Maciej Piotr Synak


Od mniej więcej dwóch lat zauważam, że ktoś bez mojej wiedzy usuwa z bloga zdjęcia, całe posty lub ingeruje w tekst, może to prowadzić do wypaczenia sensu tego co napisałem lub uniemożliwiać zrozumienie treści, uwagę zamieszczam w styczniu 2024 roku.

niedziela, 8 marca 2015

ADMIN!! Oddawaj mój tekst!!!

ADMINISTRATOR!!!

ZACHOWAJ ARTYKUŁPOLEĆ ZNAJOMYMEDYTUJ WPIS
Oddawaj mój tekst!!!


 
 
Nie...
Nie kasuj.
 
Na pewno notka miała tekst, bo pamiętam jak się przy niech nagimnastykowałem.
 
 
Sądzę, że to nie jest kwestia techniczna, tylko włamania i celowego usunięcia, dlatego admin, zostaw tekst na stronie...
 
To już kolejny tekst, który mi okrojono.
 
Poprzednio - tekst o Welesie i tekst w którym wskazywałem na polskie akcenty w filmie Matrix.
 
Niczego nie kasuj..
 
 
 
 
Jarek Ruszkiewicz SL napisał:
> Takie sprawy załatwiamy na pw. Tym bardziej, że
> tytuł wpisu i zajawka jest mocno myląca.
> Jesteś pewny, że ktoś Ci obciął kawałek
> notki? Kiedy to się stało?
> Spróbuję dotrzeć po grafiku dyżurów
> adminów.
> Ale Twoje "zgłoszenie" kasuję, ok? :)
 
 
 
 http://argo.neon24.pl/post/120009,administrator





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz