Maciej Piotr Synak


Od mniej więcej dwóch lat zauważam, że ktoś bez mojej wiedzy usuwa z bloga zdjęcia, całe posty lub ingeruje w tekst, może to prowadzić do wypaczenia sensu tego co napisałem lub uniemożliwiać zrozumienie treści, uwagę zamieszczam w styczniu 2024 roku.

środa, 24 sierpnia 2011

Lepper sypie



. "Chociażby, że ja o pewnych sprawach jednak wiedziałem, nie mówiłem nawet najbliższym współpracownikom..." "Bo ktoś mógłby uznać mnie, że już mu się coś tam w głowie miesza, wszędzie widzi wroga" Andrzej Lepper w ostatnim wywiadzie Małe sprostowanie ode mnie: może nie wszędzie, ale w istotnych elementach.... 


Patrz: zakładka WERWOLF http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/wideo-ostatni-wywiad-andrzeja-leppera-panie-pana-wykoncza-wideo-ujawnia-detektyw-rutkowski_201740.html .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz