Maciej Piotr Synak


Od mniej więcej dwóch lat zauważam, że ktoś bez mojej wiedzy usuwa z bloga zdjęcia, całe posty lub ingeruje w tekst, może to prowadzić do wypaczenia sensu tego co napisałem lub uniemożliwiać zrozumienie treści, uwagę zamieszczam w styczniu 2024 roku.

środa, 27 marca 2024

Sen

 


nie tylko potrafią wywoływać śnienie (świadome śnienie - lucid dreams) ale również sam sen



na przykład po to, by we śnie pokazać ci informację, jaką mają ci do zakomunikowania


czyli wywołują sen, a potem przenoszą w stan świadomego śnienia, by poprzez odgrywane sceny ukazać wiadomość dla ciebie





sen - a więc wpływają na ciało ludzkie wywołując np. zmęczenie prowadzące do snu


co tłumaczy skąd bierze się ZMORA, czyli uczucie zmęczenia

to jest indukowane od zewnątrz


w sumie wiedziałem to już wcześniej


podejrzewałem to od dwóch lat


jestem ciągle zmęczony od czasów studenckich

i to nie jest borelioza

ani po prostu stres


to zmęczenie indukowane w mózgu (?) od zewnątrz



widzieliście reklamę jakiegoś specyfiku na katar czy coś podobnego, gdzie na człowieku "wisi" zielona glutowata postać


to rebus właśnie na ten temat


odczucie, że ktoś siedzi nam na plecach nazywamy zmorą


dzisiaj już pewnie nie spotykane wprost - a może jest po prostu bardziej subtelne?












tłumaczenie automatyczne z niemieckiego:


nieumarli wychodzili jak wampiry i okradali ludzi z ich siły życiowej. 
Można to zrobić zmysłowo i konkretnie, wysysając krew, ale także w bardziej abstrakcyjnej formie. Jak wykazały ostatnie badania, dotyczy to również wampirów, o których mówi się, że mają szkodliwy wpływ poprzez "duszenie" i "wychudzanie" w najstarszych raportach, ale nie przez wysysanie krwi. 

W Niemczech Zachodnich stołek łączy się z wilkołakiem, tworząc Stüppa, niebezpiecznego diabła, który skacze na ludzi i pozwala się nosić, dopóki ofiara nie umrze z wycieńczenia.




Adam Fischer - "Etnografia Słowiańska - Połabianie" 1932 r.

Aufhocker – Wikipedia, wolna encyklopedia



gdzieś miałem dłuższy post na temat bycia atakowanym przez "diabła", szukajka na blogu nie pokazuje mi go, tu trochę:


Prawym Okiem: Diabły (maciejsynak.blogspot.com)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz