Maciej Piotr Synak


Od mniej więcej dwóch lat zauważam, że ktoś bez mojej wiedzy usuwa z bloga zdjęcia, całe posty lub ingeruje w tekst, może to prowadzić do wypaczenia sensu tego co napisałem lub uniemożliwiać zrozumienie treści, uwagę zamieszczam w styczniu 2024 roku.

środa, 10 maja 2023

"Wszystkich okłamiemy w twojej sprawie"

 


Pytania i refleksje



Czy do twojego sklepu, lokalu przychodził ktoś i np. mówił:


"przyjdzie tu ten typ ze zdjęcia, to bardzo zła osoba, będzie chciał to i to, proszę być dla niego bardzo niemiłym, opryskliwym, proszę się krzywić i całym sobą dawać mu do zrozumienia, że jest tu niemile widzianym" ?



Dezinformacja, kierunkowanie, manipulacja, szum - chaos informacyjny, zagłuszanie:

Czy organizowano wam masowe spotkania na których mówiono wam coś o mnie i nakazano wykonywać jakieś polecenia np. na swojej stronie umieszczać teksty, które oni wam będą wysyłać?


Czy nakazano jeździć wam za mną po mieście i patrzyć się podejrzliwie?



--


Nękacz odszedł.

Ale wrócił...


A za nim cała  sfora 


także znane postaci z przeszłości...



----


"Ona ci podziękuje"


ostrzeżenie, żebym nie próbował


tak to było zrobione


---

powszechnie mężczyźni w żaden sposób nie powątpiewają w swoje myślenie, a jeśli zaczynają podejrzewać, że sie mylą, to ukrywają to, obawiając się krytyki innych

najczęściej - sobie podobnych


powszechnie mężczyźni w żaden sposób nie powątpiewają w swoje myślenie, za to bardzo często powątpiewają w myślenie innych - i starają się "naprawić" innych, by "myśleli" jak oni sami

krytykują, albo apodyktycznie wymądrzają się, usiłują krzykiem lub siłą narzucić innym swój urojony sposób "myślenia"


tak, urojony, ponieważ ludzkość jako taka zanurzona jest w horrendalnej nieprawdzie, która jest nieustannie podsycana i rozbudowywana


spróbuj zanegować jego myślenie - będzie udawał, że ci wierzy, że masz rację, ponieważ to będzie "sprytny" sposób, by wydobyć z ciebie interesujące go informacje - a inni i tak nie dowiedzą sie, że on sam żył w błędzie, nikt mu nie udowodni, że się mylił, nikt go nie "złapał" na błędnym myśleniu i nikt nie będzie mu czynić wyrzutów, jeśli sam okaże się niemądry

to właśnie jest "spryt"

ciągle uciekać i gonić się z innymi w koło



"Wszystkich okłamiemy w twojej sprawie", a wtedy "wszyscy" będą ciebie okłamywać, 

bo będą myśleć, że tak trzeba z tobą postępować


"on nie chce pracować dla kraju, to aspołeczny samolubny łobuz - trzeba go złamać, podporządkować i wydobyć z niego te informacje!! pomożecie?? "

"a wiecie jakie z tego będą pieniądze?!!"

"tylko ten samolub stoi nam na drodze do bycia imperium"

"to sprytny kłamca, nie wierzcie w to co pisze"

"jest chory psychicznie - ma urojenia o jakimś werwolfie"

"to wariat!"



ty wariatów widziałeś tylko w filmach


---


22 V


przychodzi do mnie ten głupi bezczelny

mówi coś dziwnego

między słowami wymienia  kilka rzeczy, które mnie spotkały na spacerze


tylko ja o nich wiem


wie to, co tylko ja wiem


miałem takie podejrzenie od dawna, że oni na jakimś ekranie widzą to co ja widzę

śledzą każdą mą myśl i spostrzeżenie


stąd też "Ona ci podziękuje"


zareagują

jak zwykle

zepsują



po co mi o tym mówi?


po co chce mnie utwierdzać w poczuciu zniewolenia?


jest słaby?

los jego niepewny jest...


już ten drugi też się skarżył, że ma dosyć


idzie jak po grudzie

z urabianiem mnie


oprawcy znęcający się nad bezbronnym unieruchomionym człowiekiem  nie wytrzymują psychicznie...


---


większość zajęta jest ocenianiem siebie i innych, dlatego niewielu poddaje rzeczywistość samodzielnej analizie - widać to wyraźnie w słowach: " a udowodnij to co mówisz!"


skupienie jest na OCENIANIU (np. kto mądrzejszy, albo tego co inni mówią o jakichkolwiek zjawiskach np. politycznych), a nie na własnej analizie, nie na chęci ustalenia obiektywnej prawdy

jest w społeczeństwie (niekoniecznie właściwa) potrzeba szybkiej oceny zjawiska, cudzej opinii i zawyrokowania - kto "mądry", kto "głupi"


wszystko to może wynikać z tego, że ludziom podsuwa się gotowe rozwiązania "każdego" zagadnienia i są oni nauczeni tak postępować  - czekać, aż ktoś im coś powie


w tych przerwach pomiędzy "ktoś coś mi powie", zamiast samemu w tym czasie wymyślać, analizować poznawać, ludzie używają życia, bawią się, pracują, wypoczywają, tudzież kłócą się kto ma rację, na podstawie dotychczasowo zebranych  "ktoś coś mi powie"





cdn.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz