Maciej Piotr Synak


Od mniej więcej dwóch lat zauważam, że ktoś bez mojej wiedzy usuwa z bloga zdjęcia, całe posty lub ingeruje w tekst, może to prowadzić do wypaczenia sensu tego co napisałem lub uniemożliwiać zrozumienie treści, uwagę zamieszczam w styczniu 2024 roku.

poniedziałek, 7 lutego 2022

Co znaczy "uważać na siebie"

 


najpierw służby specjalne na mnie napadają, 

każą np. lekarzowi wyrządzić mi jakąś krzywdę, a potem przy jakiejś okazji pouczają mnie, że powinienem bardziej na siebie uważać


co znaczy "bardziej na siebie uważać"?


to znaczy: liczyć się z tym, co oni robią


nieustannie zastanawiać się, czy oni czasem nie czają się za rogiem, 

albo czy ktoś nie wykonuje ich poleceń względem mnie


to znaczy reagować - obawiać się - kalkulować - mając na uwadze ich WPŁYW


i to jest słowo klucz


skoro ignorujesz ich działania, to znaczy - nie mają na ciebie wpływu

a to jest ich celem - mieć na ciebie wpływ


i te głupki za mną chodzą i mnie nawet pouczają, że

"chcemy mieć na ciebie wpływ!"

"reaguj!"

"musisz  bardziej na siebie uważać!"



to są głupki najczystszej wody







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz