Maciej Piotr Synak


Od mniej więcej dwóch lat zauważam, że ktoś bez mojej wiedzy usuwa z bloga zdjęcia, całe posty lub ingeruje w tekst, może to prowadzić do wypaczenia sensu tego co napisałem lub uniemożliwiać zrozumienie treści, uwagę zamieszczam w styczniu 2024 roku.

czwartek, 28 marca 2013

Manipulacje „legionu ekspedycyjnego”.





Próba odzyskania notki
 

09.03.2013 15:03

W odpowiedzi na wpis jax.
Oj, długo to trwało u pana, cały miesiąc, a nawet dłużej....
ja swoim pierwszym wpisem wyraziłem zdanie na temat legionu - chodzi oczywiście o
wpis:



Wpis ten został natychmiast "zasypany" przez niejaką elig, co tylko mnie utwierdziło w moich podejrzeniach.
To po prostu częsty chwyt jaki stosują na niewygodne wpisy - albo wklejąją zdjęcia, albo dublują swoje wpisy, dają wpisy bez sensu itd itd...
Oczywiście mój wpis o I. Jones odczytali prawidłowo, dlatego został zasypany....

Mimo to obserwowałem sobie portal, ponieważ miałem przekonanie, ze WIĘKSZOŚĆ  osób tam jest w grupie zorganizowanej.

A chciałem wiedzieć kto jest kim. Jak ktoś chce się czegoś dowiedzieć, to musi
obserwować....


Tzw. RENEGACI również są na niby.

Nawet za moją opinię na ten temat zostałem nazwany roninem....

Proszę przeanalizować moje wpisy na moim blogu i na NE.
Na legionie DUŻA część jest zgrupowana.
Duża część...



Najbardziej dziwi mnie obecność tzw. ziemiaństwa na tym blogu, ale jak widać wystarczy dobrze pokadzić, żeby to ziemiaństwo do siebie przekonać...

Patrząc na wpisy ziemiaństwa rozumiem, dlaczego Polska upadła - oni naprawdę lubują się taplać w podkreślaniu swojego wyrafinowanego smaku.

To nawet opisał jakiś wieszcz - Wyspiański, a może Żeromski?
Nie pamiętam, w każdym razie szlachta się bawi, a żyd wykupuje ich majątek....

Niestety są kompletnie ślepi


Metody, które opisałem w Werwolfie są stosowane od wieków - i do dzisiaj się w tym nie połapali.

No, chyba, że ziemiaństwa już nie ma, a za ziemiaństwo pisze jakiś ubek- przypominam swoje "odwieczne" pytanie:

Gdzie jest prawdziwa Circ?


Legion - no sama nazwa mówi za siebie...
Co do obrazków z zastosowaniem lustra - również odsyłam na swój blog.
http://maciejsynak.blogspot.com/p/pomorski-upr.html


Co do jax - skąd pan/i wiedział, że trzeba go odbić w lustrze?


http://maciejsynak.blogspot.com/2013/02/indiana-jones.html



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz