Maciej Piotr Synak


Od mniej więcej dwóch lat zauważam, że ktoś bez mojej wiedzy usuwa z bloga zdjęcia, całe posty lub ingeruje w tekst, może to prowadzić do wypaczenia sensu tego co napisałem lub uniemożliwiać zrozumienie treści, uwagę zamieszczam w styczniu 2024 roku.

wtorek, 20 października 2020

Przechodzenie z ciała do ciała

 

Reklama odzieżowa

Film uzupełniony kwestią mówioną po polsku przez lektorkę.


Na filmie:

Młody czarny mężczyzna zapina koszulę przed lustrem


kwestia:

„Już nigdy nie będę taka sama”

„Ale wiesz co? Zmiany są dobre.”


ubiera sweter, wychodzi z domu na ulicę, biegnie


„Nauczyły mnie zostawiać za sobą strach”.

„Sprawiły, że pogłębiłam relacje z samym sobą”


spotyka innego – witają się - uśmiechy LGBT


Inna scena:

Dziewczyna przechodzi z pokoju do pokoju.


„Czy jestem dziś kimś innym niż byłam wczoraj?”


Napis: „Zmiana to niekończąca się historia”


„Może”


przypina coś do swetra, to znaczek z napisem DFF! albo DFE!


„Ale już nie mogę się doczekać tego, kim będę jutro”.




Wąż wspina się do Oka (Oko opatrzności - symbol Boga Stwórcy?)

LOVE to symbol raju - tak jak i tęcza, tu także jako symbol LGBT

wszystko na tle węzłów(?)




Jakieś sugestie?





klikam pierwsze:





...zawiera więcej utworów niż pojedynczy.....






https://www.facebook.com/zalando.polska/posts/448280728625459/




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz