Maciej Piotr Synak


Od mniej więcej dwóch lat zauważam, że ktoś bez mojej wiedzy usuwa z bloga zdjęcia, całe posty lub ingeruje w tekst, może to prowadzić do wypaczenia sensu tego co napisałem lub uniemożliwiać zrozumienie treści, uwagę zamieszczam w styczniu 2024 roku.

środa, 19 sierpnia 2020

Oddawanie mundurów na Białorusi



Męczyło mnie to kilka dni, ale w końcu sobie przypomniałem.

Widziałem w tv migawki filmów, na których jakiś człowiek wyrzucał do śmietnika białoruski mundur - takich filmów było ze dwa trzy -  zachowanie tych ludzi należy porównać do tych z filmu z zamachu w Wielkiej Brytanii kilka lat temu.
Chodzi o morderstwo na ulicy zakwalifikowane jako akt terrorystyczny - na filmie był Murzyn z zakrwawionym nożem i rękoma, który gestykulował i mówił coś bardzo spokojnie do kamery.

Jeszcze niedawno powiedziałbym, że to takie samo aktorstwo, teraz powiem raczej, że ten sam SkyNet w obydwu głowach...

Takich filmów na których osoby wykazują podobne symptomy powinno być więcej.


A tu na przykład sceny aktorskie i ustawione zdjęcie.
https://www.tvp.info/49057711/z-bronia-w-reku-bronili-posesji-przed-manifestacja-blm-malzenstwo-uslyszalo-zarzuty-wideo?fbclid=IwAR0wqmeOsRV7ffuySJrWCZ6Nph5rCxXTidqzmZOfakrnLI4OidD9hih_UlE

Karabin plastykowy?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz