Maciej Piotr Synak


Od mniej więcej dwóch lat zauważam, że ktoś bez mojej wiedzy usuwa z bloga zdjęcia, całe posty lub ingeruje w tekst, może to prowadzić do wypaczenia sensu tego co napisałem lub uniemożliwiać zrozumienie treści, uwagę zamieszczam w styczniu 2024 roku.

sobota, 5 października 2024

Notatka październik 2024

 



"będziemy musieli wrocić do jaskiń"


Zboczeniec 

czasami miałem wrażenie, że on mówi moim językiem, że mówi jak ja, że mnie naśladuje - co może oznaczać, że po tysiącach lat przejął janowy sposób mówienia, a przynajmniej upodobnił się, no i pasuje do tego tekst

"chciałbym być tobą"


czarne kombi cały czas krąży

teraz też

to pewnie rebus na karawan, więc to podobne jest do tego, co skojarzyłem na początku poprzedniego roku, że mają w planie mnie przekładać


brzuch mnie nadal boli, wcześniej trochę lepiej się poczułem więc zacząłem trochę lepiej jeść i taki pewnie skutek

teraz idę na dietę trzustkową


bo nigdzie się nie wybieram


gdyby coś zrobili


to na pewno odpowiedzialni będą wszyscy władcy tego świata, którzy na to przyzwolili

USA, Polacy, Rosjanie, Białoruś, Izrael, Wlk. Brytania  i inni


bądźcie tego pewni


Pajac cały czas może mieć w planie, albo mnie znowu resetować i pasożytować na mnie, albo obudzić Jana i go opętać i się pod niego podszywać - powiem więcej - on nawet wtedy by zaprzestał wojen

bo chciałby być kim innym, razem ze wszystkimi przymiotami tego kogoś


bardzo niebezpieczna sytuacja


tym bardziej, że oni nie zrezygnowali 

i pewnie nie zrezygnują



ja się nigdzie nie wybieram



zakazuję atakowania mnie werbalnie

zakazuję atakowania mnie niewerbalnie

zakazuję organizowania wobec mnie spisków, zamachów, podstępów, kłamstw, fałszerstw, udawania, pasożytowania, wykorzystywania


zakazuję spisków

zakazuję zamachów

zakazuję podstępów

zakazuję kłamstw

zakazuję fałszerstw

zakazuję udawania

zakazuję pasożytowania

zakazuję wykorzystywania

zakazuję używania korzystania z moich rzeczy

zakazuję dotykania moich rzeczy










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz