Maciej Piotr Synak


Od mniej więcej dwóch lat zauważam, że ktoś bez mojej wiedzy usuwa z bloga zdjęcia, całe posty lub ingeruje w tekst, może to prowadzić do wypaczenia sensu tego co napisałem lub uniemożliwiać zrozumienie treści, uwagę zamieszczam w styczniu 2024 roku.

niedziela, 14 grudnia 2014

Kruszenie Polski.


W odróżnieniu od lat 1772 – 1795, dzisiejsza Polska nie jest krojona kawałami, a kruszona po trochu tak, żebyśmy nawet tego nie zauważyli.

Wczoraj można było przeczytać, że nagle, ni z tego ni z owego, Niemcy będą kontrolować część polskiej przestrzeni powietrznej ( m.in. nad Szczecinem ), co jest wynikiem ... bezprawnej decyzji ( podjętej z pominięciem kompetencji właściwego ministra i Sejmu )  prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego z wrzesnia br.
Dziś z kolei czytamy o zamknięciu szlaku wodnego na Odrze:
Wielomilionowe straty wielu podmiotów gospodarczych, narażenie na niebezpieczeństwo wystąpienia powodzi, likwidacja kilku znajdujących się przy Odrze, a uzależnionych od transportu rzecznego stoczni, a co za tym idzie - bankructwo kilkuset podwykonawców świadczących dla nich usługi - to przewidywane skutki dokonanego właśnie zamknięcia śluzy w Brzegu Dolnym.
Po zlikwidowaniu polskich barek i polskich przedsiębiorców, nagle okaże się, że Unia „da pieniądze” na transport rzeczny na Odrze, tylko że będzie on już realizowany niemieckimi jednostkami, a wkrótce na ich terenie.
Jak widać powtarzany jest ten sam swiński numer, który skutecznie doprowadził do likwidacji stoczni szczecińskiej i ... poźniejszej rozbudowy niemieckiej stoczni w Rostoku.
Dodajmy do tego niedawne storpedowanie ( miejmy nadzieję, że nie ostateczne ) projektu Via Carpathia głosami dwojga kretynów-europosłów PO ( Jarosława Wałęsy i Julii Pitery ).
Swego czasu komunista Alfred Lampe, sprzeciwiając się powołaniu przez Sowietow osobnego Wojska Polskiego ( LWP ) miał powiedzieć do Wandy Wasilewskiej: ależ Wando, na ch*j nam wojsko polskie, mamy przeciez Armię Czerwoną!
Jak widac, duch Lampego ciągle swieci, bo na ch*j nam polskie stocznie, jesli mogą być niemieckie, na ch*j polskie barki, polskie koleje, polskie drogi, skoro mogą być niemieckie, w końcu na ch*j nam Polska jako taka?
A ci, którym na Polsce zależy, powinni sobie uswiadomić, że to, kto będzie kontrolował przestrzeń powietrzną nad Wolinem i Szczecinem czy żeglugę rzeczną na Odrze jest stokroć dla nas wazniejsze od przynależnosci państwowej Krymu i Donbasu.
 
http://macgregor.neon24.pl/post/116510,kruszenie-polski
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz