egoistycznych.
    Kolory biały-czerwony-niebieski są ładnymi kolorami. Niewinność-krew-niebo.
    Natomiast kolory czarny-żółty-biały to kolory raczej groźne, czarny z białym to kontrasty i nie niweluje ich przyjazny kolor żółty.
    Mnie się nie podoba, ale przecież nie musi. To wybór Rosjan.
    Po co Rosja miałaby iść na przód? Na jaki przód? Z wojskiem naprzód? To oznacza agresję. Na co Rosji dodatkowe tereny? Ma swoich wystarczająco i to aż w nadmiarze, bo nie ma kogo na nich zasiedlać.
    Bycie żandarmem świata to taka sama niewdzięczna rola dla Rosji jak bycie mądrym przywódcą głupiego narodu.
    Rosja to przecież także zlepek wielu narodów. W czasach pokoju jest im razem dobrze. Ale czy jest sens wysyłać tych ludzi w świat po to, żeby zabijali innych i sami narażali się na śmierć? Nie widzę takiego sensu i gdybym była obywatelką jakiegoś narodu Ewenków czy innym, wchodzącym w skład Rosji, to chciałabym się z takiej awanturniczej ojczyzny wypisać.
    Rosjanie szanują Putina za to, jaki on jest, kim on jest. Ale nie będą go szanować za to, że ich wykrwawia.
    Uważam, że Putin prowadził doskonałą politykę zagraniczną, lecz - jako człowiek uczciwy - nie brał poprawki na to, że ma do czynienia WYŁĄCZNIE z szubrawcami i oszustami.
    Teraz Putin już to wie i nie musi bawić się w wersale. Teraz stać go na samodzielną politykę robioną pod kątem przydatności Rosji.
    Żyrynowski może sobie gadać. Jego gadanina nie niesie ze sobą żadnych niebezpieczeństw dla Rosji.
    Putin musi używać mowy stonowanej. Wypośrodkowywać tak, żeby sprzyjając jednym nie urazić drugich we własnym kraju.
    I Putin tak robi.
    Putin to Mąż Stanu. I wcale tu nie przesadzam, że został wybrany przez Boga do tej funkcji.
  • @nana 17:46:52
    Jest piękny przykład - Gérard Depardieu. Na co czekasz? W Rosji się odnajdziesz. Tu tylko narzekasz.
  • @nana 17:46:52
    "Dlaczego Polacy tacy są? Może przyczyna jest w genach, bo zawsze gdy"


    Nie. To nie są Polacy.

    Tu jest wszystko wyjaśnione.
    http://werwolfcompl.blogspot.com/

Kijów okłamuje Ukraińców i cały świat

 
O manipulacji - przedruk z Głosu Rosji

Społeczeństwo ukraińskie jest poddawane bezprecedensowej presji informacyjnej ze strony kijowskich propagandystów, którzy próbują poprzez wszelkie kłamstwa ukryć przed obywatelami fakt, że na południowym wschodzie kraju trwa prawdziwa wojna domowa.


Trudno jest zrozumieć, dlaczego dobrze wykształcony i kulturalny naród Ukrainy wierzy tym ​​politycznym mitom, które słyszy z mediów, dziwi się specjalista w dziedzinie masowej świadomości i procesów informacyjnych, profesor Państwowego Uniwersytetu Moskiewskiego Andriej Manojło.

Istnieją dwa wytłumaczenia: po pierwsze, przestrzeń informacyjna Ukrainy jest dzisiaj całkowicie zamknięta przed zewnętrznymi źródłami informacji. Tam działają tylko ukraińskie kanały telewizyjne, z których zdecydowana większość znajduje się pod kontrolą ukraińskich oligarchów. Sytuację w południowo-wschodniej części kraju relacjonują w określony sposób. Nadawanie rosyjskich kanałów jest zablokowane. Kanały zagraniczne, lojalne wobec Rosji, są cenzurowane. 
Społeczeństwo ukraińskie żyje dziś w warunkach pełnej blokady informacyjnej. Ukraińcy, poza ukraińskimi kanałami, mogą oglądać amerykańskie i zachodnioeuropejskie stacje, ale tylko te, które odzwierciedlają oficjalne stanowisko Stanów Zjednoczonych. Kiedy nie ma pełnych informacji o tym, co dzieje się z krajem i jego gospodarką, mieszkańcy nie mają innego wyboru, jak polegać na ocenach podawanych przez media.

Proces uzyskania obiektywnych ocen z mediów jest niezwykle złożony. Trzeba przejrzeć wiele kanałów telewizyjnych, porównać punkt widzenia, reportaże z miejsca wydarzeń. Jest to bardzo żmudna praca. O wiele łatwiej otrzymać z jednego z kanałów telewizyjnych już gotową ocenę analityczną bieżących wydarzeń.

Oficjalny przedstawiciel Ministerstwa Spraw Zagranicznych Rosji Aleksander Łukaszewicz zaznacza:

Swój wkład w tę tak zwaną analizę wniósł także przewodniczący Najwyższej Rady Ukrainy Ołeksandr Turczynow, według którego prawie 2 tysiące ton rosyjskiej pomocy dla ludności cywilnej z południowo-wschodniej części kraju w postaci agregatów prądotwórczych, żywności, leków, wody pitnej, żywności dla niemowląt - to, jak to ujął, listek figowy, prowokacja i spekulacja.

Według pana Turczynowa, rosyjska pomoc humanitarna nie uwzględnia problemów wschodu, a „powstaje wyłącznie w celu dostaw broni dla rebeliantów” (koniec cytatu). „Jest to pomoc śmierci” - podsumował. Takie oświadczenie na tle nieustających ostrzałów artyleryjskich Doniecka i Ługańska przez ukraińskie wojska, zniszczenia obiektów infrastruktury i osiedli, masowych strat wśród niewinnych ludzi, trudno nazwać inaczej, niż szczytem cynizmu.

Ukraińcy, oczywiście, mogą skorzystać z internetu, gdzie na pewno znajdą całkiem różne interpretacje tych samych wydarzeń. Jednak według Andrieja Manojły i w tym przypadku nie jest to takie proste.
W internecie system blokady informacyjnej działa w inny sposób. Próbowaliśmy obliczyć, ile w rosyjskim segmencie globalnej sieci działa grup o orientacji nacjonalistycznej, wspierających Ukrainę. Okazało się, że około trzystu-czterystu. Obywatel Ukrainy, próbując dotrzeć do prawdy, na ogół natrafia na jedną z tych grup. 

A tam jest on zmuszony do przestrzegania zasad zachowania się w grupie, do dzielenia poglądów tej grupy, stopniowo przyjmuje jej ideologię. A stopień jej krytycyzmu do zachodzących wydarzeń gwałtownie spada.

Telewizja i radio obejmują jedną część publiczności, która przyzwyczaiła się do polegania na tych źródłach informacji. Internet i społeczności internetowe obejmują mobilną, pełną pasji młodzież, która ma większe zaufanie do źródeł internetowych. Ona wie, jak poruszać się po tych serwisach i przyzwyczaiła się do czerpania stamtąd informacji. Właśnie młodzież jest główną siłą napędową wszystkich „kolorowych rewolucji”, zamachów stanu na Ukrainie. A propaganda, którą obecnie roztacza Kijów i amerykańscy doradcy stojący za ukraińskimi propagandystami, jest przede wszystkim skierowana do młodzieży, która nie jest w stanie ocenić, co się dzieje w kraju.

Jeśli poczytać ukraińską prasę, pojawia się następujący obraz: po pierwsze, na południowym wschodzie kraju trwa nie wojna domowa, a operacja antyterrorystyczna. Przy tym ukraińskiej armii na drodze stoją nie siły samoobrony, nie naród Donbasu, a międzynarodowi terroryści, wśród których większa część najemników pochodzi z Rosji i innych krajów. Jest to dokładna replika mitu, który został opracowany przez administrację George’a Busha w celu inwazji na Irak i Afganistan, uważa Andriej Manojło:

Tu wyraźnie widać przeniesienie tej samej technologii. Technologia ta została opracowana w Stanach Zjednoczonych, wypróbowana w kilku „gorących punktach”. A teraz pojawiła się na Ukrainie.

A jeśli często powtarza się każde, nawet najbardziej odpychające oświadczenie, to zacznie być postrzegane jako prawdziwe. Ukraińscy propagandyści nie mówią, że walczą z własnym narodem. Mówią, że walczą z Rosją: z wojskami rosyjskimi, najemnikami, służbami specjalnymi. Właśnie dlatego Donbas, Donieck i Ługańsk utrzymują się. I za każdym razem, kiedy członkowie oddziału karnego odnoszą sukces nad siłami samoobrony, mówi się, że złamano kolumnę rosyjskiego sprzętu.

Cała ideologia Majdanu opiera się na mobilizacji do swoich szeregów adeptów i wyznawców wrogości do Rosji. Tę wrogość Kijów aktywnie pielęgnuje, ponieważ jak tylko to uczucie zaczyna spadać, zaczną się problemy z naborem ochotników, a nowy rząd po prostu nie będzie miał na kim się oprzeć.


http://polish.ruvr.ru/2014_08_20/Kijow-oklamuje-Ukraincow-i-caly-swiat-3497/







Imitacja


Przyszłości nie można zmienić. Choć można ją zmanipulować...
Kodiat (wcześniej Ranger? ) opublikował taki oto tekst:

 

Wywiad chce wiedzieć który jest najmądrzejszy

 


Kto najlepiej uczy się kompleksowych umiejętności i wykonuje zadania w rzeczywistym świecie, wszystko co odnosi się do bezpieczeństwa narodowego.



Wywiad chce wiedziec przy pomocy narzedzi lub technologii czy to ma zastosowanie w mozgu i czy mozna dokladnie przewidziec kto z danej grupy bedzie najmadrzejszy.

Oddzial badawczy Biura Narodowego Wywiadu IARPA poszukuje tego rodzaju narzedzi. IARPA chce dokladnie poznac sztuke przewidywania oparta na mozgu, chodzi o nieinwazyjne analizy struktury mozgu albo funkcji, ktora moze byc uzyta do przewidzenia kto najlepiej uczy sie kompleksowych umiejetnosci i wykonuje zadania w rzeczywistym swiecie, wszystko co odnosi sie do bezpieczenstwa narodowego.

Konwencjonalne sprawdziany jak osiagniecia akademickie, egzaminy typu olowek i papier i poprzednie doswiadczenie moga byc informacyjne w przewidywaniu przyszlej sprawnosci, ale niektore nowe badania sugeruja, ze mozna dodac lub zastapic tradycyjne sposoby ewaluacji poprzez bezposrednie pomiary mozgu. Jednak zakres w jakim te narzedzia moga poprawic przewidywania sprawnosci i ekspertyzy lepiej niz tradycyjne metody - nie sa jeszcze oczywiste.


Check out the big brain on Brad

https://www.youtube.com/watch?v=Hrm-rPSCIBw



Przy pomocy narzedzia zwanego UNTAPPED szuka sie nowych metod lub analiz. Wiele organizacji jak uniwersytety, firmy, zespoly sportowe oraz wojsko - interesuje sie dokladnym przewidywaniem przyszlosci danej osoby, jej sprawnosci i potencjalu w roznych dziedzinach wiedzy i ekspertyzy.

Taka przewidywalna zdolnosc pozwoli organizacjom ustalic z gory kto bedzie najlepiej uczyl sie i opanuje po mistrzowsku skomplikowane umiejetnosci w rzeczywistym swiecie.



https://www.fbo.gov/index

www.anc.org/

http://yukon.neon24.pl/post/111768,wywiad-chce-wiedziec-ktory-jest-najmadrzejszy

Co by było, gdyby takie urządzenie istniało?



Jakieś szumowiny mogłyby na przykład chytrze podpatrzyć, kto w przyszłości zostanie Prezydentem, i zawczasu - uczynić go swoim pariasem.



Co by było, gdyby jakimś fartem przekonali się, że Polska będzie wolna, a nawet będzie miała urząd prezydencki, gdzie Prezydentem będzie niejaki Walesa?
"Kurcze, jak sprawić, żeby przyszłość pozostała przyszłością, ale żebyśmy my zachowali władzę?"

Wystarczyłoby wcześniej zaproponować współpracę Walesie, wytresować go jako swojego sługusa, a po kilku latach zapytać: "A niechciałbyś zostać Prezydentem? Bo, widzisz, my tu mamy takie plany...."




I tak, chłopek roztropek, zamiast zostać Prezydentem, zostałby wyłącznie imitacją Prezydenta...




A wolna Polska - imitacją wolnej Polski.
I to się musi skończyć.

W przygotowaniu - artykuł o fałszywych żonach: Aleksadra Brücknera, Jasienicy, Jackowskiego i nie tylko...