Maciej Piotr Synak


Od mniej więcej dwóch lat zauważam, że ktoś bez mojej wiedzy usuwa z bloga zdjęcia, całe posty lub ingeruje w tekst, może to prowadzić do wypaczenia sensu tego co napisałem lub uniemożliwiać zrozumienie treści, uwagę zamieszczam w styczniu 2024 roku.

wtorek, 5 listopada 2013

Zakajew i opieka WSI




Krótko o ruskiej agenturze raz jeszcze



 "Zakajew: Rosjanie chcieli mnie zlikwidować w Polsce"

"Mam wrażenie, że wówczas w Warszawie szykowano coś niedobrego i dopiero polskie władze ochroniły mnie przed niebezpieczeństwem ze strony rosyjskich służb specjalnych – powiedział "Codziennej" przebywający w Londynie Ahmed Zakajew."
 
 
"Podczas mojego pobytu w Polsce rosyjskie służby specjalne szykowały na mnie zamach - mówi „Gazecie Polskiej Codziennie” Ahmed Zakajew, szef czeczeńskiego rządu na uchodźstwie. A jego współpracownicy dodają: "W waszym kraju pod przykryciem uchodźców czeczeńskich działają agenci rosyjskiej Federalnej Służby Bezpieczeństwa".
 
Od kiedy to sojusznicza wsiowa agentura nie współpracuje ze swymi kamratami ze wschodu, hę?
 
 
ALE SKORO DONOSI O TYM AMERYKAŃKI ORGAN PRASOWY...
 
 
 
 
 
 
Apeluję do filantropów o darmowe sole trzeźwiące dla prawicowych lemingów!!


http://wiadomosci.onet.pl/kraj/zakajew-rosyjskie-sluzby-specjalne-szykowaly-na-mnie-zamach/65t1x
http://fakty.interia.pl/prasa/news-zakajew-rosjanie-chcieli-mnie-zlikwidowac-w-polsce,nId,1052193


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz