Niemiecka mniejszość rządząca Polską odbiera młodzieży tożsamość narodową.
Wystartowało głosowanie na nowe logo Polski
Można już głosować na logo, które ma stać się symbolem Polski za
granicą. Do wyboru są trzy znaki, symbolizujące sprężynę wpisaną w
kontury granicy Polski.
Zagłosuj - logodlapolski.pl
Według organizatorów projektu, sprężyna ma symbolizować charakter i
energię Polaków, "nasze niepokorne, ale jednocześnie konstruktywne
podejście do świata". - Im bardziej jako naród byliśmy ograniczani, tym
większą energię i twórcze napięcie generowaliśmy. Odradzaliśmy się
silniejsi i jeszcze dynamiczniej działaliśmy - wyjaśniają na swojej
stronie internetowej organizatorzy.
Linia graficzna znaku została zatwierdzona przez Radę Promocji Polski.
Radosław Sikorski (jeszcze jako szef MSZ) wskazał, że wybór znaku ma
odbyć się na drodze głosowania i przy społecznej akceptacji. - Nie
chcemy pozwolić, aby stało się jak z latawcem, który zawisł na stronie
MSW i już tam został - mówi Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
Wybory rozpoczęły się 14 października br. o godzinie 11:00 i potrwają do
28 października do 24:00. Głosować można na stronie internetowej logodlapolski.pl.
Organizatorami akcji są SKM SAR,
Krajowa Izba Gospodarcza, Konfederacja Lewiatan oraz Pracodawcy RP.
Organizacje wspólnie powołają Fundację "Marka dla Polski", która będzie
zajmowała się promowaniem nowego znaku. Logo zostanie przekazane bezpłatnie Skarbowi Państwa, dzięki temu instytucje publiczne będą mogły korzystać z niego nieodpłatnie.
Twórcą logo jest Brytyjczyk Wally Olins,
jeden z najlepszych na świecie specjalistów od brandingu. Jest to jego
ostatni projekt. Olins zmarł 14 kwietnia 2014 r. w wieku 83 lat.
Koszt projektu to 220 tys. euro (924 tys. zł według kursu z 14
października). Środki mają pochodzić od prywatnych przedsiębiorców,
którzy chcą zaangażować się w promowanie Polski na arenie
międzynarodowej.
Podobnie jak Michałkowicza.
"- Jaki znak Twój? - Orzeł Biały!"
Jak mówi Grzegorz Braun, Polska ma stać się
niemiecko-rosyjskim kondominium pod protektoratem żydomasonerii.
Poczynania w tym kierunku są zaawansowane.
Fundacja zamierza zajmować się działalnością popularyzatorska i edukacyjną w zakresie promocji marki Polska.
Celami Fundacji będą :
1. propagowanie jednolitej identyfikacji wizualnej Polski;
2. skupianie wokół idei fundacji podmiotów gospodarczych, organizacji pozarządowych, organizacji publicznych;
3. wsparcie polskich przedsiębiorców w działaniach wizerunkowych w Polsce i za granicą;
4. działalność na rzecz pozytywnego kształtowania wizerunku Polski w kraju i za granicą;
5. wzbudzanie zaufania do Polski jako partnera gospodarczego;
6. kreowanie pozytywnych postaw dotyczących Polski – w tym polskiej gospodarki i kultury
WYBIERZ
Wariant z największą liczbą głosów będzie miał szansę zostać logo naszego kraju
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zostało założone w 1997 r. Organizacja zrzesza firmy, które tworzą efektywną komunikację marketingową. Jednym z głównych zadań SKM SAR jest promocja oraz animacja środowiska reklamowego w Polsce oraz tworzenie warunków do wymiany doświadczeń i pomysłów pomiędzy podmiotami działającymi na rynku. Ponadto działalność SKM SAR koncentruje się na tworzeniu, wdrażaniu i popularyzowaniu standardów przetargowych, dobrych praktyk biznesowych, prowadzeniu szkoleń, seminariów i edukowaniu kadr, a także na badaniach rynkowych.
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR jest organizatorem wyznaczających standardy w komunikacji marketingowej konkursów i związanych z nimi konferencji oraz gal: Effie Awards, Innovation Award i Konkurs Twórców Reklamy KTR. www.skmsar.org.pl
Konfederacja Lewiatan to najbardziej wpływowa organizacja biznesowa, reprezentująca interesy pracodawców w Polsce i Unii Europejskiej. Zabiega o konkurencyjne warunki prowadzenia biznesu. Dba o trwały wzrost gospodarczy, lepsze prawo, zdrową konkurencję, wzrost zatrudnienia i wzmocnienie kapitału społecznego. Skupia w związkach branżowych i regionalnych ponad 3900 firm zatrudniających w sumie 750 tys. osób. Jako jedyna polska organizacja ma swoje biuro w Brukseli. Jest członkiem Komisji Trójstronnej ds. Społeczno-Gospodarczych oraz BUSINESSEUROPE – największej organizacji biznesu w Europie. Zapraszamy na www.konfederacjalewiatan.pl
Krajowa Izba Gospodarcza powstała w 1990 roku i jest największą niezależną organizacją biznesu w Polsce, łączy ponad 150 organizacji biznesowych. Wspiera polskich przedsiębiorców na arenie międzynarodowej, działa na rzecz poprawy wizerunku Polski na świecie, jak również na rzecz poprawy konkurencyjności i innowacyjności polskich przedsiębiorstw. www.kig.pl
Pracodawcy Rzeczypospolitej Polskiej (wcześniej Konfederacja Pracodawców Polskich) są najstarszą organizacją pracodawców w Polsce działającą od 1989 roku i reprezentującą 10 000 firm. Przedsiębiorstwa zrzeszone w Pracodawcach RP zatrudniają około 5 mln pracowników. Zdecydowana większość z nich – 85 proc. – to firmy prywatne. www.pracodawcyrp.pl
Fundacja "Marka dla Polski"
Fundacja „Marka dla Polski”, powołana zostanie przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Konfederację Lewiatan, Krajową Izbę Gospodarczą i PracodawcówRzeczypospolitej Polskiej. Fundacja „Marka dla Polski”, będąca obecnie w trakcie rejestracji, po otrzymaniu od SKM SAR prawa do znaku przekaże je następnie na rzecz Skarbu Państwa. Fundacja zamierza zajmować się działalnością popularyzatorska i edukacyjną w zakresie promocji marki Polska.
Najważniejszym celem i intencją Fundacji „Marka dla Polski”, jest działanie w kierunku powszechnego używania jednolitego Logotypu w komunikacji Polski i polskich produktów za granicą. Przyjęcie spójnej polityki i strategii marketingowej w wymiarze globalnym, co wzmocni konkurencyjność naszej gospodarki i zapewni jej należyty, pozytywny wizerunek.
Partnerzy strategiczni
"Gazeta Wyborcza" to największy i najczęściej cytowany polski dziennik. Rówieśnik polskiej demokracji, istnieje od 1989 r. Punkt odniesienia dla polityków, społeczeństwa obywatelskiego i rynku medialnego. Ceniony za aktualne newsy, ale też za inspiracje, zaangażowane dyskusje i etyczne dziennikarstwo. Uważany za najbardziej demokratyczne i proeuropejskie medium w Polsce. Ma też zaciętych wrogów.
TVN S.A. jest wiodącym nadawcą telewizyjnym w Polsce. W ofercie TVN znajduje się jedenaście kanałów telewizyjnych: TVN, TVN 7, TTV, TVN24, TVN Meteo, TVN Style, TVN Turbo, iTVN, TVN24 Biznes i Świat, Telezakupy Mango i NTL Radomsko. TVN posiada również bogatą ofertę produktów online, w tym m.in. Player.pl oraz Veedo.pl. Do TVN należy też agencja Agencja TVN oraz TVN Media – największe biuro sprzedaży reklam w Polsce.
Radio ZET to ogólnopolska stacja radiowa należąca do Grupy Eurozet. Została założona przez Andrzeja Woyciechowskiego w 1990 roku jako pierwsza rozgłośnia komercyjna w Warszawie. Codziennie dostarcza milionom słuchaczy rzetelnych informacji, starannie dobraną muzykę (format AC) oraz rozrywkę na wysokim poziomie. Swój program adresuje do dorosłych Polaków w wieku 28-49 lat. Od początku istnienia stacja stawia na profesjonalizm i osobowości. Dziś na antenie można usłyszeć m.in. Monikę Olejnik, Marzenę Chełminiak, Marka Starybrata, Rafała Bryndala, Agnieszkę Kołodziejską, czy Beatę Pawlikowską. Od 2005 roku z inicjatywy rozgłośni wręczana jest Nagroda Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego za najlepszy materiał dziennikarski łamiący stereotypy, wykraczający poza schematy i zaglądający za kulisy otaczającej nas rzeczywistości.
Grupa Wirtualna Polska – partner pierwszego wyboru Polaków, dostarczający angażujące informacje, rozrywkę, usługi i inspirujący w codziennych decyzjach. Niekwestionowany lider kategorii mobile oraz poczta e-mail. Skuteczny reklamodawca. W portfolio Grupy WP znajduje się kilkadziesiąt silnych marek i serwisów internetowych, portale WP i o2, telewizja WP.TV, SportoweFakty.pl, BizTok.pl, Kafeteria.pl.
Partnerzy wspierający
Partnerzy komunikacyjni
Copyrights © 2014 Polska. Spring into new.
Strona przygotowana przez
http://logodlapolski.pl/
http://static.logodlapolski.pl/media/files/LOGO_DLA_POLSKI_NA_LP.pdf
zdjęcie:
http://x3.cdn03.imgwykop.pl/c3201142/comment_mIJNJ7ENZPicrK1eiXtyFfbbYL3fOb9I,w400.jpg
http://x3.cdn03.imgwykop.pl/c3201142/comment_HNdVPXnk8pnNv465dy1umdP7wWa65uel,w400.jpg
Powołana została prywatna fundacja pod nazwą „Marka dla Polski”, która będzie się zajmować logo polskiego kondominium i jego promowaniem, a konkretnie, według ich własnych słów:
Czym zajmować się będzie Fundacja „Marka dla Polski”?Fundacja zamierza zajmować się działalnością popularyzatorska i edukacyjną w zakresie promocji marki Polska.
Celami Fundacji będą :
1. propagowanie jednolitej identyfikacji wizualnej Polski;
2. skupianie wokół idei fundacji podmiotów gospodarczych, organizacji pozarządowych, organizacji publicznych;
3. wsparcie polskich przedsiębiorców w działaniach wizerunkowych w Polsce i za granicą;
4. działalność na rzecz pozytywnego kształtowania wizerunku Polski w kraju i za granicą;
5. wzbudzanie zaufania do Polski jako partnera gospodarczego;
6. kreowanie pozytywnych postaw dotyczących Polski – w tym polskiej gospodarki i kultury
www.logodlapolski.pl/faq
Wielu z nas doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że nasz kraj jest śmiertelnie zagrożony. W tej chwili jednak, zagrożenie to jawi się w całej swojej podstępnej podłości i bezczelności.
Polska, z mozołem odbudowywana po II wojnie światowej, w ciągu ostatniego ćwierćwiecza została jawnie i oficjalnie ograbiona, zgodnie z na tę okoliczność dostosowanym „prawem”, pod pozorem przywrócenia kapitalizmu i wolnego rynku.
Polska w PRL-u Bis została okradziona z zakładów przemysłowych wykupionych za grosze, zakładów, które straszą dziś swoim zniszczeniem, albo prosperują w rękach obcych, u których Polacy pracują za marne wynagrodzenie.
Rodzinne gospodarstwa rolne, ostoja polskiego rolnictwa, zostały doprowadzone do bankructwa. Polska ziemia jest wykupowana przez obcych, często za grosze, często nielegalnie, bez reakcji polskiego rządu i bez protestu opozycji.
Polscy przedsiębiorcy, klasa średnia, bankrutują pod brzemieniem podatków i opłat sprawiających, że nie stać ich na zatrudnianie pracowników i na rozwój, podczas gdy obce koncerny są z podatków zwolnione, płacąc zatudnionym u nich, nieubezpieczonym Polakom niewolnicze stawki.
Miliony Polaków opuściło Polskę w poszukiwaniu nie dobrobytu, ale możliwości przetrwania w obliczu bezrobocia.
Dzieci i wnuki morderców polskich elit pretendują do ich miana i rządzą Polską od czasów II wojny światowej. Jesteśmy świadkami politycznego teatru groteski z rządem wiernym żydomasońskiej ideologii i pseudo-opozycją podtrzymującą istniejący system i iluzję demokracji.
Polska, zwabiona obietnicą wolności i dobrobytu została wepchnięta do socjalistycznego obozu europejskiego, którego samozwańczy przywódcy Polskę okradają, a Polakom narzucają totalitaryzm. „Polska” polityka zagraniczna jest prowadzona z wielką szkodą dla Polski i polskiego Narodu przez naszych najzatwardzialszych wrogów.
Polskie szkolnictwo po każdej „reformie” zbliżało się do poziomu oferowanego w państwowych szkołach na Zachodzie, których absolwenci nie umieją poprawnie pisać i nie mają podstawowych wiadomości o świecie, a są indoktrynowani „oświeceniowymi” komunistycznymi ideologiami, obcymi polskiej kulturze i tradycji.
Historia Polski i Polaków, jak również historia Polaków- Słowian została sfałszowana; proceder, który odbywa się na naszych oczach, do dnia dzisiejszego. Media polskojęzyczne skupione w obcych rękach rozpowszechniają historyczne kłamstwa.
Polacy nie mają praw we własnym kraju i nie mają niezawisłych sądów, które by tych praw broniły. Mnożą się za to służby i straże, na każdym kroku nadzorujące Polaków jak niebezpiecznych przestępców. Dzieci są odbierane rodzicom, wiara przodków wyśmiewana i opluwana, bohaterstwo naszych przodków wyszydzane, a nasz patriotyzm określany mianem faszyzmu. Język polski jest zaśmiecany makaronizmami i wulgaryzmami do takiego stopnia, że staje się niezrozumiały dla rodowitych Polaków.
Obcy mają w Polsce większe prawa niż Polacy: reaktywowane są loże masońskie, gminy żydowskie, budowane meczety i kościoły innych wyznań. Polska ziemia i polskie majątki są im rozdawane za bezcen. Obchodzone są żydowskie święta religijne, podczas gdy wiara katolicka jest traktowana jak zabobon.
Polska na wszystkich frontach została zaatakowana przez obcych, wysługujących się „Polakami”, którzy Polakami nie są, takich jak na filmikach poniżej, agitujących za logo polskiego kondominium. Zostaliśmy okradzeni z ziemi, z własności wspólnej i prywatnej, z historii, wolności, samostanowienia i samowystarczalności.
Teraz sięgnęli po naszą Biało-Czerwoną i po Białego Orła, po polską Flagę i po poskie Godło, za które cierpieli, walczyli i umierali nasi przodkowie. Polska ma przestać być Polską, a ma stać się regionem utożsamianym z produkcją uprawianą przez zamieszkujące tam osoby prowadzące przedsiębiorstwa, oraz przez masę pracowniczą ich tanich wyrobników.
Każdy kraj, każde państwo jest utożsamiane z jego flagą, rzadziej z godłem. Brakuje mi słów na wyrażenie oburzenia z powodu bezczelności, podłości, perfidii, zła i głupoty ludzi, którzy chcą polską Flagę i polskie Godło wyrzucić ze świadomości międzynarodowej, którzy spiskują, aby naszą ukochaną Biało-Czerwoną i naszego dumnego, pięknego i nieposkromionego Białego Orła wyrzucić ze świadomości Polaków. Ludzi, którzy na dodatek mają czelność zachwalać swoją krecią robotę jako projekt korzystny dla Polski!
Polacy - Polska, wyhodowała na swom łonie obrzydliwego jadowitego węża, który teraz podnosi swój obmierzły łeb, aby skonsumować żywiciela. Nie dajmy się oszukać!
Nasza Flaga i nasze Godło są własnością każdej Polki i każdego Polaka, są częścią każdego z nas, jak wstążki DNA łączące nas ze wszystkimi Polakami rozrzuconymi po całym świecie, ze wszystkimi Polakami żyjącymi w dobie obecnej i ze wszystkimi, którzy kiedykolwiek istnieli i kochali Polskę, którzy dla Niej żyli, dla Niej pracowali, uprawiali Jej ziemie i którzy za Jej wolność umierali. To właśnie polski Orzeł Biały i polskie biało-czerwone barwy reprezentują Polskę na świecie. Nie żadne kretyńskie logo, czy marka, wymyślone przez naszych wrogów!
Protestuję przeciwko próbom utożsamiania Polski z jakimkolwiek logo czy marką zamiast Biało-Czerwonej polskiej Flagi i polskiego Godła!
Tym razem nie dajmy się okraść! Nie dajmy Ich sobie odebrać! Bo następny pójdzie pod topór nasz język, nasza piękna i prastara polska mowa, a wtedy już nawet ani Mazurka Dąbrowskiego, ani „Boże, coś Polskę” nie będzie komu zaśpiewać!
Poniżej jest część kopii strony promującej logo polskiego kondominium, które na arenie międzynarodowej ma zastąpić polską Flagę i polskie Godło. Są tam też rzekomi Polacy – przedsiębiorcy agitujący na temat polskiego logo. Warto zobaczyć, kim są ci „Polacy” i jakie to „polskie” zakłady i instytucje agitują za likwidacją Polski, kim są ci wszyscy fundatorzy, mecenasi, opiekunowie i partnerzy z tak wielką troską pochylający się nad dobrem ich polskiegio kondominium.
Podobno "Polska jest gotowa na logo".
A Ty, Polaku? Czy jesteś gotowy na zamieszkiwanie regionu polskiego kondominium pod znakiem sprężyny?
POLSKA.SPRING INTO NEW.
WYBIERZ
LOGO
DLA POLSKI
Liczba głosów 00057578
Zagłosuj na jedną z trzech propozycji.Wariant z największą liczbą głosów będzie miał szansę zostać logo naszego kraju
DLACZEGO SPRĘŻYNA?
Symbolika sprężyny w pełni wyraża charakter i energię Polaków.
Nasze niepokorne, ale jednocześnie konstruktywne podejście do świata. Im
bardziej, jako naród, byliśmy ograniczani, tym większą energię,
i twórcze napięcie generowaliśmy. Odradzaliśmy się silniejsi i jeszcze
dynamiczniej działaliśmy. Okres 25 lat wolności udowodnił, że uwolniona
energia pobudza nas do konstruktywnego i innowacyjnego działania. Polacy
zawsze próbowali osiągać to, co wydawałoby się niemożliwe, nie
akceptując zastanego status quo. Polska zasila, nową energią, świeżymi
pomysłami, przeżyciami i zaangażowaniem.
Creative Tension – idea, z której zrodziło się logo dla Polski
Przeszło 10 lat temu Wally Olins, jeden z najwybitniejszych światowych specjalistów w zakresie opracowywania marek państw i miast, zbudował koncepcję idei Marki Polski, wyrażaną określeniem Creative Tension. Prezentuje ona „Twórczą przekorę / Twórcze napięcie” Polaków zdolnych do kreatywnych zrywów, wytrwałej pracy i wielkich osiągnięć. Założenie to stanowiło punkt wyjścia do opracowania kompleksowej strategii komunikacji marki Polska, a także linii graficznej logotypu dla Polski.
Twórca Logo
Twórcą logo Polski jest Wally Olins – światowej sławy brytyjski specjalista od brandingu, właściciel agencji reklamowej Saffron Brand Consultants i autor wielu książek, m.in. „O marce”, „Podręcznik brandingu”. Doradzał światowym organizacjom i krajom w zakresie ich tożsamości, komunikacji i budowania marki. Zajmował się m.in. promocją Hiszpanii, Portugalii, Nowego Jorku i Londynu. Wykładał gościnnie w Saïd Business School na Uniwersytecie Oksfordzkim, Lancaster University i Copenhagen Business School. Zmarł w wieku 83 lat, 14 kwietnia 2014r. Przygotowany projekt logotypu Polski, był ostatnim dziełem Olinsa.
Creative Tension – idea, z której zrodziło się logo dla Polski
Przeszło 10 lat temu Wally Olins, jeden z najwybitniejszych światowych specjalistów w zakresie opracowywania marek państw i miast, zbudował koncepcję idei Marki Polski, wyrażaną określeniem Creative Tension. Prezentuje ona „Twórczą przekorę / Twórcze napięcie” Polaków zdolnych do kreatywnych zrywów, wytrwałej pracy i wielkich osiągnięć. Założenie to stanowiło punkt wyjścia do opracowania kompleksowej strategii komunikacji marki Polska, a także linii graficznej logotypu dla Polski.
Twórca Logo
Twórcą logo Polski jest Wally Olins – światowej sławy brytyjski specjalista od brandingu, właściciel agencji reklamowej Saffron Brand Consultants i autor wielu książek, m.in. „O marce”, „Podręcznik brandingu”. Doradzał światowym organizacjom i krajom w zakresie ich tożsamości, komunikacji i budowania marki. Zajmował się m.in. promocją Hiszpanii, Portugalii, Nowego Jorku i Londynu. Wykładał gościnnie w Saïd Business School na Uniwersytecie Oksfordzkim, Lancaster University i Copenhagen Business School. Zmarł w wieku 83 lat, 14 kwietnia 2014r. Przygotowany projekt logotypu Polski, był ostatnim dziełem Olinsa.
Historyczna szansa
Historia powstania sprężyny
Już od połowy lat dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku prowadzone były pierwsze próby opracowania oficjalnego logotypu naszego kraju. Od tamtego czasu wszystkie rządy zgadzały się z taką potrzebą, jednak nigdy w pełni nie została ona zrealizowana i nadal pozostajemy jednym z nielicznych państw na mapie Europy bez swojego logo.
25 października 2013 roku Rada Promocji Polski działająca pod przewodnictwem Ministra Spraw Zagranicznych, zatwierdziła dokument „Zasady promocji marki POLSKA”, w którym precyzyjnie określone zostały pożądane kierunki działań mających na celu budowanie pozytywnego i spójnego wizerunku naszego kraju w szerokim kontekście: gospodarczym, turystycznym czy też kulturalnym. Następnie podczas posiedzenia 5-go czerwca 2014 r. , Członkowie Rady Promocji Polski przyjęli zaproponowaną linię znaku do dalszych prac, mających na celu uspójnienie komunikacji marki Polska za granicą poprzez wypracowanie wspólnego logotypu Marki Parasolowej. Ostateczny wybór pozostawiono nam, obywatelom Rzeczypospolitej Polskiej. Dzięki temu mamy okazję zdecydować jak będzie mógł wyglądać logotyp naszego kraju.
FAQ
Dlaczego w 2014 roku zdecydowano się na opracowanie Logo dla Polski?
Kto był inicjatorem pomysłu Logo Polski i jaki jest cel wprowadzenia jednego logo?
Kto może korzystać z wybranego logotypu?
Odpowiedzi na powyższe i wiele innych pytań znajduja się na www.logodlapolski.pl/faq
Już od połowy lat dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku prowadzone były pierwsze próby opracowania oficjalnego logotypu naszego kraju. Od tamtego czasu wszystkie rządy zgadzały się z taką potrzebą, jednak nigdy w pełni nie została ona zrealizowana i nadal pozostajemy jednym z nielicznych państw na mapie Europy bez swojego logo.
25 października 2013 roku Rada Promocji Polski działająca pod przewodnictwem Ministra Spraw Zagranicznych, zatwierdziła dokument „Zasady promocji marki POLSKA”, w którym precyzyjnie określone zostały pożądane kierunki działań mających na celu budowanie pozytywnego i spójnego wizerunku naszego kraju w szerokim kontekście: gospodarczym, turystycznym czy też kulturalnym. Następnie podczas posiedzenia 5-go czerwca 2014 r. , Członkowie Rady Promocji Polski przyjęli zaproponowaną linię znaku do dalszych prac, mających na celu uspójnienie komunikacji marki Polska za granicą poprzez wypracowanie wspólnego logotypu Marki Parasolowej. Ostateczny wybór pozostawiono nam, obywatelom Rzeczypospolitej Polskiej. Dzięki temu mamy okazję zdecydować jak będzie mógł wyglądać logotyp naszego kraju.
FAQ
Dlaczego w 2014 roku zdecydowano się na opracowanie Logo dla Polski?
Kto był inicjatorem pomysłu Logo Polski i jaki jest cel wprowadzenia jednego logo?
Kto może korzystać z wybranego logotypu?
Odpowiedzi na powyższe i wiele innych pytań znajduja się na www.logodlapolski.pl/faq
IDEA
Ambasadorzy Kampanii
O GŁOSOWANIU
Zapraszamy wszystkich Polaków, mieszkających w kraju a także za
granicą, do wzięcia udziału w wyborach Logo dla Polski! Sami
zadecydujmy, która sprężyna najbardziej do nas pasuje i oddaje nasz
narodowy charakter!
Wybory rozpoczynają się o godzinie 11:00 14 października i potrwają do 28 października do godziny 24:00. Wyniki zostaną ogłoszone 3.11.2014 r., tak aby wszystkie głosy przesłane pocztą mogły by być wzięte pod uwagę.
Cel wyborów
Polacy nigdy nie akceptowali zastanej i narzuconej im rzeczywistości. Dlatego w zgodzie z naszymi narodowymi cechami (twórczym napięciem), pierwszy raz w historii, to społeczeństwo wybierze oficjalny logotyp dla kraju, który po przekazaniu Skarbowi Państwa będzie miał szansę stać się znakiem oficjalnym. Chcemy by obywatele dostrzegli w sobie te cechy, które stanowią o naszej wyjątkowości i zapewniają Polsce stabilny stały rozwój. Uwierzmy w swoje możliwości!
Wybory rozpoczynają się o godzinie 11:00 14 października i potrwają do 28 października do godziny 24:00. Wyniki zostaną ogłoszone 3.11.2014 r., tak aby wszystkie głosy przesłane pocztą mogły by być wzięte pod uwagę.
Cel wyborów
Polacy nigdy nie akceptowali zastanej i narzuconej im rzeczywistości. Dlatego w zgodzie z naszymi narodowymi cechami (twórczym napięciem), pierwszy raz w historii, to społeczeństwo wybierze oficjalny logotyp dla kraju, który po przekazaniu Skarbowi Państwa będzie miał szansę stać się znakiem oficjalnym. Chcemy by obywatele dostrzegli w sobie te cechy, które stanowią o naszej wyjątkowości i zapewniają Polsce stabilny stały rozwój. Uwierzmy w swoje możliwości!
Chcemy, aby Polacy zaczęli identyfikować się z tym znakiemi z
ideą w nim zawartą. Powodzenie Polski w przyszłości jest w dużej mierze
uwarunkowane rozwojem gospodarczym. Rozwój ten zakłada realizację
wyznaczonych celów politycznych i biznesowych, zarówno wśród instytucji
publicznych, prywatnych przedsiębiorstw jak i samych obywateli. Może się
on stać jeszcze bardziej dynamiczny dzięki posiadaniu przez Polskę
silnej marki zbudowanej w oparciu o jednolitą identyfikację wizualną.
Potrzebny nam jest silny, integrujący działania promocyjne znak (który nie zastąpi GODŁA czy FLAGI będących oficjalnymi symbolami naszego państwa). Stanowić będzie wizytówkę polskich produktów, usług i naszej zdolności do zmian,kreatywnych poszukiwań i innowacyjnych rozwiązań. Posiadanie silnej, definiującej Polskę marki - to mocny fundament na drodze budowania nowoczesnego i silnego wizerunku Polski i Polaków w XXI wieku.
Regulamin
Potrzebny nam jest silny, integrujący działania promocyjne znak (który nie zastąpi GODŁA czy FLAGI będących oficjalnymi symbolami naszego państwa). Stanowić będzie wizytówkę polskich produktów, usług i naszej zdolności do zmian,kreatywnych poszukiwań i innowacyjnych rozwiązań. Posiadanie silnej, definiującej Polskę marki - to mocny fundament na drodze budowania nowoczesnego i silnego wizerunku Polski i Polaków w XXI wieku.
Regulamin
Dlaczego jednolita identyfikacja wizualna jest ważna dla promowania Polski zagranicą?
„Widzimy dużą potrzebę wzmocnienia wizerunku Polski i polskich przedsiębiorstw zagranicą. Opracowanie jednego znaku zwiększy dynamikę rozwoju gospodarczego naszego kraju oraz siłę eksportowanych marek. Już od połowy lat dziewięćdziesiątych próbowano opracować i wdrożyć oficjalne logo Polski, jednak nigdy nie udało się dokończyć tego procesu. Teraz mamy realną szansa na stworzenie jednolitej identyfikacji dla naszego kraju”.
Henryka Bochniarz, prezydent Konfederacji Lewiatan
> Zobacz prezentację <
„Widzimy dużą potrzebę wzmocnienia wizerunku Polski i polskich przedsiębiorstw zagranicą. Opracowanie jednego znaku zwiększy dynamikę rozwoju gospodarczego naszego kraju oraz siłę eksportowanych marek. Już od połowy lat dziewięćdziesiątych próbowano opracować i wdrożyć oficjalne logo Polski, jednak nigdy nie udało się dokończyć tego procesu. Teraz mamy realną szansa na stworzenie jednolitej identyfikacji dla naszego kraju”.
Henryka Bochniarz, prezydent Konfederacji Lewiatan
> Zobacz prezentację <
ORGANIZATORZY
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zostało założone w 1997 r. Organizacja zrzesza firmy, które tworzą efektywną komunikację marketingową. Jednym z głównych zadań SKM SAR jest promocja oraz animacja środowiska reklamowego w Polsce oraz tworzenie warunków do wymiany doświadczeń i pomysłów pomiędzy podmiotami działającymi na rynku. Ponadto działalność SKM SAR koncentruje się na tworzeniu, wdrażaniu i popularyzowaniu standardów przetargowych, dobrych praktyk biznesowych, prowadzeniu szkoleń, seminariów i edukowaniu kadr, a także na badaniach rynkowych.
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR jest organizatorem wyznaczających standardy w komunikacji marketingowej konkursów i związanych z nimi konferencji oraz gal: Effie Awards, Innovation Award i Konkurs Twórców Reklamy KTR. www.skmsar.org.pl
Konfederacja Lewiatan to najbardziej wpływowa organizacja biznesowa, reprezentująca interesy pracodawców w Polsce i Unii Europejskiej. Zabiega o konkurencyjne warunki prowadzenia biznesu. Dba o trwały wzrost gospodarczy, lepsze prawo, zdrową konkurencję, wzrost zatrudnienia i wzmocnienie kapitału społecznego. Skupia w związkach branżowych i regionalnych ponad 3900 firm zatrudniających w sumie 750 tys. osób. Jako jedyna polska organizacja ma swoje biuro w Brukseli. Jest członkiem Komisji Trójstronnej ds. Społeczno-Gospodarczych oraz BUSINESSEUROPE – największej organizacji biznesu w Europie. Zapraszamy na www.konfederacjalewiatan.pl
Krajowa Izba Gospodarcza powstała w 1990 roku i jest największą niezależną organizacją biznesu w Polsce, łączy ponad 150 organizacji biznesowych. Wspiera polskich przedsiębiorców na arenie międzynarodowej, działa na rzecz poprawy wizerunku Polski na świecie, jak również na rzecz poprawy konkurencyjności i innowacyjności polskich przedsiębiorstw. www.kig.pl
Pracodawcy Rzeczypospolitej Polskiej (wcześniej Konfederacja Pracodawców Polskich) są najstarszą organizacją pracodawców w Polsce działającą od 1989 roku i reprezentującą 10 000 firm. Przedsiębiorstwa zrzeszone w Pracodawcach RP zatrudniają około 5 mln pracowników. Zdecydowana większość z nich – 85 proc. – to firmy prywatne. www.pracodawcyrp.pl
Fundacja "Marka dla Polski"
Fundacja „Marka dla Polski”, powołana zostanie przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Konfederację Lewiatan, Krajową Izbę Gospodarczą i PracodawcówRzeczypospolitej Polskiej. Fundacja „Marka dla Polski”, będąca obecnie w trakcie rejestracji, po otrzymaniu od SKM SAR prawa do znaku przekaże je następnie na rzecz Skarbu Państwa. Fundacja zamierza zajmować się działalnością popularyzatorska i edukacyjną w zakresie promocji marki Polska.
Najważniejszym celem i intencją Fundacji „Marka dla Polski”, jest działanie w kierunku powszechnego używania jednolitego Logotypu w komunikacji Polski i polskich produktów za granicą. Przyjęcie spójnej polityki i strategii marketingowej w wymiarze globalnym, co wzmocni konkurencyjność naszej gospodarki i zapewni jej należyty, pozytywny wizerunek.
Fundatorzy
Powiernicy znaku
Od 95 lat marka PKO Banku Polskiego pozostaje dla Polaków symbolem wiarygodności, siły, stabilności i bezpieczeństwa. Bank ceniony jest za nowoczesność oferty oraz odwagę inicjowania ambitnych przedsięwzięć zmieniających sektor finansowy, które wpływają na całą krajową gospodarkę. PKO Bank Polski to lider polskiego sektora bankowego i jedna z największych instytucji finansowych w regionie. Jego siła oparta jest na trzech filarach: segmencie detalicznym, korporacyjnym i inwestycyjnym. W ostatnich latach w Grupie PKO Banku Polskiego dokonała się jakościowa zmiana w zakresie atrakcyjności i konkurencyjności oferty oraz doskonalenia obsługi w odpowiedzi na rosnące oczekiwania klientów. Była ona wsparta projektem kompleksowej rewitalizacji marki Banku i nową komunikacją marketingową.
Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO, od 58 lat działa nieprzerwanie na rynku gier liczbowych i loterii pieniężnych. Dysponuje siecią ponad 13,5 tysiąca punktów sprzedaży pracujących w systemie online. Jest firmą odpowiedzialną społecznie, która stale się rozwija by wyprzedzać potrzeby rynku i klientów, dbając jednocześnie o pełne bezpieczeństwo oferowanych produktów. Dzięki Totalizatorowi Sportowemu rzesze Polaków mogły i nadal mogą cieszyć się z wygranych, setki, jeśli nie tysiące, mogły zrealizować nawet najśmielsze marzenia, a miliony korzystały z obiektów sportowych, które powstały dzięki funduszom przekazywanym przez spółkę.
Mecenasi znaku
Grupa Adamed to polska firma farmaceutyczno–biotechnologiczna, która jest producentem ponad 250 produktów, oferowanych zarówno polskim jak i zagranicznym pacjentom z ponad 40 krajów świata. Posiada swoje przedstawicielstwa: w Rosji, Hiszpanii, Kazachstanie i na Ukrainie. Obecnie zatrudnia ok. 1600 osób. Od ponad 10 lat firma prowadzi własną innowacyjną działalność badawczo-rozwojową, w ciągu ostatnich 5 lat przeznaczając na ten cel ponad 200 mln zł. Tworzy konsorcja naukowo-badawcze z wiodącymi uniwersytetami oraz instytutami naukowymi, w kraju i za granicą. Własność intelektualna firmy chroniona jest kilkudziesięcioma patentami.
Grupa Dentsu Aegis Network jest pierwszą prawdziwie globalną siecią komunikacji marketingowej odpowiadającą swoją ofertą na potrzeby ery cyfrowej. W jej skład wchodzi sześć globalnych marek: Carat, iProspect, Isobar, Posterscope, Vizeum oraz Dentsu, a także działające na wielu rynkach rozwijające się marki: Amplifi, Amnet Data2Decisions, Mcgarrybowen, Mitchell Communications Group, psLive i 360i. Dentsu Aegis Network dąży do tego, aby być siecią wybieraną na całym świecie przez klientów poszukujących najwyższej klasy ekspertyzy, wiedzy i największych możliwości w zakresie usług związanych z marką, mediami i komunikacją cyfrową. Dentsu Aegis Network z siedzibą w Londynie działa w 110 krajach na całym świecie zatrudniając ponad 22 000 specjalistów.
Opiekunowie znaku
Przyjaciele znaku
Zostań fundatorem
Inicjatywa Logo dla Polski ma charakter otwarty. Do projektu cały czas dołączają nowe przedsiębiorstwa, które chcą stać się częścią tego historycznego wydarzenia. Jeśli chcesz dołączyć do grupy FUNDATORÓW znaku wystarczy, że skontaktujesz się z Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR, gdzie otrzymasz więcej informacji na temat tej inicjatywy. Skontaktuj się
Od 95 lat marka PKO Banku Polskiego pozostaje dla Polaków symbolem wiarygodności, siły, stabilności i bezpieczeństwa. Bank ceniony jest za nowoczesność oferty oraz odwagę inicjowania ambitnych przedsięwzięć zmieniających sektor finansowy, które wpływają na całą krajową gospodarkę. PKO Bank Polski to lider polskiego sektora bankowego i jedna z największych instytucji finansowych w regionie. Jego siła oparta jest na trzech filarach: segmencie detalicznym, korporacyjnym i inwestycyjnym. W ostatnich latach w Grupie PKO Banku Polskiego dokonała się jakościowa zmiana w zakresie atrakcyjności i konkurencyjności oferty oraz doskonalenia obsługi w odpowiedzi na rosnące oczekiwania klientów. Była ona wsparta projektem kompleksowej rewitalizacji marki Banku i nową komunikacją marketingową.
Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO, od 58 lat działa nieprzerwanie na rynku gier liczbowych i loterii pieniężnych. Dysponuje siecią ponad 13,5 tysiąca punktów sprzedaży pracujących w systemie online. Jest firmą odpowiedzialną społecznie, która stale się rozwija by wyprzedzać potrzeby rynku i klientów, dbając jednocześnie o pełne bezpieczeństwo oferowanych produktów. Dzięki Totalizatorowi Sportowemu rzesze Polaków mogły i nadal mogą cieszyć się z wygranych, setki, jeśli nie tysiące, mogły zrealizować nawet najśmielsze marzenia, a miliony korzystały z obiektów sportowych, które powstały dzięki funduszom przekazywanym przez spółkę.
Grupa Adamed to polska firma farmaceutyczno–biotechnologiczna, która jest producentem ponad 250 produktów, oferowanych zarówno polskim jak i zagranicznym pacjentom z ponad 40 krajów świata. Posiada swoje przedstawicielstwa: w Rosji, Hiszpanii, Kazachstanie i na Ukrainie. Obecnie zatrudnia ok. 1600 osób. Od ponad 10 lat firma prowadzi własną innowacyjną działalność badawczo-rozwojową, w ciągu ostatnich 5 lat przeznaczając na ten cel ponad 200 mln zł. Tworzy konsorcja naukowo-badawcze z wiodącymi uniwersytetami oraz instytutami naukowymi, w kraju i za granicą. Własność intelektualna firmy chroniona jest kilkudziesięcioma patentami.
Grupa Dentsu Aegis Network jest pierwszą prawdziwie globalną siecią komunikacji marketingowej odpowiadającą swoją ofertą na potrzeby ery cyfrowej. W jej skład wchodzi sześć globalnych marek: Carat, iProspect, Isobar, Posterscope, Vizeum oraz Dentsu, a także działające na wielu rynkach rozwijające się marki: Amplifi, Amnet Data2Decisions, Mcgarrybowen, Mitchell Communications Group, psLive i 360i. Dentsu Aegis Network dąży do tego, aby być siecią wybieraną na całym świecie przez klientów poszukujących najwyższej klasy ekspertyzy, wiedzy i największych możliwości w zakresie usług związanych z marką, mediami i komunikacją cyfrową. Dentsu Aegis Network z siedzibą w Londynie działa w 110 krajach na całym świecie zatrudniając ponad 22 000 specjalistów.
Przyjaciele znaku
Zostań fundatorem
Inicjatywa Logo dla Polski ma charakter otwarty. Do projektu cały czas dołączają nowe przedsiębiorstwa, które chcą stać się częścią tego historycznego wydarzenia. Jeśli chcesz dołączyć do grupy FUNDATORÓW znaku wystarczy, że skontaktujesz się z Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR, gdzie otrzymasz więcej informacji na temat tej inicjatywy. Skontaktuj się
Partnerzy i patroni
HONOROWY PATRONAT MINISTRA SPRAW ZAGRANICZNYCH
Ministerstwem Spraw Zagranicznych kieruje Minister Spraw
Zagranicznych Grzegorz Schetyna przy wsparciu sekretarzy, podsekretarzy
stanu oraz dyrektora generalnego służby zagranicznej. Misją Ministerstwa
Spraw Zagranicznych jest realizowanie interesów Rzeczypospolitej
Polskiej poprzez współpracę w Europie i świecie na rzecz bezpieczeństwa,
demokracji i rozwoju. „Polsce – służyć, Europę – tworzyć, Świat –
rozumieć”
"Gazeta Wyborcza" to największy i najczęściej cytowany polski dziennik. Rówieśnik polskiej demokracji, istnieje od 1989 r. Punkt odniesienia dla polityków, społeczeństwa obywatelskiego i rynku medialnego. Ceniony za aktualne newsy, ale też za inspiracje, zaangażowane dyskusje i etyczne dziennikarstwo. Uważany za najbardziej demokratyczne i proeuropejskie medium w Polsce. Ma też zaciętych wrogów.
TVN S.A. jest wiodącym nadawcą telewizyjnym w Polsce. W ofercie TVN znajduje się jedenaście kanałów telewizyjnych: TVN, TVN 7, TTV, TVN24, TVN Meteo, TVN Style, TVN Turbo, iTVN, TVN24 Biznes i Świat, Telezakupy Mango i NTL Radomsko. TVN posiada również bogatą ofertę produktów online, w tym m.in. Player.pl oraz Veedo.pl. Do TVN należy też agencja Agencja TVN oraz TVN Media – największe biuro sprzedaży reklam w Polsce.
Radio ZET to ogólnopolska stacja radiowa należąca do Grupy Eurozet. Została założona przez Andrzeja Woyciechowskiego w 1990 roku jako pierwsza rozgłośnia komercyjna w Warszawie. Codziennie dostarcza milionom słuchaczy rzetelnych informacji, starannie dobraną muzykę (format AC) oraz rozrywkę na wysokim poziomie. Swój program adresuje do dorosłych Polaków w wieku 28-49 lat. Od początku istnienia stacja stawia na profesjonalizm i osobowości. Dziś na antenie można usłyszeć m.in. Monikę Olejnik, Marzenę Chełminiak, Marka Starybrata, Rafała Bryndala, Agnieszkę Kołodziejską, czy Beatę Pawlikowską. Od 2005 roku z inicjatywy rozgłośni wręczana jest Nagroda Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego za najlepszy materiał dziennikarski łamiący stereotypy, wykraczający poza schematy i zaglądający za kulisy otaczającej nas rzeczywistości.
Grupa Wirtualna Polska – partner pierwszego wyboru Polaków, dostarczający angażujące informacje, rozrywkę, usługi i inspirujący w codziennych decyzjach. Niekwestionowany lider kategorii mobile oraz poczta e-mail. Skuteczny reklamodawca. W portfolio Grupy WP znajduje się kilkadziesiąt silnych marek i serwisów internetowych, portale WP i o2, telewizja WP.TV, SportoweFakty.pl, BizTok.pl, Kafeteria.pl.
Partnerzy komunikacyjni
Strona przygotowana przez
http://logodlapolski.pl/
http://static.logodlapolski.pl/media/files/LOGO_DLA_POLSKI_NA_LP.pdf
zdjęcie:
http://x3.cdn03.imgwykop.pl/c3201142/comment_mIJNJ7ENZPicrK1eiXtyFfbbYL3fOb9I,w400.jpg
http://x3.cdn03.imgwykop.pl/c3201142/comment_HNdVPXnk8pnNv465dy1umdP7wWa65uel,w400.jpg
już wypromowane:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Teraz_Polska
http://pl.wikipedia.org/wiki/Etnocentryzm_konsumencki
i pewnie wiele innych, również z PRL i IIRP
cała akcja wygląda jak koszmarna ściema, na głownej 3 sprezyny do wyboru z fałszywym licznikiem głosów
Lotna, nie pękaj, z durnego logo marki nie ukręcą- i to Polski a tym bardziej nic dalej.wyciagną kasę, zrobią konkursy, poreklamują itp. i się sypnie badziewie.
ja już przyznaję nagrodę:
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS1TLYsoAW7DrZuoMYuXE-Lci1YbbvQs50bwxPonqFjc4BlRJZR8Q
Jeóli GW i Tv są "strategicznymi partnerami", to znaczy, że socjotechnika będzie uprawiana do nudności, tak długo, aż ludzie się przyzwyczają. Potem faktycznie zaczną się z tym znakiem utożsamiać, a potem zapomną o barwach narodowych.
A przecież o to chodzi w unii jewropejskiej - i nie tylko, aby nie było państw i narodów, a tylko regionalna ludność pracująca dla korporacji.
Jest tam też ankieta "Czy podoba ci się nowe logo?"
Jak to wielkodusznie z ich strony, że raczyli się Polaków zapytać, nieprawdaż? Biorąc pod uwagę, kto czytuje GW, można się spodziewać pozytywnych odpowiedzi. Jak na razie Tak 46%, Nie 48%.
http://wyborcza.pl/1,75248,16089548,Jest_nowe_logo_Polski__Jak_reklamujemy_sie_za_granica_.html
http://www.tvp.info/17242030/nowe-logo-polski-to-sprezyna-zaglosuj-na-najlepszy-projekt
III parchata RP czyli Polin, to PRL-bis???
Kogoś tu do reszty pogięło, albo uprawia agenturalną robotę...
Jeśliby Polin było PRL-Bis, to Polska byłaby krainą mlekiem i miodem płynącą, z własnym przemysłem wszelkich dziecin życia, szkolnictwem na wysokim poziomie, również na wszystkich szczeblach, ludzie nie umieraliby z nędzy, chorób, rozpaczy.
Przyrost naturalny byłby dodatni, a emigracja zarobkowa prawie by nie istniała. To co obecnie nazywa się emigracją zarobkową jest w zasadzie emigracja nędzarzy, emigracją z głodu, i braku perspektyw.
Kolejny blog zidentyfikowany jako parchata agenturalna kontrolowana opozycja...
Takich idiotyzmów to nawet za komuny nie było.