Maciej Piotr Synak


Od mniej więcej dwóch lat zauważam, że ktoś bez mojej wiedzy usuwa z bloga zdjęcia, całe posty lub ingeruje w tekst, może to prowadzić do wypaczenia sensu tego co napisałem lub uniemożliwiać zrozumienie treści, uwagę zamieszczam w styczniu 2024 roku.

piątek, 3 stycznia 2020

Notatka grudzień 2019


Podsumowanie rozróżnienie związane z wypchnięciem (opętaniem).

  • 1 osoba – podmiana ewidentna na moich oczach, wymieniają się w tym ciele co jakiś czas:
    - oryginał1 – pierwotny właściciel
    - lokator1 – dość głupia osoba – była kilka miesięcy, już jej nie ma, zastąpiła ją osoba:
    - lokator2 – osoba dość rozgarnięta, bardziej nawet niż oryginał1 i wyszczekana – po kilku miesiącach jednak poddaje się mojemu niewzruszeniu – jej entuzjazm zgasł bardzo szybko; okresowo wraca oryginał1, a potem kilka roszad..

  • 2 osoba – podmiana jakieś dwa lata temu – trzęsąca się broda podczas rozmowy – będzie osobny wpis

  • Ten Który Mnie Nęka Najbardziej – tu podmiana musiała nastąpić bardzo bardzo dawno – nie znałem tej osoby jako innej – ujawnia swoje związki ze służbami na początku 2012 roku, ostatnimi tygodniami zastępuje oryginał1 (roszady) w osobie1
    Na jego postać składa się co najmniej 3 – może 4 - lokatorów:
    - lokator zwyczajny
    - lokator tajniak – ten dba o zadania operacyjne – widać po zachowaniu jak na bieżąco analizuje zdarzenia, nęka mnie w sposób bardziej łagodny (w sensie – bardziej utajony) niż l. agresywny; generalnie jest spośród nich wszystkich najbardziej „tajniakowaty”, starannie kryje się ze swoimi emocjami
    - lokator agresywny – ten dosyć jawnie okazuje mi pogardę i agresywnie nęka (poprzednie notatki)
    - być może jeszcze jeden jakiś pośredni bardzo podobny do l. tajniaka
    - incydentalnie – raz zauważyłem głównego Łotra, zrozumienie jednak tego przyszło dopiero w Rzymie, kiedy rozpoznałem go na ulicy – będzie inny wpis

  • Co do Nękacza (to będzie prostsza nazwa) mam wrażenie, że mogło to być 3-4 lokatorów, stopniowali mi swą agresję, obecny lokator (powrócił l.zwyczajny?) jest momentami jowialny, czasami zachowuje się jak ktoś, kto się niczym nie przejmuje, taki prostak, co to na niczym się nie zna i chce mieć tylko spokój, żeby się nikt go nie czepiał. Bywa wesołkowaty, cieszy się z byle czego, z zaangażowaniem wioskowego głupka opowiada o jakiś pierdołach, jest zadowolony ze swojego losu i – powiedziałbym nawet - że jest ciepłą osobą.

I teraz roszady.


lokator tajniak zastąpił i rotuje oryginał1 i lokatorów w ciele osoby1 – symptomy:

- podczas rozmowy w towarzystwie pojawia się niespodziewana informacja – osoba1 zaczyna wolniej mówić stopniowo ściszając głos – co jest charakterystyczne dla l. tajniaka – wynika to z tego, że w momencie otrzymania informacji zaczyna się nad nią zastanawiać i analizować okoliczności
- gwarowość podczas rozmowy ze mną – osoba1 nigdy nie używa gwary, zaś sposób w jaki wypowiedziała pewne słowo (gwarowo) – jest charakterystyczne dla l. tajniaka
- dość dobrze zna zagrywki oryginała1 – a się znali wcześniej

Różnice pomiędzy l. zwyczajnym, a tajniakiem są bardzo wyraźne – odróżnia ich nawet mina – u pierwszego bardzo swobodna i bezmyślna, u drugiego skupiona albo wypełniona niezadowoleniem – tajniak bardzo poważnie traktuje „swoje obowiązki”, a ten pierwszy generalnie ma to w nosie...






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz