Maciej Piotr Synak


Od mniej więcej dwóch lat zauważam, że ktoś bez mojej wiedzy usuwa z bloga zdjęcia, całe posty lub ingeruje w tekst, może to prowadzić do wypaczenia sensu tego co napisałem lub uniemożliwiać zrozumienie treści, uwagę zamieszczam w styczniu 2024 roku.

niedziela, 13 października 2024

Wyraźne NIE.

 


Pamiętajcie, jeżeli mi albo Janowi zaproponują kiedyś jakieś międzynarodowe stanowisko, to na pewno odmówię i on też.


Na pewno nie będę jeździł do Izraela, żeby spełniać jakieś "przepowiednie".

I nie będzie żadnej współpracy z Izraelczykami.


Jeżeli zajdą powyższe zdarzenia, 

jeśli przyjmę jakieś międzynarodowe stanowisko, to znaczy, że to nie jestem ja i to nie jest prawdziwy Jan. To będzie oznaczać opętanie.


Zapamiętajcie to sobie.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz